اعزام اساتید تفسیر قرآن حوزه علمیه قم به سراسر کشور در ایام ماه رمضان

دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم حوزه علمیه قم گفت: در ایام ماه رمضان، 30 استاد تفسیر حوزه علمیه قم با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی کشور به سراسر کشور اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، حجت الاسلام و المسلمین میرکتولی عصر یکشنبه 24خردادماه 94 در نشست مفسران و اساتید برتر حوزه با آیت الله مقتدایی اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داشته و جان های بیمار در انتظار رسیدن این مهمانی بزرگ با داروهای شفابخش قرآن کریم هستند.
وی ابراز داشت: قرآن شفای دردهای بی درمان جامعه بشری و جوامع بزرگ اسلامی است و عالمان دین به عنوان وارثان انبیاء، طبیب دوار به طبی هستند که جان های بیماران را درمان کرده؛ شفا می دهند و قرآن کریم داروی لازم برای درمان و شفاست.
دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن خاطرنشان ساخت: بحمدالله مجمع عالی تفسیر توانست در دومین حرکت تبلیغی خود گام دیگری را در راستای توسعه فرهنگ و معارف قرآن در سطح کشور بردارد که انشاءالله در ماه رمضان امسال در استان های کشور انجام خواهد شد.
این استاد حوزه تصریح کرد: نخستین حرکت تبلیغی این مجمع در سال 1389 با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه انجام و دومین برنامه نیز در سال جاری با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در استان های مختلف کشور برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین میرکتولی بیان داشت: برنامه های تفسیر اساتید از شبکه های استانی پخش و تحت پوشش قرار خواهد گرفت.
وی در پایان اظهار داشت: در دیداری که با آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی داشتیم، از این برنامه، ابراز خوشحالی کرده و خرسند شدند.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =