تصادف بیل مکانیکی با لوله گاز شهری حادثه ساز شد و در یکی از ساختمان های بیمارستانی در شهر ری انفجار مهیبی روی داد.

 


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در این حادثه که عصر دیروز یکشنبه رخ داد، خسارات زیادی به ساختمان رادیولوژی این بیمارستان وارد شد اما خوشبختانه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.

این رخداد ساعت 17:12دقیقه دیروز یکشنبه به سامانه 125 آتش‌نشانی گزارش داده شد و بی‌درنگ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی، آتش‌نشانان ایستگاه 9 را به محل حادثه در شهر ری اعزام كرد.

یدالله مهرپرور، افسر آماده منطقه هفت آتش نشانی در این خصوص گفت: برخورد بیل مکانیکی با انشعابات گاز شهری در زمین محوطه باز بیمارستان، سبب نشت شدید گاز و انفجار در یک ساختمان یک طبقه که بخش های رادیولوژی و پرتونگاری و نیز امور اداری در آن قرار دارد، شد.

او گفت: بر اثر شدت انفجار تعدادی از دیوارها این ساختمان تخریب و در و پنجره های از جا کنده و به بیرون پرت شد و همچنین دستگاههای سرور و سیستم های رایانه ای بیمارستان دچار آتش سوزی شد که به هنگام رسیدن آتش نشانان دود و آتش از ان خارج می شد.

مهرپرور گفت: آتش نشانان بلافاصله پس از بازدید و بررسی محل حادثه با رعایت موارد ایمنی اقدام به قطع شبكه برق و گاز شهری کرده و پس از مجهز شدن به دستگاههای تنفسی در اكیپ های دو نفره اقدام به جستجو و یافتن محبوسین احتمالی در داخل ساختمان کردند.

او گفت: گروه دیگر از آتش نشانان همزمان با استفاده از چند دستگاه خاموش كننده و یك رشته لوله آبده جهت احتیاط مشغول عملیات شدند و محل را کاملا ایمن سازی کرده و از سرایت آتش سوزی به دیگر نقاط بیمارستان جلوگیری کردند.

47282 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    1 1
    کدوم بیمارستان؟
    • م RO ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
      0 0
      7تیر شهرری