کاپیتان پرسپولیس معتقد است سرخپوشان تهرانی می‌توانند سهمیه آسیا را بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد نوری حالا یكی از ستاره‌های پرسپولیس است. او به عنوان كاپیتان سرخپوشان تهرانی، حالا و پس از صعود تیمش به جمع چهار تیم برتر جام حذفی می‌تواند سرش را بالا بگیرد و ضعف‌های تیمش در لیگ را به فراموشی بسپارد. پرسپولیس كه اول استقلال را برد و بعد هم به جمع چهار تیم برتر جام حذفی رسید، وضعیت بهتری نسبت به یكی دو ماه قبل دارد. محمد نوری می‌گوید همین تیم می‌تواند به راحتی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.
*اول استقلال را بردید و بعد هم به نیمه نهایی جام حذفی صعود كردید. انگار پرسپولیس روی دور افتاده؟
خدا را شكر می‌كنم كه وضعیت تیم كمی بهتر شده و دیگر مجبور نیستیم سرمان را جلوی هواداران پایین بیندازیم. تیم شرایط بهتری پیدا كرده و امیدواریم بهتر هم بشود.
*پس خیال هواداران راحت باشد؟
هواداران خیالشان راحت باشد و بدانند كه ما تمام تلاشمان را می‌كنیم كه موفق شویم. رسیدن به موفقیت سخت است ولی ما تلاشمان را می‌كنیم و در زمین كم نمی‌گذاریم.
*بازی با گل گهر چطور بود؟
مسابقه سختی داشتیم. گل گهر دفاعی كار می‌كرد و نمی‌خواست ما به گل برسیم. تیمشان هم خوب است. همین تیم سپاهان و نفت مسجد سلیمان را حذف كرده و به ما رسیده بود. اول تعدادی از بچه‌های تیم فكر می‌كردند كه حریف آسانی داریم ولی وقتی با آن‌ها صحبت كردیم متوجه شدند كه نباید گل گهر را دست كم بگیرند.
*واقعا هم به سختی این تیم را بردید.
خیلی سخت بود. خودم هم فكر نمی‌كردم برای بردن گل گهر این قدر سختی بكشیم. ولی فوتبال همین است. مخصوصا جام حذفی كه شرایط متفاوتی دارد. گل گهر چیزی برای از دست دادن نداشت. آن‌ها مقابل پرسپولیس بازی می‌كردند و اگر در 90 دقیقه هم می‌باختند كسی نمی‌گفت چرا باختید. ولی برای ما خیلی سنگین بود كه به این تیم ببازیم و حذف شویم.
*حریف بعدی شما می‌توانست استقلال باشد. ولی استقلال به ذوب‌آهن باخت و حالا باید با ذوبی‌ها بازی كنید.
برای ما فرقی نداشت. ما همین چند روز قبل استقلال را بردیم و از این تیم نمی‌ترسیم. اتفاقا آن‌ها باید از ما می‌ترسیدند. به هر حال این تیم حذف شد و حالا با ذوب‌آهن بازی داریم. باید تمركز كنیم و این تیم را شكست دهیم. رسیدن به این مرحله آسان نبوده. نباید اجازه دهیم زحماتمان بر باد برود.
*برد در دربی خیلی به شما روحیه داده. به نظر می‌رسد ناكامی‌های گذشته را از یاد برده‌اید.
بازی با استقلال همیشه متفاوت است. برد در این بازی روحیه تیم را عوض می‌كند. ما هم روحیه‌مان عوض شد. آن مسابقه فقط سه امتیاز نداشت. برای ما به اندازه چند برد متوالی ارزش داشت. حالا تیم روحیه گرفته و می‌خواهیم در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول كار كنیم.
*یعنی برمی‌گردید و مدعی قهرمانی لیگ برتر می‌شوید؟
الان نمی‌شود این موضوع را پیش بینی كرد. تیم باید كار خودش را بكند و به فكر این چیزها نباشد. ولی همین تیم پرسپولیس نشان داده كه توانایی نتیجه گرفتن دارد. مخصوصا اگر همان‌طور كه مسئولان تیم وعده داده‌اند، چند بازیكن جدید جذب شود و تیم را تقویت كنند. با تقویت تیم، مطمئنا می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم. البته همین تیم هم می‌تواند سهمیه بگیرد. فقط باید به خودباوری برسد.
*پرسپولیس در لیگ برتر با نفت تهران بازی دارد. نفت جزو تیم‌های خوب لیگ است. می‌توانید در این مسابقه نتیجه بگیرید؟
پرسپولیس در این مسابقه چند بازیكن اصلی خود را ندارد ولی بازیكنان ذخیره جای بقیه را پر می‌كنند. ما باید نفت را ببریم تا به جایگاه بهتری در جدول برسیم. نفت تیم خوبی است ولی ما هم نباید به اسم حریف توجه كنیم. ما با حمایت هواداران می‌توانیم هر تیمی را ببریم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =