تسنیم نوشت:رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی وقوع حادثه تروریستی در شهر کابل را محکوم و آن را به عبدالرئوف ابراهیمی همتای افغانستانی خود تسلیت گفت.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی وقوع حادثه تروریستی انفجار در شهر کابل را محکوم و آن را به «عبدالرئوف ابراهیمی» ریاست مجلس نمایندگان افغانستان تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«وقوع حادثه تروریستی انفجار در شهر کابل که باعث کشته و مجروح شدن جمع کثیری از شهروندان و مردم بی دفاع شد، موجب تأسف و تاثر گردید.

متاسفانه عملیات گروه‌های تروریستی بر علیه مردم در نقاط مختلف جهان، این روزها شکل گسترده‌ای یافته است و تلاش این دشمنان ضد‌بشری ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در بین ملت‌ها می‌باشد که ضرورت مقابله با این‌گونه اقدامات را ضروری و اجتناب ناپذیر کرده است.

ملت دوست و برادر افغانستان سال‌هاست که از تهاجم گروه‌های تروریستی و تکفیری، آسیب‌های فراوانی دیده است، اما هیچ‌گاه اراده و ایمان خویش را از دست نداده و راسخ و استوار در برابر این‌گونه توطئه‌ها ایستادگی و مقاومت کرده است.

اینجانب از سوی خود و مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این فاجعه ضدانسانی و با اظهار همدردی با آسیب دیدگان، برای دولت، پارلمان و ملت شریف افغانستان آرزوی امنیت کامل و موفقیت در زندگی را از خداوند متعال خواستارم.»

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =