دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل تاکید کرد: پارلمان های جهان از جمله کشورهای اسلامی و پارلمان اروپا می توانند نقش فعال تری در کمک به موضوع مبارزه با تروریسم ایفا کنند.

به گزارش خبرآنلاین حسین امیرعبداللهیان با محکوم کردن جنایات تروریستی اخیر در کابل و بغداد گفت: باید همه ظرفیت های جهانی را فعال کرد تا اطمینان حاصل شود که تروریست ها در پایان راه خود هستند و هیچ جایی در آینده نخواهند داشت.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل تاکید کرد: تداوم خطای راهبردی برخی بازیگران منطقه ای و فرامنطقه ای مانع جدی تحقق صلح و مبارزه با تروریسم است.
وی افزود: بهره گیری کشورها از همه ظرفیت های دیپلماسی پارلمانی ، رسمی و دیپلماسی عمومی برای کمک به تحقق صلح و ثبات و رفاه ملتها در شرایط تاریخی کنونی یک ضرورت است.
مدیرکل امور بین الملل مجلس گفت: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی از ظرفیت بالایی برای کمک به این اهداف برخوردار است.
امیرعبداللهیان تصریح کرد: تهران و مسکو به همکاری های مشترک خود در زمینه مبارزه با تروریسم و کمک به سوریه با قدرت ادامه خواهند داد.
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: تقویت همکاری های پارلمانی و حضور فعال و موثر نمایندگان مجلس در مجامع بین المللی مورد تاکید ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره جدید مجلس می باشد که با همکاری وزارت خارجه و سفرای کشورمان انجام خواهد شد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =