۰ نفر
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
ادامه بارش برف و باران/ تهران یخ می زند

ایسنا نوشت: مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ادامه بارش برف و باران در کشور از حرکت این سامانه بارشی به سمت شمال شرقی کشور و سواحل شرقی خزر خبر داد.

احد وظیفه از ادامه بارش باران و برف در سواحل دریای خزر، شمال غرب، غرب، تهران، ارتفاعات البرز و با شدت کمتر در مرکز طی امروز خبر داد و گفت: این بارش‌ها در برخی مناطق با وزش باد شدید، کولاک برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ همراه خواهد بود. به تدریج با حرکت شرق سوی این سامانه، ضمن کاهش ناپایداری و ابرناکی در مناطق ذکر شده، بارش برف و باران و وزش باد، در شمال شرق کشور و سواحل شرقی خزر تشدید می‌شود.

وی به کاهش قابل ملاحظه دما در این مناطق طی امروز اشاره کرد و افزود: این سامانه روز چهارشنبه در شمال شرق باعث بارش پراکنده شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود. شدت بارش روز سه شنبه در استانهای گلستان و خراسان رضوی است.

به گفته مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، ماندگاری هوای سرد در نیمه شمالی کشور تا آخرهفته جاری ادامه می‌یابد. همچنین دریای خزر روز دوشنبه و خلیج فارس روزهای سه شنبه و چهارشنبه مواج خواهد بود.

وظیفه ادامه داد: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد شدید، گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت هوای استان تهران را برای روز سه شنبه کمی ابری، همراه با وزش باد و در شهرهای شرقی نیمه ابری به همراه بارش پراکنده اعلام کرد و گفت: دمای هوا در این روز در سردترین ساعت به سه درجه زیر صفر و در گرم ترین ساعت به شش درجه بالای صفرمی‌رسد.

وظیفه ادامه داد: هوای این استان در روز چهارشنبه کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و به تدریج نیمه ابری پیش بینی شده است. بیشینه دما در این روز 7 درجه و کمینه آن دو درجه زیر صفر خواهد بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    19 7
    مواظب باش سرت منجمد نشه.
    • بی نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
      8 5
      اینو خوب اومدی خخ