وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در دومین روز از هفته دولت میهمان اردبیلی‌هاست، در بدو ورود به اردبیل به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد و با نثار فاتحه و صلوات یاد و نام آنها را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ در مراسمی که  قبل از افتتاح پروژه‌های شهرستان اردبیل در شورابیل و مزار شهدای گمنام این شهر برگزار شد، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به نمایندگی از دولت در استان اردبیل حاضر شده، با نثار فاتحه و صلوات یاد و خاطره شهیدان انقلاب و دوران دفاع مقدس را گرامی داشت تا سرآغازی خوش برای سفر وزیر ارشاد به استان اردبیل باشد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاح 517 پروژه عمرانی، ‌فرهنگی و اقتصادی شهرستان اردبیل که به صورت متمرکز در مجتمع فرهنگی، ورزشی ایثار اردبیل با اعتباری بالغ بر 655 میلیارد تومان افتتاح می‌شود، حضور پیدا می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در سفر به استان اردبیل، معاونان او از جمله معاون  مطبوعاتی، سینمایی، معاون فرهنگی، سخنگوی وزارت ارشاد و در مجموع هفت تن از معاونان و مسؤولان عالی رتبه وزارت ارشاد همراهی می‌کنند که قرار است با حضور در شهرستان‌ها و در جمع اهالی فرهنگ و هنر با دیدگاه‌های آنها آشنا شوند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =