تسنیم نوشت: عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: اصلاح‌طلبانی که برای انتخابات نامزد شده‌اند اغتشاشگر نبوده و صلاحیت این افراد را چندین مرجع تایید کرده‌اند اشتباه است این افراد را اغتشاشگر و فتنه‌گر بدانیم.

کاظم جلالی که در پاسخ به سئوال حمایت رسانه‌های بیگانه همچون «بی‌بی‌سی» انگلیس از لیست اصلاح‌طلبان و نیز عدم ابراز برائت هم‌‌لیستانش را جویا شد، گفت: رسانه‌های بیگانه این سخنان را بیان می‌کنند؛  شما چرا  این سخنان را برجسته می‌کنید. کار همیشگی رسانه‌های بیگانه این است. مردم ایران بر اساس شعور خود عمل کرده و به سخن بیگانگان اهمیتی نمی‌دهند ضمن اینکه بی‌بی‌سی برای ما مرجعیت ندارد.

عضو ائتلاف اصلاح طلبان در پاسخ به این سوال که چرا در جبهه اصلاحات در برابر حمایت معارضان نظام مواضعی اتخاذ نمی‌شود، گفت: آقای روحانی  اعلام کرده‌اند که ملت ایران نیازی به نصیحت‌های خارجی ندارد و ما نیز اعلام می‌کنیم که هیچ کس نیازی به نصیت خارجی‌ها ندارد. ملت ایران خودشان تصمیم خواهند گرفت و این‌ها هم رقابت‌های داخل نظام است و همه کسانی که کاندیدا شده‌اند و رای می‌دهند و رقابت می‌کنند در چارچوب نظام هستند و هیچ نیازی به نصیحت‌ها و توصیه های دیگران ندارند.

جلالی در ادامه در پاسخ به این سوال که چه ضمانتی وجود دارد که در صورت حضور اصلاح طلبان در مجلس آینده، مجلس ششم دیگری با آن وقایع تکرار نشود، گفت: نه؛ اصلاً چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

عضو مشترک فراکسیون رهروان ولایت و ائتلاف اصلاح‌طلبان درباره امضاء میثاق نامه بین اعضای لیست اصلاح‌طلبان، نیز گفت: بنده متنی به عنوان میثاق‌نامه اصلاح طلبان را امضاء نکرده‌ام؛ ما دنبال تحقق این امر هستیم که در مجلس آینده آنهایی که دلشان برای جمهوری اسلامی می‌سوزد دست به دست هم بدهند و مشکلات داخل کشور را حل کنند.

رئیس فراکسیون حامی رئیس مجلس نهم که در لیست اصلاح‌طلبان برای مجلس دهم قرار گرفته و معتقد است مستقل در انتخابات حضور پیدا کرده در ادامه گفت‌وگوی خود در پاسخ به این سئوال که چگونه می‌شود شما در سال88 و روز 25 بهمن 89 افرادی که به خیابان‌ها ریخته و نظم عمومی را برهم می‌زدند، اغتشاشگر خطاب کردید اما امروز در لیست حامیان این افراد قرار گرفته و در برابر شعارهای ساختارشکنانه برخی از آنها مواضعی نمیگیرید؟، ابراز عقیده کرد: افرادی که اینجا نشسته‌اند اغتشاشگر نبوده و صلاحیت این افراد را چندین مرجع تایید کرده‌اند و امروز نیز کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی شده‌اند. اینها با مردم جلسه برگزار می‌کنند و این تعلقات که درون جامعه ما به وجود آمده، اشتباه است چراکه نباید همه را اغتشاشگر و فتنه‌گر بدانیم.

27219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    28 1
    مرسی حرف دل مردم را زدید معلمه خیلی مردم دار هستید و اصلاح طلب نه قدرت طلب . حریف شما داره به هر ریسمانی چنگ میندازه و از قدت فعلی خودش با تمام قدرت استفاده میکنه و غافل از اینکه به خدا و بعد به مردم تکیه بده و آنقدر شعور داشته باشه که نگه مردم مگه چیکاره اند که کسی را انتخاب و باید همیشه جای مردم ما تصمیم بگیریم این توهین بزرگی است به انسان که اشرف مخلوقات است به علت داشتن عقل البته کسانی هم هستند که همچنان باید بجایشان تصمیم گرفت و آنها قلیلانند
  • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    24 3
    آره آقای جلالی. چون تو لیستی رای میاری اما درسی باشه برای خودت و بقیه که فکر نکنید با تخته گاز رفتن تندرو ها هم به شما لطفی میکنند. همین که کار تندروها با لصلاحطلب ها تموم بشه، میان سراغ شماها
    • بی نام GB ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
      1 0
      اصولگرایان از انتخاب جلالی بیشتر از اصلاح طلبان می لرزند