۰ نفر
۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱

ورزش سه نوشت:تیم ملی اسپانیا بوسنی را شکست داد.

 

اسپانیا در دیداری دوستانه در آستانه رقابت های یورو 2016 به مصاف بوسنی و هرزگوین رفت.

 

بازی با حملات اسپانیایی ها به رهبری ویسنته دل بوسکه آغاز شد. در دقیقه 11 روی اشتباه ادین ژکو در دفع توپ روی یک کرنر ارسالی، فرصت برای نولیتو مهیا شد تا با ضربه دقیق و تمام کننده خود خیلی زود دروازه بوسنی را باز کند تا اسپانیا با یک گل پیش بیفتد.

 

این پایان کار برای نولیتو نبود. مهاجم سلتاویگو بار دیگر شایستگی های خود را نشان داد. روی پاس خوب فابرگاس بار دیگر فرصت به نولیتو رسید تا با ضربه خود بگوویچ، دروازه بان بوسنی، را تسلیم کند. اسپانیا خیلی زود با دو گل از حریف خوش پیش افتاد.

 

پس از این گل بازیکنان بوسنی نمایش بهتری نشان دادند و ابتکار عمل را در دست گرفتند. در دقیقه 29 روی سانتر زیبای پیانیچ، فرصت برای اسپاهیچ مهیا شد تا این بازیکن با ضربه سر تمام کننده خود یکی از گل های خ,رده را جبران کند تا حساب کار 2-1 به سود اسپانیا شود.

 

بازی در ادامه نیمه اول متعادل تر دنبال شد و هر دو تیم خطرات نصفه و نیمه ای را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. در آخرین دقیقه نیمه اول بازی جنجالی شد. روی یک برخورد خشن، بازیکنان دو تیم به شدت با یکدیگر درگیر شدتد و اسپاهیج، زننده تک گل بوسنی، به علت درگیری و زدن ضربه به فابرگاس و آزپلیکوئتا، با کارت قرمز مستقیم داور رو به رو شد تا بوسنی 10 نفره شود.

 

بازی در نیمه اول با همان نتیجه 2-1 خاتمه یافت.

 

بازی در نیمه دوم علی رغم 10 نفره شدن بوسنی با برتری این تیم آغاز شد و بازیکنان بوسنی روی 2 صحنه در همان دقایق نخست نیمه دوم می توانستند دروازه اسپانیا را باز کنند که روی هر 2 صحنه دروازه بان اسپانیا توانست واکنش های خوبی داشته باشد.

 

اسپانیا در ادامه توانست بازی را به تعادل بکشاند. تعویض های زیاد دو تیم از دقیقه 60 به بعد باعث شد تا بازی از ریتم خوب خودش در نیمه اول و اوایل نیمه دوم بیفتد و بیشتر شکل تمرینی به خود بگیرد.

 

در 10 دقیقه پایانی بازی نیز بار دیگر این بازیکنان بوسنی بودند که جلو کشیدند و سعی داشتند علی رغم 10 نفره شدن بازی را به تساوی بکشانند.

 

در آخرین دقیقه بازی نیز بازیکنان اسپانیا موفق شد روی حرکت خوب پدرو و ضربه تمام کننده او تیر خلاص را شلیک کنند تا اسپانیا با نتیجه 3-1 از سد بوسنی عبور کند.

4141

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =