سینی در سریال «شوق پرواز» نقش شهید بابایی را بازی می‌کرد. او در مراسم ختم همسر شهید بابایی با فرزندان آن شهید دیدار کرد.

یدالله صمدی کارگردان «شوق پرواز» و الهام حمیدی بازیگر نقش همسر شهید بابایی از دیگر حاضران در این مراسم بودند. بازیگران «شوق پرواز» در این مراسم با هم روبه‌رو شدند و گفت‌وگویی کوتاه داشتند. اینجا را ببینید.

نیکی کریمی تصویری تازه از صحنه فیلمبرداری سریال «سرزمین کهن» منتشر کرد. اینجا را ببینید.

سیاست

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:یکی از شاهدان عینی حادثه حوزه علمیه خرم‌آباد جزئیات درگیری افراد خودسر با طلاب این حوزه را تشریح کرد. اینجا را ببینید. اینجا را ببینید.

شرق نوشت:در چندین تماس تلفنی و پیامکی با حسین الله‌کرم سخنران مراسم خرم آباد از او پرسیدیم محور سخنرانی شما چه بود و آیا به خانواده هاشمی توهینی شد؟ اینجا را ببینید.

 اقتصاد

چقدر دستمزد می گیرید؟ یک میلیون تومان، یک میلیون و پانصد هزار تومان؟ دو میلیون تومان؟ می دانید چه میزان سپرده بانکی می تواند همین پول را در ماه نصیب شما کند؟ اینجا را ببینید.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار معتقد است برای ایجاد شغل به منابعی نیاز داریم که بسترها و فرصتهای اشتغال را فراهم کند. اینجا را ببینید.

جامعه

روزنامه ایران اظهارات یک زن جوان را که در جلسه دادگاه خانواده بیان شده، منتشر کرده است. اینجا را ببینید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم گفت: طرح تسهیلات برای فرزندان ایثارگران، نماینده دولت که ارتش بود،‌ نظرش را اعلام کرد. اما نمایندگان رای دادند و تصویب شد. اینجا را ببینید.

بین الملل

عذرخواهی شرط پوتین برای آشتی با ترکیه اعلام شد. اینجا را ببینید.

یک کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با خبرآنلاین شکست های پیاپی داعش را نشانه ای از سقوط و ناکامی این گروه و وابستگان آن می‌داند. اینجا را ببینید.

ورزش

پرسپولیسی ها در جذب فرامرزی مرتکب یک اشتباه بزرگ شده اند. اینجا را ببینید.

امید عالیشاه فصلی خوب را با پرسپولیس پشت سر گذاشت و توانست 6 گل به ثمر برساند و 10 پاس گل بدهد. اینجا را ببینید.

دانش

خیلی‌ها خودشان با یک آزمایش ساده می‌فهمند که نیاز به کنترل قند خون‌شان دارند تا سلامتی‌شان در خطر نباشد. به گزارش ایرنا برای کنترل قند خون داشتن فعالیت بدنی منظم یکی از مهمترین موارد است. اینجا را ببینید.

شرکت ایرباس اعلام کرده در نمایشگاه هفته آینده ILA برلین مدل مفهومی جدیدترین بالگرد خود را رونمایی می‌کند. این بالگرد با سرعت پرواز ۴۷۲ کیلومتر بر ساعت رکورد سریع‌ترین بالگرد جهان را در اختیار دارد اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

این روزها ساختن موبایل کار ساده‌ای است اما متفاوت ساختن و قرار دادن اندیشه متفاوت در گوشی هنری است که هر کمپانی ندارد. اینجا را ببینید.

نداشتن جک هدفون، کانکتور هوشمند، 1 میلی‌متر ضخیم‌تر و احتمالاً باتری بزرگ‌تر؛ فاکتورهای طراحی است که از روی جدیدترین شکل هندسی منتشرشده از آیفون 7 و 7 پلاس می‌توان استنباط کرد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

 جلد جدیدترین شماره ماهنامه طنز و کارتون خط خطی به رقابت برای ریاست مجلس دهم اختصاص یافته است. اینجا را ببینید.

قهرمانی بارسلونا در لالیگا، سی و یکمین جامی بود که دنی آلوز در طول دوران بازی گرفت؛ این بازیکن با این جام در کنار بازیکنانی قرار گرفت که بیش از 30 جام گرفته اند. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

تصویر زیر شهاب حسینی بازیگر نقش شهید بابایی درسریال شوق پرواز را در مراسم ختم صدیقه حکمت نشان میدهد. اینجا را ببینید.

نماینده ایالت ویسکانسین در کنگره آمریکا جورابی منقوش به تصویر دونالد ترامپ و برنی سندرز نامزدهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پوشید. اینجا را ببینید.

پربحث ترین ها

کمیسیون ارتباطات فدرال پروژه 2 میلیارد دلاری توسعه اینترنت نامحدود با سرعت حداقل یک گیگابیت برای روستاهای آمریکا را تصویب کرد. اینجا را ببینید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم گفت: طرح تسهیلات برای فرزندان ایثارگران، نماینده دولت که ارتش بود،‌ نظرش را اعلام کرد. اما نمایندگان رای دادند و تصویب شد. اینجا را ببینید.

 محبوب ترین ها

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:یکی از شاهدان عینی حادثه حوزه علمیه خرم‌آباد جزئیات درگیری افراد خودسر با طلاب این حوزه را تشریح کرد. اینجا را ببینید.

تصویر زیر شهاب حسینی بازیگر نقش شهید بابایی درسریال شوق پرواز را در مراسم ختم صدیقه حکمت نشان میدهد. اینجا را ببینید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =