گلایه های مردی که می گوید 23 میلیارد به فوتبال آورده است

مالک جدید ملوان هنوز کارش را آغاز نکرده دلخور است از جوی که علیه او به راه افتاده!


اسماعیل حیدرپور-خبرگزاری خبرآنلاین: داشت مسیر رشت به تهران را تخت گاز می آمد تا هنوز مهر امضای قرارداد مالکیتش بر ملوان خشک نشده، تکلیف سرمربی اش را مشخص کند. او اما از همین روز نخست دلگیر بود از رفتار گروهی از اهالی همیشه منتقد در فوتبال.

 داریوش بهشتی در این گفت و گو با خبرآنلاین ابتدا از علی دایی شروع کرد: «بلافاصله بعد از امضای قرارداد همکاری با ملوان، دنبال سرمربی رفتیم. پیش از این هم گزینه ما آقای علی دایی بود. ایشان یکی از مفاخر فوتبال مان هستند و به نظرمان بهترین انتخاب بودند. برای همین همراه با آقای الماسی راهی تهران شدیم تا این انتقال را به سرانجام برسانیم. بسیار امیدواریم بعد از مذاکرات تهران، ایشان را تا اوایل هفته آینده در انزلی به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کنیم. کارنامه علی دایی را همه اهالی فوتبال دیده اند و او را می شناسند. من یک فعال اقتصادی هستم و می خواهم تیمی را که قرار است در آن سرمایه گذاری کنم، به یک برند سودده بدل کنم. به هر حال ملوان تیمی بزرگ و ریشه دار در فوتبال ایران است و حضور علی دایی در این تیم به موفقیت بیشترش می تواند کمک شایانی باشد.»

بهشتی که برای خرید 70 درصد سهام ملوان 13 میلیارد تومان هزینه کرده است درباره خود می گوید: «فعالیت اصلی ام اقتصادی است اما با ورزش بیگانه هم نیستم. قبلا مسئولیت های ورزشی هم داشتم. برای مثال لیسانس تربیت بدنی دارم و سالها مسئول تربیت بدنی بیمارستان بقیه الله بودم، کارشناسی ارشدم در رشته حقوق است و سالهاست که فعالیت های اقتصادی در بخش مسکن داشتم. فوتبال را دوست دارم و تصمیم گرفتم در شرایطی که فوتبال از بی پولی رنج می برد در کنار یکی از محبوب ترین تیم های ایران باشم. تیمی که همیشه به رغم مشکلات مالی توانسته باعث فخر مردم گیلان باشد. حالا هم برنامه ما بر این است که انشالله با تلفیق تجربه تجاری مان با سابقه ورزشی این تیم، برند ملوان را سودده کنیم و مشکلات اقتصادی اش را در پروسه ای چند ساله مرتفع کنیم که دیگر این همه دلهره در دل هوادارانش نباشد.»

او با گلایه از شایعاتی که درباره فعالیت هایش به پا شده می گوید: «متاسفانه نمی دانم وقتی دوستان هنوز با من آشنا نشدند، چطور این ها را می گویند. من در هفته گذشته از مصاحبه پرهیز کردم چون نمی خواستم تا سهامدار تیم نشدم، درباره تیم مصاحبه داشته باشم. اما حالا می توانم حرف هایم را بگویم و امیدوارم که دوستان رسانه ای نگاهی سازنده به تیم ما داشته باشند. ما امسال غیر از 13 میلیارد تومانی که برای خرید سهام هزینه کرده ایم باید بیش از 10 میلیارد تومان برای داشتن تیمی مدعی هزینه کنیم، آن وقت چرا باید به ما نگاه منفی باشد؟»

بهشتی درباره اینکه می گویند با اهداف سیاسی وارد فوتبال شده می گوید: «این ها ساخته ذهن آنهایی است که نمی خواهند  ملوان موفق باشد. تا به حال هیچ گاه برنامه انتخاباتی نداشتم. تازه اگر بخواهم چنین تصمیمی هم بگیرم که باز در هزینه هایم برای ملوان فرقی ندارد.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =