سید جلال حسینی احتمالا تا پایان امروز قرارداد جدیدش را امضاء می کند تا دیگر پرسپولیسی ها بهانه ای برای تظاهرات خیابانی جلوی باشگاه نداشته باشند!

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سید جلال حسینی که حالا دیگر شانس رفتن به سپاهان را هم ندارد باید هرچه زودتر تکلیف تیم جدیدش را مشخص کند. او که سال قبل را در قطر بازی کرد اما پیشنهاد چشمگیری نداشت، امسال می خواست در پرسپولیس بازی کند اما برانکو ترجیحش خرید هموطنش بود تا در کنار اومانیا، نورمحمدی و بنگر اصلا جایی در پرسپولیس برای خرید این بازیکن نباشد. او می خواست به استقلال برود اما خشم هواداران پرسپولیس منصرفش کرد و برنامه بعدی اش برای بازی سپاهان بود اما خرید جدید فرکی یعنی او هم سید جلال را نمی خواست. سپاهانی ها پادووانی نفت را خریدند که سال قبل بهترین دفاع لیگ ایران بود و سال پیش از آن هم با فرکی در فولاد کولاک کرده بود.

حالا سید جلال مانده و یک پیشنهاد  چشمگیر. نفت که پادو را از دست داده باید یکی را جای او بگیرد و سید جلال بهترین گزینه زردپوشان تهرانی است. منصوریان سید جلال را می خواهد و او هم بدش نمی آید تکلیفش را مشخص کند. شاید رقمی که می گیرد خیلی رویایی نباشد اما می داند خوب تمرین می کند و این شرایط لرزانش در تیم ملی را هم دوباره بهبود می بخشد.

سید جلال به احتمال فراوان امروز نفتی می شود تا سال بعد را در کنار سانتوس برزیلی در مرکز خط دفاعی نفتی ها باشد. به این صورت دیگر معترضان پرسپولیسی هم بهانه ای برای صف کشی خیابانی جلوی باشگاه پرسپولیس نخواهند داشت!

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =