مهر نوشت؛

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم گرد و غبار درغرب و جنوب کشور و وزش باد شدید در پایتخت طی عصر فردا خبر داد.

احد وظیفه افزود: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی با گذر موج تراز میانی جو درساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در ارتفاعات زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود که این وضعیت فردا درنواحی مرکزی کشور تقویت شده به دامنه‌های جنوبی البرز نیز کشیده خواهد شد.

به گفته وی، این موج روز چهارشنبه موجب بارش پراکنده در دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق کشور شده و به تدریج از کشور خارج می شود.

وظیفه اظهار داشت: بعدازظهر روز سه شنبه و طی روز چهارشنبه در جنوب غرب، جنوب شرق و بخش‌هایی از غرب کشور نیز پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا آسمان پایتخت نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و رعد و برق و دربعدازظهر وزش باد شدید است. فردا کمینه و بیشینه دمی تهران ۱۶ و ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    3 0
    خدایا مردمی رو که حیوان چهار پار رو بیشتر از هم وطن خودشون حمایت میکنن خودت هدایت کن خبر آنلاین مرد باش و حداقل تو با مردم خوزستان همدردی کن و نظرم رو چاپ کن اینجا نفس قنیمته