ایسنا نوشت:

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به اینکه در سطح تهران کارخانه آلاینده فعال نداریم، گفت: تعدادی کارگاه‌ آلاینده در تهران فعالیت می‌کنند که برای اصلاح فرایند آن برنامه‌هایی مانند تجهیز سیستم تصفیه فاضلاب را اجرا خواهیم کرد.

رضا قدیمی  با اشاره به آلودگی‌های کارخانجات بخش رنگرزی، ریسندگی و بافندگی، افزود: مناطق 21 و 22 در ذون صنعتی تهران قرار گرفته است و ما با توسعه شهر به حریم صنعتی تجاوز کرده‌ایم و این مناطق میزبان کارخانه‌های بزرگ صنعتی در پایتخت است هر چند صنایع مستقر در بخش صنعتی تهران به طور کلی آلوده نیست و تنها بخش‌های با آلودگی صوتی دارند.

وی ادامه داد: تعدادی کارگاه‌ آلاینده در تهران فعالیت می کنند که برای اصلاح فرایند آن برنامه هایی داریم، به طور مثال برای تهیه سیستم تصفیه فاضلاب مذاکراتی صورت گرفته و خریداری شده و در حال نصب هستند.

وی با اشاره به این که سال گذشته تقریبا 20 هزار پرونده درخصوص ماده 30 قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا رسیدگی شده است، افزود: 800 پرونده منجر به صدور رای شده است و این واحدها ملزم به اجرای احکامی مانند الزام به فراهم‌آوری تمهیدات، پلمپ، تعطیلی و غیره شده اند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در خصوص اعتراض صاحبان صنایع آلاینده نسبت به رأی‌های صادره در مورد آلودگی‌های ناشی ازفعالیت‌های آلاینده تصریح کرد: خوشبختانه هیاتی از سوی شورای شهر تهران که به اعتراضات آرای مربوط به آلایندگی صنایع رسیدگی می کنند، به تازگی عمده آرا صادر شده را تایید می‌کند و مشکلی در این زمینه نداریم.

46233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    1 0
    شهرداری تهران درخت را قطع میکند و فضای سبز داخل شهر را کاهش میدهد بعد در خارج از تهران که خودش جنگل دارد درخت میکارد و بعد میگوید تراز درختکاری ما مثبت هم هست۰۰۰ من چقدر خوشحالم واقعا