سامسونگ قرار است «گلکسی اس 6 اج پلاس» را به قیمت 799 یورو/876 دلار (حدود 2 میلیون و 900 هزار تومان) به فروش رساند.

 

به گزارش خبرآنلاین، این گوشی 5.7 اینچی قرار است 21 اوت همراه با گلکسی نوت 5 راهی بازار شود(13 اوت در نیویورک رونمایی می‌شود) و گفته می‌شود مدل 32 گیگی آن کمتر از 3 میلیون تومان قیمت خواهد داشت که این رقم برای گوشی‌های سامسونگ بسیار بالاست و ممکن است عامل قیمت باعث شود تا خوب به فروش نرود.

در خبری دیگر، سامسونگ با مسترکارت قرارداد همکاری در اروپا منعقد کرده تا سیستم پرداخت الکترونیکی مشابه آنچه اپل در امریکا دارد را راه اندازی کند.

سیستم جدید Samsung pay نام دارد و قرار است روی گوشی‌های جدیدی مانند اس 6 و اس 6 اج با استفاده از فناوری NFC و MST کار کند تا کاربران اروپایی بتوانند از طریق آن خریدهای خود را انجام دهند.

سرویس پرداخت سامسونگ به پلتفرم پرداخت مسترکارت بنام MDES وصل شده و دارندگان کارت‌های مختلف اعتباری و غیر اعتباری در اروپا می‌توانند برای خرید روزانه از آن بهره‌مند شوند.

از سوی دیگر سامسونگ سخت در تلاش است تا سیستم‌عامل اختصاصی خود بنام Tizen را در نسخه 3.0 در اواخر 2015 یا اوایل 2016 راهی بازار کند تا با پشتیبانی از معماری 64 بیتی اجازه کار با ابزارهای متصل به اینترنت اشیاء را جواب دهد.

ناحیه مشترک با اندروید، به اشتراک‌گذاری فایل‌های حجیم روی Tizen از ویژگی‌های اضافه‌شده در نسخه جدید سیستم‌عامل سامسونگ است.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امير ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    12 28
    فقط كپي فقط كپي سامسونگ تو نواوري حرفي نداره ولي تو ساخت چيپ و تجهيزات سخت افزاري مثل هارد و ... واقعا پيشرو هستش .
    • akbar TR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      0 0
      به جای گلکسی حتما اینو می خرم
    • akbar TR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      0 0
      چه ربطی به کپی داره ؟؟؟ الان یه شرکت ماشین میسازه شرکت دیگه نباید بسازه ؟ مگه قراره دنبا دست اپل باشه ؟ حق همه شرکت هاست که اینو داشته باشن نه فقط اپل
  • محمد A1 ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    38 1
    876 دلار قیمت هر بشکه نفت هم به عبارتی کمتر از 50 دلار ، یعنی هر گوشی «گلکسی اس 6 اج پلاس» سامسونگ 17.5 بشکه نفت خام . یعنی ما اینجا که هستیم هستیم آنها دورتر می شوند . آنها از اپل پیروی می کنند پس اونا دیگه کی هستن . خلاصه همه چی خوبه اصلأ کلأ خوبیم .
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    14 7
    به نظرم يه چيزيش ميشه كسي ٣ م بده برا سامسونگ،