۰ نفر
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

تکنسینهای فوریت های پزشکی اصفهان و پرسنل مامایی مرکز بهداشتی درمانی شهر ورزنه اصفهان در عملیاتی موفق، نوزادان 3 قلوی مادر جوان باردار را با سلامت کامل در بالگرد اورژانس هوایی بدنیا آوردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت؛ دکتر غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: ساعت 9:30 صبح امروز طی تماس تلفنی از مرکز بهداشتی درمانی شهر ورزنه اعلام شد خانم بارداری در 34 هفتگی بارداری دچار درد شدید شده و در حال زایمان است.

وی گفت: سریعا یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی به همراه 2 تکنسین فوریت های پزشکی از پایگاه ورزنه به مرکز بهداشتی درمانی اعزام شدند و با توجه به شرایط جسمی این مادر باردار 28 ساله درخواست امدادرسانی از اورژانس هوایی را کردند.

راستین افزود: بالگرد اورژانس هوایی ضمن اعزام به شهر ورزنه مادر باردار را به همراه 2نفر پرسنل مامایی مرکز بهداشتی درمانی به بیمارستان الزهرا(س) منتقل کردند که در حین اعزام و با توجه به درد شدید مادر باردار مراحل زایمان آغاز شد و با توجه به خطر تهدید حیات مادر و نوزادان ، پرسنل فوریت های پزشکی با همکاری 2نفر پرسنل مرکز بهداشتی درمانی اقدامات درمانی لازم جهت تسهیل زایمان مادر باردار را بر فراز آسمان شهر اصفهان و در کابین بالگرد اورژانس هوایی انجام دادند که با موفقیت انجام شد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان در ادامه افزود: پس از زایمان نوزادان 3 قلو شامل 2 دختر و یک پسر همراه مادر جوانشان که دومین تجربه بارداری ر ا پشت سر می گذراند به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شدند که حال جسمی هر 4 نفر مساعد است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد A1 ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    5 1
    دست مریضاد و قدوم نو رسیده ها مبارک .
  • book EU ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 0
    برای همه بالگرد می فرستند؟؟....
  • بی نام DE ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    1 1
    چقدر باکلاس.
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    4 2
    عزیزم قدمشون مبارکه انشاءالله خدا به همه بی بچه ها بجه سالم و صالح بده