این سریال را ببینید نظرتان نسبت به اینترنت تغییر می‌کند

ایسنا نوشت:

مسعود کرامتی از سریال جدیدش به عنوان مجموعه‌ای یاد کرد که می‌تواند تنها تصویر و ذهنیتی را که ممکن است در بعضی از شهرستان ها نسبت به اینترنت به عنوان یک فضای خطرناک یا کاملا مخرب داشته باشد، تغییر بدهد.

کارگردان سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» همچنین از پایان تصویربرداری 34 قسمت از این سریال همزمان با مراحل نگارش و تدوین آن خبر داد.

 مسعود کرامتی با اعلام این خبر درباره شرایط تولید سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» بیان کرد: «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» دارای 45 قسمت است که سال گذشته حدود 20 قسمت آن را تصویربرداری کردیم و بعد از وقفه‌ای که به دلیل بعضی مشکلاتی که در کار پیش آمد، تصویربرداری قسمت‌های باقیمانده را ادامه دادیم و اکنون به قسمت 34 رسیده‌ایم.

وی در پاسخ به این که آیا وقفه در تصویربرداری این پروژه در حفظ راکوردهای بازیگران تاثیر گذاشته است یا نه، افزود: به هر حال این اتفاق در ادامه کار بی‌تاثیر نبود. چراکه دو تن از بازیگرانمان (فریبا جدی کار و محمود بهروزیان) نتوانستند در ادامه ما را همراهی کنند اما خوشبختانه به دلیل اپیزودیک بودن سریال می توانستیم چاره ای برای نقش های پدر و مادر که این دو بازیگر ایفای آن را عهده دار بودند، بیاندیشیم و نقش های دیگری را وارد قصه کنیم. امیدوارم که این تغییرات در هنگام پخش برای بینندگان آزاردهنده نباشد.

این کارگردان و بازیگر در پاسخ به این که آیا تغییرات فضای مجازی و گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی موبایلی در یک سال اخیر باعث روزآمد کردن داستان «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» که با اینترنت بی ارتباط نیست شده یا نه، عنوان کرد: نه این اتفاق تاثیری بر فضای داستانی سریال نگذاشته است زیرا سریال در همان قسمت های ابتدایی ساختاری پیدا کرده بود که در ادامه هم آن را حفظ کرده‌ایم؛ ضمن این که فضای مجازی چندان نقش محوری در این داستان ندارد و ما قرار نیست به تکنولوژی‌های نوین ارتباطی بپردازیم یا به نوعی آن‌ها را معرفی کنیم.

کرامتی همچنین خاطرنشان کرد: می‌توانم بگویم این سریال تنها تصویر و ذهنیتی را که ممکن است در بعضی از شهرستان ها نسبت به اینترنت به عنوان یک فضای خطرناک یا کاملا مخرب داشته باشد، تغییر بدهد.

وی درباره مراحل کنونی ضبط این سریال نیز توضیح داد: قصه های «یادداشت های یک زن خانه دار» در یک آپارتمان چند واحدی می گذرد با خانواده ای متشکل از پدر، مادر، دختر و داماد، مردی که از همسر خود جدا شده است. این آپارتمان در منطقه مرز آباد قرار دارد و تصویربرداری ما هم در همین لوکیشن با جلوی دوربین رفتن بازیگران اصلی سریال ادامه دارد.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =