خانه ملت نوشت:‌ نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت ، با بیان اینکه شرایط کنونی تعداد هیأت موسس حزب رهروان مشخص نیست، گفت: مشخص نیست که کدام یک از اعضا به سمت دبیر کلی حزب رهروان منصوب می‌شود.

بهروز نعمتی با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره تشکیل حزب رهروان، گفت: مصاحبه آقای عبدی نکات نادرستی دارد، زیرا وی در جلسه آخر و برخی از نشست‌ها حضور نداشته، از این‌رو واقعیت مطلب این است که در جمع‌بندی‌های صورت گرفته در این جلسات هنوز وضعیت مربوط به حزب مشخص نیست.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:‌ انتظار بود که آقای عبدی پیش از اعلام نظر در این رابطه با رئیس یا نواب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مشورت می‌کرد، از این‌رو به نظر من وی باید در اصلاحیه‌ای اعلام کند که موضوعات مطرح شده تنها در حد گمانه‌زنی است .

وی با اشاره به انتشار لیست 30 نفره اعضای هیأت موسس حزب رهروان، افزود: در شرایط کنونی تعداد هیأت موسس حزب رهروان مشخص نیست، زیرا در این رابطه برخی از اعضا به‌دنبال افزایش تعداد اعضا هیأت مؤسس هستند، بنابراین هنوز در بحث تعداد، توافقی صورت نگرفته است.

نعمتی گفت: همچنین در بحث موضوعات مطرح شده درباره دبیر کلی کاظم جلالی در حزب رهروان باید گفت که ممکن است که وی جزء گزینه‌ها باشد، اما اینکه اعلام شود که دبیر کل حزب مشخص شده، این موضوع درست نبوده و واقعیت مطلب نیست، زیرا در شرایط کنونی شاید برخی از اعضا به‌دنبال کاندیداتوری برای سمت دبیر کلی باشند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: در بحث تشکیلات مربوطه، رایزنی‌هایی با افراد مختلف و سیاسیون کشور صورت می‌گیرد و هنوز واقعا مشخص نیست که کدام یک از اعضا به سمت دبیر کلی حزب رهروان منصوب می‌شود.

نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، افزود:‌ از طرف دیگر در شرایط کنونی تشکیلات حزب رهروان هنوز اعلام موجودیت نکرده و در هر صورت دبیرکل یا سخنگوی این تشکیلات، وظیفه اعلام موجودیت آن را بر عهده دارد.

2729

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =