خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تقی IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 3
    با سلام ی اقایی به نام م... ط... از استان قزوین رود بار الموت شرقی روستای میانخانی که اونجا مشغول به فروختن مواد مخدر و زدن اشپزخانه برای درست کردن شیشه جهت ساخت در زیز زمین خانه میباشد .که از مسئولین استان خواسته شده پیگیری نمیکنند و سابق فروش ایشان در اونجا بیش از 20سال است خواهشمندم از شما مسئولان محترم واقعا پیگیری نماید و جواب را به ایمیل این جانب ارسال فرمایید.
  • فرهادددددددددددددد IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    1 2
    سلام حرف من حرف 120 هزار نفری هست که با هزاران دل و امید سهام شرکت پدیده رو خریدن که هم به اقتصاد و گردشگری و آبادانی و ... این مملکت کمک کنن و هم یه سود مقولی برای ادامه زندگی خودشون داشته باشند. ولی الان 2 سال است که پروژه به این عظمت با 5 هزار نفر شاغل در پروژ رو تعطیل کردن به بهانه های مختلف من میخوام بدونم چراااااااااااااااااا یه نفر نمیاد درست حسابی بگه چه خبره؟ چراااا یه نفر نمیگه حالا که هیت مدیره تغییر کرده چرا شروع بکار نمیکنین؟؟ با تشکر سهام دار دردمند پدیده شاندیز
  • هادی جعفری A1 ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    2 1
    پنج آبان هشتادوهشت منوبدلیل واهی ازآموزش وپرورش اخراج کردن وباپیگیری های مکرربه نتیجه نرسیدم وکسی پاسخگونیست.لطفاپیگیری نمایید...باسپاس...
  • بی نام A1 ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    4 1
    کسی نیست جلو این شرکت همراه اول و ایرانسل به خاطر پیامکهای تبلیغاتی بگیره شارژ می گیریم از او طرف کم میشه
  • حق الزحمه ای IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    2 1
    با سلام؛از نیروهای حق الزحمه ای صدا و سیمای یکی از مراکز استانی هستم با سابقه 15 سال کار و به امید ساماندهی کارمان با حقوق زیر 500 هزار تومان تمحل کردیم......آقای لاریجانی و ضرغامی و سرافراز کاری برای ما نکردند و در دوره این آقایان متاسفانه با پارتی بازی خیلی از عزیزان و از جمله نمایندگان مجلس،کار افرادی که محق نبودند درست شد ..از آقای علی سگری زحمت بکشید جویا شوید می خواهند برای نیروهای حق الزحمه ای چکار کنند؟
  • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    8 2
    سلام لطفا قانون جدید مربوط به ایثارگران رو پیگیری کیند که چی شد؟؟ معافیت فرزند با 12 ماه جبهه پدر و ... ممنونم
  • مهدی A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    7 2
    با سلام و عرض تشکر از شما بخاطر پیگیری مشکلات مردم در خصوص قانون جدید معافیت های سربازی که در اواخر روزهای کاری مجلس نهم تصویب شد، یکی از نکات مبهمی که در صورت تایید شورای نگهبان و موافقت نیروهای مسلح وجود دارد این است که سابقه ی حضور در جبهه به مدت ۱۲ ماه باید حتما داوطلبانه باشد تا معافیت فرزند انجام شود یا اینکه فرزند کسانی که برای گذراندن دوران خدمت در جبهه بودند غیر داوطلبانه نیز شامل این قانون میشوند؟ لطفا با توجه به اینکه این ابهام برای خیلی از افراد وجود دارد و میشود ازکامنت های مردم در زیر همان اخبار مرتبط با این قانون دید، این مورد را از نمایندگان یا اعضای شورای نگهبان یا نیروهای مسلح سوال کنید. با تشکر فراوان
  • بی نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    2 0
    یک ماه پیش وزیر ارتباطات اعلام کرد حداقل 15 درصد تخفیف در اینترنت ارائه خواهد شد پس این موضوع چه شد؟
  • علی A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    1 1
    لطفا کسری ۳ماهه برای سربازان متاهل که نزدیک به ۱۵۰هزار نفر هستند رو پیگیری کنید. تنها مشکل من نیست، مشکل چند میلیون خانواده اند که درگیرن با این قضیه. تشکر
  • بی نام A1 ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    1 0
    سلام یک دستگاه پژوپارس tu5صفرکیلومترخریدم الان کارکرد ماشین فقط 290 کیلومترکارکرده ولی موتورش صدا میده به ایران خودر مراجعه کردم میگن بایدموتورش عوض بشه ایران خودرو میگه درصورتی که ما طلب موتور کنیم برایت موتورکارکرده دست دوم میفرستن باید به کجا مراجعه کنم آیا یک اتومبیلی نو نباید گارانتی داشته باشه؟ آیا شرکت ایران خودرو موظف نیست که اتومبیل ام را عوض کنه؟