مهر نوشت: رییس سازمان سینمایی اعلام کرد داوران جشنواره فیلم فجر تحت تاثیر سفارش های دولتی نبوده اند.

حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی شامگاه ۲۰ بهمن ماه در مراسم تجلیل از نامزدهای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ضمن تشکر از برگزارکنندگان این جشنواره و اهالی سینما اعلام کرد: آنهایی که می گویند داوران تحت فشار سازمان سینمایی و ما آرایشان را اعلام کرده اند در حق داوران کم لطفی می کنند.

وی افزود: من فقط یک تماس با داوران گرفته و از آنها خواستم عدالت را رعایت کنند که البته این سفارش هم نیاز نبود زیرا خودشان این موضوع را رعایت می کنند.

ایوبی با تاکید بر اینکه داوران جشنواره از بین فرهیختگان سینما هستند، بیان کردند: چطور می توان گفت چنین چهره ای چطور ممکن است سفارش مدیران را بپذیرند و آرایشان را بر این اساس اعلام کنند.

رییس سازمان سینمایی اضافه کرد: یک عده ای قبلا به ما می گفتند چرا در انتخاب های هیات های انتخاب و داوری دخالت می کنید و حالا همان ها می گویند چرا سفارش نکردید. لطفا تکلیف ما را مشخص کنید در این موارد دخالت کنیم یا نه.

ایوبی در پایان گفت: خوشحالم برای اولین بار در مراسم های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر‌ مراسم ها سر ثانیه برگزار می شود و این می تواند یک دست آورد در‌ سینمای ایران باشد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    من فقط یک تماس با داوران گرفته و از آنها خواستم عدالت را رعایت کنند که البته این سفارش هم نیاز نبود زیرا خودشان این موضوع را رعایت می کنند
  • بی نام IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    1 0
    حق حاتمی کیا رو خوردین
  • پیوند ایرانی A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    2 0
    بله,من حرف آقای ایوبی را کاملأ باور می کنم,,,این ترکیب دیگه,سفارش نمیخواد,,,خود کماا تبریزی,,,محمدی,,وحاتمی کیا,هم اگر داور بودند,,بیشتر از این به فیلمهای خودشون,امتیاز نمی دادند......دروغ هم که شاخ و دم نداره. وارونگی,,,بارکد,,و چند فیلم عالی امسال,,باید شاهد جایزه های,,,مؤتمن....تبریزی و سغارشیهای دیگر باشند.