تورهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان با هدف توسعه صنعت گردشگری، ایجاد نشاط، امید به زندگی، تکریم و ارتقاء منزلت بازنشستگان و وظیفه‌بگیران سازمان بازنشستگی کشوری ترتیب داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان صندوق بازنشستگی، شرایط استفاده از تورهای سیاحتی و زیارتی سازمان بازنشستگی کشوری اعلام شد.
بازنشسته هایی که این شرایط را داشته بند می توانند از این تورها استفاده کنند.

- بازنشستگان و وظیفه بگیرانی می‌توانند از این تورها استفاده کنند که وضعیت پرونده بازنشستگی/وظیفه آنها «قطعی» باشد.

- درج اطلاعات مربوط به بازنشسته یا وظیفه بگیر شامل: «دفتر کل»، «کدملی» و «شماره حساب حقوق واریزی مندرج در سیستم احکام صندوق» در سامانه مربوط در وبسایت صندوق بازنشستگی کشوری (www.cspf.ir ) الزامی است.

- سقف کمک هزینه سفر به ازای هر بازنشسته و همراه مبلغ دو میلیون و پانصد هزار ریال و جمعاً پنج میلیون ریال است که از کل هزینه پرداختی سفر کسر و در حساب شرکت مجری تور منظور خواهد شد و بازنشسته و وظیفه بگیر مابه التفاوت هزینه سفر را پرداخت می‌کند.

- هر بازنشسته و وظیفه بگیر می‌تواند در دو مرحله و برای دو سال متوالی یا متناوب از تورهای سیاحتی و زیارتی استفاده نموده و چنانچه مایل باشد که بیش از دو بار از تورهای مزبور استفاده کند، باید هزینه سفر را به طورکامل پرداخت کند.

- حضور بازنشسته متقاضی در سفر الزامی است. وی می‌تواند از یک نفر همراه (شامل همسر، فرزند، پدر، مادر، خواهر یا برادر) به منظور مراقبت از خویش استفاده کند و از کمک هزینه سفر بهره مند شود و حضور همراهِ مازاد بر یک نفر مشمول پرداخت هزینه به نرخ آزاد تور خواهد بود.

- وظیفه بگیران می‌توانند حداکثر تا دو نفر در صورتی که اسامی آنها در آخرین حکم حقوق ایشان مندرج باشد، از خدمات تورهای مسافرتی بهره مند شوند.

- رعایت کلیه قوانین و مقررات مندرج در سامانه مربوط از جمله انصراف از اعزام و استرداد وجوه پرداختی و همچنین تعهد کسر هزینه ازحقوق بازنشستگی/وظیفه (به هردلیل که متقاضی از رفتن به سفر خودداری کند) الزامی است.

232 42

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    6 0
    اینها مسئولین نظرشان از این طرح خدمت به آنها نیست باید دید چه آشش برای آنها پخته اند
  • بی نام IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    5 2
    چرا سازمان تامین اجتماعی برای سفر ها این مزایا را قائل نیست و اصولا بازنشسته ، بازنشسته هست چرا همه چیز برای بازنشستگان یکسان نمی شود؟
  • بی نام A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    6 0
    سلام لطفا بفرمابید برای ثبت نام بارنشسته نمونه کشوری چه باید کرد اگه میشه لطفا شرایط اونو بفرمایید