حمید سوریان نماینده وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست دادن رقیب اوکراینی، به فینال مسابقات گزینشی المپیک رسید و سهمیه المپیک را هم گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک 2016 که در استانبول ترکیه در جریان است،حمید سوریان نماینده وزن 59 کیلوگرم ایران و دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک در دیدار نیمه نهایی به مصاف دیمیترو سیمابالیوک از اوکراین و نفر سوم اروپا رفت و در پایان موفق شد حریف خود را در مدت زمان یک دقیقه و 25 ثانیه ضربه فنی کند و سهمیه المپیک 2016 را برای ایران بدست بیاورد.

سوریان پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل ایوان لیزاتوویچ از کرواسی و نفر پنجم اروپا به روی تشک رفت و در پایان موفق شد حریف خود را در همان دقیقه نخست با نتیجه 9 بر صفر شکست دهد.وی سپس در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اریک ویس از آلمان که بهترین عنوانش رده نهمی اروپاست با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت.

با کسب سهمیه وزن 59 کیلوگرم توسط حمید سوریان در آخرین مرحله رقابت های گزینشی المپیک،تیم ملی کشتی فرنگی ایران هر 6 سهمیه المپیک را بدست اورد و با ترکیب کامل راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز پیش از این 6 سهمیه خود را بدست آورده بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =