۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

حکومت سعودی، تحرکات ضد ایرانی خود را با هدف منحرف کردن افکار عمومی تشدید کرده و در این زمینه نشست ضد ایرانی را در کویت برگزار کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از تسنیم، رژیم سعودی در ادامه تحرکات خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای جلوگیری از بازگشت امنیت و ثبات به منطقه در راستای سیاست‌های خطرناک آمریکا و رژیم صهیونیستی، نشست فتنه‌افکنانه‌ای را در کویت با حضور 300 نفر از شخصیت‌های مزدور وابسته به خود در برخی کشورهای عربی برگزار کرد.

هدف از برگزاری این نشست به زعم سعودی‌ها و مزدورانشان مقابله با ایران اعلام شده است، نشستی که 300 شخصیت سیاسی، حقوقی و رسانه‌ای از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، تونس، موریتانی و لبنان در آن شرکت کردند.

این خبر که الوطن آن را منتشر کرده است، از عمق کینه‌توزی وهابیون نسبت به مردم جمهوری اسلامی ایران و خشم آنها از انسجام و اتحاد ملی در جمهوری اسلامی ایران و همچنین ثبات و امنیت پایدار در کشورمان را نشان می‌دهد.

نگاهی به آنچه در این خبر رسانه سعودی آمده، نشان می‌دهد که رژیم سعودی همچنان در توهم شعله‌ور کردن آتش فتنه در ایران به سر می‌برد که مردم آن نشان داده‌اند همچنان متحد، منسجم و یکپارچه گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در صحنه حاضر هستند و اجازه تحقق رویاهای دشمنان ملت از جمله رژیم آل سعود را نخواهند داد.

نکته جالب اینکه در این نشست ضد ایرانی، شرکت کنندگان که با دلارهای آل سعود از برخی کشورها دعوت شده‌اند تا به جوسازی و اتهام زنی علیه جمهوری اسلامی ایران دست بزنند، از جنگ ویرانگر سعودی‌ها و متحدانشان با عنوان ادعایی توفان قاطعیت حمایت کردند.

شخصیت‌های ضد ایرانی همچون بدر الداهوم از نمایندگان سابق پارلمان کویت، جمال بوحسن رئیس کمیسیون امور خارجی و دفاعی مجلس بحرین، احمد طالبین از موریتانی از جمله سخنرانان این نشست ضد ایرانی بودند که ادعاهای بی‌پایه و اساسی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند.

سخنرانان در این نشست ضد ایرانی، اشغالگری رژیم صهیونیستی از جمله اشغال فلسطین را کم اهمیت خواندند و خواستار مقابله با ایرانی شدند که مهمترین حامی ملت و مقاومت ملت فلسطین و آزادیخواهان جهان است.

5050

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =