نوبخت از افزایش حقوق معلمان در برنامه ششم توسعه و رشد 12 درصدی حقوق بازنشستگان خبر داد

ایلنا نوشت: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در بندرانزلی گفت: دولت در برنامه ششم توسعه اعتبارات ویژه‌ای برای افزایش حقوق معلمان در نظر گرفته است.

 محمدباقر نوبخت در مراسم تجلیل از ۵۰ معلم نمونه گیلان گفت: بودجه وزارت آموزش و پرورش با ۲۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان نسبت به پارسال ۲ برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه حقوق معلمان از یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان به حدود ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده گفت: این افزایش کافی نیست و دولت در برنامه ششم توسعه با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان نسبت به افزایش حقوق این قشر اقدام می‌کند.

سخنگوی دولت با اشاره به اختصاص هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان گفت: امسال این رقم ۲ برابر می‌شود.

نوبخت همچنین از افزایش حقوق بازنشستگان فرهنگی خبر داد و گفت: حقوق بازنشستگان ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده اما این رقم برای آن دسته از بازنشستگان که کمتر از یک و نیم میلیون تومان دریافت می‌کنند تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    11 0
    بازنشستگان سنوات قبل را نابود کردید حتی اگر 50 درصد افزایش حقوق بدهید باز هم ما نسبت به همکارانی که اخیرا بازنشسته شده اند فاصله ی زیادی داریم این بود عدالتی که وعده کردید پس وعده ی ما هم پای صندوق های رای.
  • تهران . یک معلم A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    17 1
    دکتر نوبخت خجالت بکش معلم با تحصیلات دکترا زیر دو میلیون تومان حقوق می گیرد .
  • شیری A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    16 1
    خسته نباشی . واقعا عدالت برقرار میشه . اقای نوبخت حقوق منه بازنشسته با کارشناسی ارشد به اندازه ی ی بی سواد در ارگان های دیگر نیست . چرا نظام پرداخت هماهنگ را برای آموزش و پرورش اجرا نمی کنید ولی برای خودتان اجرا کردید . جواب خدارا چه می خواهید بدهید .
  • بی نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    8 1
    قبلا کفتند 30در صد حالا شد 20درصد .....
  • بی نام A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    13 1
    یا خدا یکی میگه میانگین حقوق معلما 1800 هست یکی میگه 2200 این یکی میگه 2340 نمی دونم این آمار چقدر درسته ولی می دونم که حقوق خودم با 10 سال سابقه و فوق لیسانس 1500 هست و اینکه اصلا کفاف زندگی 2 نفره ام رو نمیده
  • بی نام A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    7 1
    خبر خبر خبر ... بازم حقوق معلمها رو زیاد کردن
  • دبیر A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    6 1
    ای کاش به جای درس خواندن و کار کردن با حیله و نیرنگ به حقوق پدرم رجوع می کردم این دولت به کسانی که تحصیلات ندارند و کار نمی کنند بیشتر رسیدگی می کنه
  • روزنامه نگار IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    12 1
    باسلام به همه دوستان . مافرهنگیان متاسفانه دست آویز اهداف خاص دولتها شدید . ایران فقط کارمند فرهنگی دارد و برای افزایش حقوق و.... اسم فرهنگیان بزبان میاورند . چرا کارمندان دیگر ادارات بیان نمیشه ؟ حقوق آنها چقدر افزایش پیدا میکند ؟ جناب نوبخت چرا بجای جمله حقوق کارمندان دولت از جمله فرهنگیان فقط استفاده میکند ؟ عیدی رو که اعلام میکنند میگن عیدی فرهنگیان . پس همه میدونند این فقط فرهنگیان زحمت کش جامعه ما هستند که در معیشت اولیه شان رنج میبرند . چه انتظاری دارید وقتی اساس و پایه مملکت نظام آموزش وپرورش یک کشور است از معیشت و زندگی حدا اقل عادی خود رنج میبرد و توان اداره خانواده را ندارد همش از رشد و توسعه کشور بمیان میاورید از تجارت و صنعت کشور حرف میزنید درصورتیکه عامل پیشرفت کشور معلمان هستن
  • مورچه RO ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    1 0
    انشاا..، که حقوق معلمها بالا بره اما اقای نوبخت میدونی بدبخت کیه ؟ نمیدونی ،من بت میگم اما لطفا به کسی نگو شاید ناراحت بشه بدبخت اونیه که پول دارو بچشو نداره ،بدبخت تونیه که کرایه خونه نداده و الان وسایلش تو کوچس ،بدبخت اونیه که پول یه شام بیرون بردن بچشو نداره، بدبخت اونیه که پول کادو عروسی نداره بده و بخاطر همین عروسی نرفت ،بدبخت اونیه که منتظر ۴۵ تومن پوله دولته تا زنده بمونه عدالت خنده داره من خستم خسته و عدالت شما رو درک نکردم اما بدبختی رو با پوستو استخونم درک کردم کارگرم معنیشو میدونی؟ لیسانسم معنیشو میدونی ؟ هنوز بعد از سه سال زندگی مشترک هیچی ندارم معنیشو میدونی؟ حقوقم ۱۳۰۰ معنیشو میدونی؟ وامم ۹۶۰ معنیشو میدونی ؟ قرارداد موقت نفتم معنیشو میدونی ؟ من بدبختم معنیشو میدونی؟
  • بازنشسته 94 A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    1 0
    جناب آقای نوبخت کسی در سال 94 باز نشسته شده و رتبه بندی شاملش نشده چه گناهی کرده حقوقش پایین است 12 در صد به چه دردش می خورد 12 در صد هم مال خودت
  • بی نام RO ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    1 1
    حقوق بقیه کارمندان که دارن یک میلیون می گرند و کارگران زیر یک میلیون تومان چی میشه پس
  • بازنشسته IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    4 0
    آقای نوبخت چرا اینقدر فاصله حقوقی بین فر هنگیان و بازنشسته ها در دولت روحانی چرا اینقدر بی عدالتی 12 درصد به چه درد بازنشسته ها می خورد 12 درصد مال خودت
  • فاطمه A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 0
    از نیمه دوم سال گذشته تا حالا آقای نوبخت بارها و بارها اطلاع می دهند که حقوق بازنشستگان 12 در صد زیاد میشه کَر نیستیم شنیدیم 12 در صد که این همه میگویید هیچ دردی از باز نشسته را درمان نمی کند ، قیمتها چندین برابر و افزایش 12 در صد واقعا شاهکار آقای نوبخته.دست مریزاد
  • حسین IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    2 0
    سلام آقای نوبخت فرق حقوق فرهنگی بازنشسته با فر هنگی شاغل خیلی زیاد است ما هم روزی به این جوانان آموزش دادیم و آنها حالا در مصدر کار مانند شما شده اند چه بی فایند که ما را فراموش کرده اند حقوق فعلی من 1300 با 20 در افزایش می شود 1560 حال شما مقایسه کنید با معلم شاغل که 2280 میگیره حدود 720 تفاوت حقوق است و حال شما چگونه عدالت را رعایت کرده اید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    1 0
    انگار دولت از جیب مبارک میخواهد بخشش کند.یا اعانه بدهد خجالت داره واله دو صد گفته پ نیم کردار نیست؟ دولت تدبیر و امید و این گفتارهیا و هو فقط؟؟
  • زهرا A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    2 0
    بخدا در حق ما باز نشستگان سال ۸۷ ظلم فراوان شد
  • محمد IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 2
    خیلی دوست دارم از وزیر محترم آموزش وپرورش بپرسم که آیا ما خدمتگزاران و سرایداران جزئی از آموزش وپرورش نیستیم؟چرا حقوق ما یک میلیون مانده و معلمان و کارمندان اداری دو برابر حقوق ماهستن؟آیا فرهنگی محسوب نمی شویم؟چرا عدالت را اجرا نمیکنید؟چرا میفرمایید رتبه بندی شامل همه ی فرهنگیان شده در صورتی که اینطور نیست؟آقای نوبخت وآقای فانی تکلیف ما با زن و بچه و مایحتاج زندگی و حقوق یک میلیونی چیه؟
  • محمدنژاد IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    5 0
    دیگر معلمی مایه مباهات نیست.
  • اسیر A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    2 0
    درجامعه ای که حقوق زیر پنج میلیون تومان زیرخط فقر محسوب می شود یک فرهنگی با مدرک فوق لیسانس و28سال سابقه دومیلیون دریافت می کند حالا افزایش 12 درصدی برای این فرهنگی یعنی چه ؟؟؟آیا مفهوم زندگی با حقوق دومیلیونی را می فهمید ؟
  • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    سلام عیدی نیروی حق التدریس منطقه رومشگانلرستان پرداخت نشده.چرا؟؟؟