۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵

صدای اقتصاد نوشت:

شب گذشته اعضای دوره هفتم و هشتم هیات نمایندگان اتاق تهران در مراسم تجلیل از یحیی آل اسحاق، رییس دور پیشین اتاق تهران حضور پیدا کردند.

مراسم تقدیر از یحیی آل اسحاق و اعضای دور هفتم هیات نمایندگان اتاق تهران شب گذشته در هتل همای تهران با حضور چهره های شاخص پارلمان بخش خصوصی برگزار شد. در این مراسم مسعود خوانساری، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران به تقدیر از فعالیت های گذشته اتاق پرداخت و از اعضای قدیمی پارلمان بخش خصوصی خواست همچنان در کنار اعضای جدید برای کمک به اقتصاد ایران فعال باقی بمانند.

به گفته مسعود خوانساری آنچه طی 10 سال گذشته برای اقتصاد ایران رخ داده، موجب شده تا کشور به زمانی طولانی برای بازسازی صرف کند. با این حال رییس اتاق تهران امیدوار است که طی دوره زمانی میان مدت اقتصاد ایران با همراهی فعالان بخش خصوصی به شرایط نسبتا با ثبات سال 1390 بازگردد.

خوانساری هچنین تاکید کرد که اتاق تهران خود را از مشاوره های اعضای قدیمی این نهاد بی بهره نمی بیند و امیدوار است در فضای توام با تفاهم اتاق به سمت استفاده از این نظرات برود.

همچنین در ادامه این مراسم، یحیی آل اسحاق، رییس پیشین اتاق تهران نیز از همکاران جدید خود در اتاق تهران خواست تا فضای فعالیت های پژوهشی و مطالعاتی در این نهاد بخش خصوصی را بازنگاه دارند. او با تقدیر از اعضای قدیمی اتاق تهران برای اعضای جدید پارلمان بخش خصوصی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه مراسم، علاالدین میرمحمد صادقی، نایب رییس اتاق تهران نیز از فعالان بخش خصوصی خواست تا با ارائه راهکارهای دقیق و کارشناسی دولت را برای خروج از بحران های اقتصادی کمک کنند. او همچنین به تقدیر از اعضای یحیی ال اسحاق رئیس قبلی اتاق تهران پرداخت.

در ادامه این مراسم از یحیی آل اسحاق و علاالدین میرمحمدصادقی توسط مسعود خوانساری و اعضای جدید هیات رییسه اتاق تهران قدردانی و تجلیل شد.

در این مراسم اعضای جدید هیات نمایندگان اتاق تهران حضور داشتند و به گفت و گو با چهره های قدیمی تر اتاق پرداختند. همچنین در این مراسم مجتبی خسروتاج قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز حضور داشت.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =