معرفی بیمه البرز به عنوان مجری بیمه حوادث مشترکین گاز طبیعی در سال 94

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: با برگزاری مناقصه و تعیین برنده از ابتدای سال 94، شرکت سهامی بیمه البرز به عنوان مجری بیمه حوادث مشترکین گاز خانگی انتخاب شد

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز مازندران، محسن عرب مقصودی امروز شنبه پنجم اردیبهشت ماه با اعلام این خبر افزود: همانند سالهای گذشته طبق قانون بودجه سال 94 مشترکین خانگی در قبال حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب بر اساس بند (ب) تبصره 14 ماده واحده قانون بودجه سال 94 کل کشور به وزارت نفت از طریق شرکت تابعه ذیربط اجازه داده شد، هر دو ماه از هر واحد مسکونی مشترک گاز مبلغ یکهزار ریال اخذ و نسبت به بیمه خسارت مالی و جانی اعم از فوت و نقص عضو و جبران هزینه های پزشکی ناشی از انفجار، آتش سوزی و مسمومیت مشترکان شهری و روستایی گاز از طریق شرکت های بیمه با برگزاری مناقصه اقدام  کند.

عرب مقصودی با اشاره به اینکه شرکت ملی گاز ایران به نیابت از مشترکین و به استناد بند قانونی پس از اجرای مناقصه شرکت سهامی بیمه البرز را برنده مناقصه اعلام کرده، خاطرنشان کرد: موضوع این قرارداد شامل بیمه جانی و مالی مشترکین گاز خانگی در مقابل حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی اعم از انفجار، آتش سوزی و مسمویت‌هاست که در صورت خسارت مالی و جانی به ساکنین و یا اشخاص ثالث تا سقف قرارداد بیمه ای پوشش می دهد.

وی تاکید کرد: بر این اساس بیمه البرز موظف است در حوادث منجر به فوت، غرامت را در وجه وراث قانونی متوفی بر اساس برگه انحصار وراثت و در صدمات پزشکی و نقص عضو برای هر نفر در هر حادثه غرامت را در وجه مصدوم و یا سرپرست قانونی وی، بر اساس اسناد و مدارک مثبته و در خسارتهای مالی به واحد مسکونی و مشاعات و اشخاص ثالث در هر حادثه به ازای هر یک از موارد، غرامت را در وجه ذینفع و با ارائه مدارک مثبته پرداخت کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران اظهار کرد: چنانچه اموال خسارت دیده تحت پوشش بیمه نامه های دیگر نیز باشد، در صورت بروز خسارت، پوشش بیمه ای با رعایت سقف تعهد امکان پذیر است.

گفتنی است مشترکین محترم می توانند در صورت بروز هرگونه حادثه مرتبط با گاز طبیعی به نمایندگی های شرکت سهامی بیمه البرز در استان مازندران مراجعه کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =