رئیس مجلس اظهار داشت: حمله نظامی به یمن و پایان دادن به آن از سوی عربستان هیچ نتیجه‌ای جز شکست عملیات کودکانه سعودی نداشت و مردم یمن پیروز واقعی این جنگ‌افروزی سعودی‌ها بودند.

به گزارش  ایسنا، علی لاریجانی طی نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به روایتی از امام هادی (ع) گفت: در این روایت که از گفت‌وگوی حضرت موسی(ع) با خداوند بوده است حضرت موسی از خداوند می‌پرسد که سزای کار کسی که مومنی را از روی قصد بکشد چیست؟ و خداوند در پاسخ به این سوال فرمود: روز قیامت نگاهش نمی‌کنم و از گناهش نمی‌گذرم و این امر برای کسانی که امروز با جنگ افروزی جان مسلمانان بیگناهی را ستاندند و در جنگ یمن هزاران نفر را به خاک و خون کشیدند باید تابلوی گویایی از آینده آنان باشد.

وی افزود: شب گذشته دولت سعودی بعد از 27 روز بمب‌باران کشور مسلمان یمن اعلام نمود که مرحله عملیات طوفان قاطع به پایان رسید و ما به اهداف خود رسیدیم. در حالی که دراین 27 روز اولا بیش از هزاران نفر از مردم از زن و مرد کودک به شهادت رسیدند و هزاران نفر مجروح شدند. ثانیا مقدار زیادی از زیر ساختهای این کشور تخریب شد و ثالثا نیروهای انقلاب انصارالله به ارتش یمن در بخش‌های زیادی از یمن و تعداد زیادی از استان‌ها مسلط گشتند و حال باید از دولت سعودی سوال کرد کدام یک از این سه موضوع جزء اهداف عملیات به اصطلاح طوفان آنها بوده است و با این همه سر و صدا به چه رسیدید که در بیانیه خود مدعی می‌شوید به اهداف خود رسیده‌اید.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:‌ این رفتار نسنجیده هیچ سنخیتی با هویت یک کشور اسلامی ندارد. البته عربستانی‌ها ادعا کردند چون موشک اسکاد در اختیار گروههای مردمی یمن بود و این امر مضر امنیت سعودی بوده است، ما جنگ را آغاز کردیم که البته این استدلال وقیحانه‌تر از دعاوی دیگر است و با این استدلال کشورهای دیگر هم می‌توانند به عربستان حمله کنند. چون عربستان با کمک آمریکا و فرانسه امکانات نظامی زیادی انبار کرده است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    2 0
    خبرآنلاین چند وقت اصن خوب کامنت ها رو نمیذاری چرا؟