ایران نوشت:مرگ 3 عضو خانواده با اصابت گلوله در اندیمشک زیر سر پدر خانه بوده است.

  صادق جعفری چگنی دادستان اندیمشک جزئیات جنایت در شهرک دوکوهه این شهرستان را تشریح کرد و گفت: پدر خانواده مرتکب این جنایت شده است. 

وی با بیان اینکه روز هشتم اردیبهشت ماه قتل سه عضو یک خانواده از سوی پاسگاه پلیس قلعه لور گزارش و پیگیری شده، افزود: در پی این حادثه بازپرس ویژه قتل به همراه گروه بررسی صحنه جرم معاونت آگاهی و پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شدند و تحقیقات نشان داد در این جنایت سه نفر از اعضای یک خانواده به نام مهدی 33 ساله، نرگس. همسرش و اسراء. دختربچه پنج ساله آنان هدف گلوله کلت قرار گرفته و کشته شده‌اند.

جعفری چگنی گفت: کارشناسان پزشکی قانونی زمان مرگ را سه روز قبل از کشف اجساد اعلام کردند.  وی اظهار کرد: طبق بررسی انجام شده در ورودی خانه‌ای که این جنایت در آن اتفاق افتاده قفل بوده و آثار ورود به عنف در صحنه مشاهده نشده است. 

دادستان اندیمشک تصریح کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته پدر خانواده، مشکل بیماری روانی داشته و دختر خردسال وی نیز از معلولیت شنوایی و بینایی رنج می‌برد. 

دادستان اندیمشک با بیان اینکه پدرخانواده بارها از محل کار خود تقاضای انتقال به استان لرستان را داشته که درخواست وی مورد موافقت قرار نگرفته است، افزود: تاکنون گزارشی از پزشکی قانونی در خصوص این قتل‌ها دریافت نشده است.

وی گفت: باتوجه به قفل بودن در ساختمان، کشف کلت در کنار جسد مرد، عدم سرقت اموال و وسایل مقتولان و نداشتن مسأله اخلاقی و نحوه استقرار اجساد به طوری که سر دختربچه روی سر مادرش قرار داشته به نظر می‌رسد پدر خانواده ابتدا به همسر و دختر خود شلیک و سپس اقدام به خودکشی کرده است.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    0 0
    خدایا خودت کمکمون کن
  • بی نام A1 ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    1 0
    رواني نبوده. عرصه براش تنگ بوده. مستأصل شده خبر جان.......
  • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    4 3
    مرد روانی کلت از کجا گرفته ؟؟