معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: در نشستی با حضور گودرزی، مسائل مربوط به حمایت کنندگان مالی باشگاه های استقلال و پرسپولیس بررسی شد.

سایت وزارت ورزش نوشت: سید نصرالله سجادی در خصوص نشست امروز باشگاه های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس با دکتر گودرزی و معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای، گفت: طی نشستی که با حضور مدیران عامل سرخابی ها در دفتر وزیر تشکیل شد درباره مسائل مختلف این دو باشگاه گفت و گو شد.
معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در این جلسه به طور مشخص در رابطه با شرایط حمایت کنندگان مالی و حمایت و پشتیبانی وزارتخانه از این دو باشگاه است مواردی مطرح شد.
سجادی درباره ادامه جلسات ارزیابی چهار فدراسیون ورزشی گفت: امروز عملکرد فدراسیون های چوگان، تنیس، بوکس و هاکی در حوزه قهرمانی و حرفه ای مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی با بیان این که این جلسات با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون ها و مدیران و کارشناسان حوزه معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزار شد، افزود: در این جلسات مرورری بر ارزیابی فعالیت های هر یک از فدراسیون ها در سال 93 کردیم که این ارزیابی در سه حوزه پیشرفت ورزش قهرمانی، توسعه رشته ورزشی و بخش مدیریت اداری و پشتیبانی بود
سجادی هدف از برگزاری این جلسات را مرور ارزیابی انجام شده با فدراسیون ها به صورت منفک دانست تا ضمن آشنا شدن فدراسیون ها با نقاط ضعف و قوت خود، پیشنهادات وزارت ورزش و جوانان در این حوزه ها مطرح شود.
معاون وزیر ورزش و جوانان در عین حال افزود: هدف نهایی ازاین ارزیابی، نظارت و کنترل بیشتر بر عملکرد فدراسیون ها در امور جاری است که این ارزیابی هر ساله پس از پایان سال انجام و در سال بعد اعلام می شود؛( یک ماه پیش نتایج کلی این ارزیابی اعلام شده است).

به گزارش خبرآنلاین؛ از صبح شایعه شده بود که سجادی از سمت خود در وزارت ورزش استعفا داده و به این شایعه دامن زده شده بود. اما سایت وزارت ورزش با انتشار این خبر، به طور غیر مستقیم شایعه استعفای سجادی را تکذیب کرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =