ظهر امروز بیش از 150 مرغدار مازندرانی به علت کاهش قیمت خرید مرغ گوشتی از مراکز تولید در جلوی درب استانداری مازندران تجمع کردند

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندارن بیش از 150 مرغدار مازندرانی به علت  کاهش قیمت خرید مرغ گوشتی از مراکز تولید در جلوی استانداری مازندران تجمع کردند.

بر اساس این گزارش تجمع کنندگان ساعاتی پیش قبل از تجمع در جلوی درب استانداری در جلوی اتحادیه مرغداران استان نیز تجمع کرده بودند.

ح.گ از تولید کنندگان مرغ گوشتی در مازندران گفت: متاسفانه کشتارگاه ها مرغ را به قیمت ارزان از مرغداری ها خریداری کرده و بعد از کشتار و آماده طبخ به قیمت بالایی به اداره کل پشتیبانی دام تحویل می دهند.

وی افزود: روند کاهشی خرید قیمت مرغ از کشتارگاه‌ها از 13 فروردین آغاز شد و باید مسئولان با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیری مانع وار د شدن خسارت به مرغداران شوند.

این مرغدار اضافه کرد: اکنون ما منتظریم تا بر اساس قیمت کارشناسی شده و مصوب دولت از این تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داخلی حمایت شود.

گفتنی است: قرار است تعدادی از نمایندگان مرغدار برای ارایه مشکلات در حوزه مرغ کوشتی با استاندار ملاقات داشته باشند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    3 3
    با سلام زمانی که قیمت مرغ افزایش پیدا کرده بود همه شنگول بودید؟ بفکر مصرف کننده هم باشید.
  • نیما EE ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    3 3
    اونوقت که مرغ میشه 8 هزار تومن چرا تجمع نمیکنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ والا قیمت مرغ تو ایران 2 برابر آمریکاست . یعنی چی آخه ؟
  • بی نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    حرف شما درست . ولی خواست مرغداران ثبات قیمت نهاده ها و در نهایت ثبات قیمت مرغ است . نوسان قیمت نشاندهنده بی کفایتی مسئولان مربوطه هست که در نهایت هم مصرف کننده ضرر می کند و هم تولید کننده .