تسنیم نوشت:با هماهنگی های صورت گرفته خیابان روشنایی واقع در جنوب بوستان قیطریه در منطقه یک برای تغییر نام به مرحوم سبزواری درنظرگرفته شده است.

مهدی چمران در دویست‌وشصت‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به مشکلات کم آبی در شهر تهران اشاره کرد و گفت: این مشکل باعث شده سفره‌های زیرزمینی از حجم آب سفرها‌های زیرزمینی کاسته شود و نشست‌هایی در نقاط شهر و حتی کشور بوجود آید.

وی در ادامه سخنان خود به جانمایی خیابانی به نامگذاری مرحوم سبزواری اشاره کرد و افزود: کمیسیون نامگذاری شورا برای تغییر نام خیابانی به نام مرحوم سبزواری اقدام کرده که در پایان جلسه نسبت به رأی گیری ان اقدام می‌شود.

مجتبی شاکری رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر نیز اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته خیابان روشنایی واقع در جنوب بوستان قیطریه در منطقه یک برای تغییر نام به مرحوم سبزواری درنظرگرفته شده است.

احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در تذکری خارج از دستور اظهار داشت: سالانه 17 هزار نفر در جاده های کشور جان خود را از دست می‌دهند. میزان وقوع تلفات ناشی از این تصادفات زیاد است و پلیس یا وزارت راه به تنهایی نمی توانند کاری برای کاهش این معضل به تنهایی انجام دهند.

وی به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران اشاره کرد و افزود: چمران اوج مظلومیت را در جنگ نشان داد ولی متأسفیم که به تازگی برخی نسبت به 240 هزار شهید جنگ بی اعتنایی کرده و حتی آنها را به سخره می‌گیرند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: عده‌ای تحلیل می‌کنند که چرا جنگ به آن شکل اداره شد اما بیان این موضوعات جفا در حق شهیدان و توهین به ملت ایران محسوب می‌شود. هر که جنگ را زیر سوال ببرد از مردم نیست و پیشنهاد می‌کنیم به جای طرح این موضوعات مطالعات خود را افزایش دهند.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 548699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    این چه کار مسخره ایه آخه؟ ما یه عمری اون خیابونو به نام روشنایی میشناختیم یعنی چی اسم خیابونا رو عوض میکنید
  • عنایت A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    فرضم بر این است که ساختن خیابان و پل و سازه های جدید، سریعتر از تربیت انسان های ارزشمند انجام میشود. برای مثال بزرگراه شهید همت، هم یادآور نام ایشان هست و هم نیازی به قلم گیری نامهای آشنا و دوگانگی نداشته است.