ایلنا نوشت:نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با اشاره به امضای میثاق‌نامه در اتئلاف اصولگرایان درخصوص لزوم انصراف نامزدهایی که در فهرست نهایی قرار نمی‌گیرند، از انصراف خود از شرکت در انتخابات در روزهای آینده خبر داد.



ابراهیم آقامحمدی با اشاره به نهایی شدن فهرست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان، اعلام کرد: باتوجه به میثاق‌نامه‌ای که به امضای تمامی اعضای حاضر در ائتلاف اصولگرایان پیش از نهایی شدن این فهرست ۳۰ نفره رسید، من خود را متعهد می‌دانم که در حمایت از وحدت اصولگرایان از حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف دهم.

 او گفت: البته تا این لحظه به صورت رسمی از نامزدی انتخابات مجلس نهم انصراف نداده‌ام، اما قصد دارم طی روزهای آینده انصراف دهم.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس نهم که برای شرکت در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه تهران اقدام کرده‌ بود، اعلام کرد: به هیچ عنوان حوزه انتخابیه‌ام را از تهران به خرم‌آباد تغییر نخواهم داد.

آقامحمدی در پاسخ به این سوال که میثاق‌نامه اصولگرایان به امضای چند نفر رسیده، گفت: این میثاق‌نامه در جلسه‌ای با حضور بیش از ۱۸۰ نامزد اصولگرایان مجلس دهم به امضای تمامی نامزدها رسید و با این حساب در روزهای آینده باید منتظر انصراف حدود ۱۵۰ نامزد دیگری که در فهرست نهایی ائتلاف اصولگرایان قرار نگرفتند، باشیم.

17302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    9 2
    توخرم آباد رای نمی آورد و آمد تهران و از لیست بیرونش گذاشتند و دیگه کسی تو تهران نمیشناختش که.حالا هم منت میزاره
  • بی نام IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    9 1
    بنظر من اگه 180 نفرشون انصراف بدهند براشون خیلی بهتره . آبروریزیش هم کمتره .
  • ایرانی A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    10 1
    کاش اصولگرایان برای خودشان خط فکری و ابتکار عمل داشته باشند . این روش دقیقا تقلید از روش اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 است. حال که اصولگرایان خودشان توان اندیشیدن ندارند آیا بهتر نیست اداره امور را به اصلاح طلبان صاحب اندیشه و فکر بسپارند؟؟
  • داشلی RO ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    9 3
    در هر صورت بازنده اید