تصاویری از حال این روزهای ستاره های ایرانی در قطر

وضعیت اشکان دژاگه و جباری در لیگ قطر بهتر از سایر لژیونرهاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پژمان منتظری این روزها آسیب دیده است و محمد نوری هم که همچنان با مسیمیر می بازد. مسعود شجاعی هم هنوز نتوانسته خود را نشان دهد. تیموریان و ام صلال هم نسبتا موفق هستند و نتایج خوبی گرفته اند. 

مجتبی جباری؛ ردپای او در اکثر گل ها
الاهلی هر چند نتوانسته نتایج خوب فصل قبل را تکرار کند ولی مجتبی جباری همچنان جزو تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است. این باشگاه پس از آنکه چند بازیکن خوب خود را از دست داد، نتوانست جای خالی آنها را پر کند. جباری که در دو فصل قبل طبق آمار ارایه شده از سوی فدراسیون فوتبال قطر به باشگاه الاهلی، جزو بهترین بازیکنان لیگ بوده، امسال وظایفش نسبت به سال های قبل سنگین تر شده است. البته او و الاهلی با بدشانسی روبرو بوده اند. حضور بازیکنان بی تجربه در خط دفاعی این تیم عاملی است که باعث شده تا الاهلی نتواند نتایج خوب فصل قبل را تکرار کند. با این حال تا اینجای فصل کار برای مجتبی خوب پیش رفته هم در گلزنی موفق بوده و هم در گلسازی. ردپای او در اکثر گل های این فصل الاهلی دیده می شود.


اشکان دژاگه؛ راضی از زندگی در قطر
اشکان در قطر زندگی آرامی دارد و از حضور در آنجا کاملا راضی است. او سال گذشته هر چقدر تحت فشار بود، امسال توانسته این فشار را از روی خودش بردارد و بازی های به مراتب بهتری برای العربی انجام دهد. مسئولان این باشگاه در عملکرد لژیونر ایرانی خود راضی هستند، به ویژه زولا سرمربی العربی.


محمد نوری؛ ادامه روزهای بد
نوری و مسیمیر قعرنشین لیگ قطر هستند و به روزهای بد خود ادامه می دهند. مسیمیر بی شک ضعیف ترین تیم امسال لیگ است و از همین حالا باید سقوطش را مسجل دانست، مگر اینکه آنها در نیم فصل فکری به حال خودشان کنند و بازیکنانی جدید را به خدمت بگیرند. البته از همین حالا شایعات زیادی درباره جدایی نوری از مسیمیر هم شنیده می شود. او هم امسال نتوانسته آن بازیکن آماده ای که مسئولان باشگاه توقع داشتند، باشد. نوری امسال یک گل هم برای تیمش نزده است.

پژمان منتظری؛ مصدومیت و مصدومیت

مصدومیت کشاله این فصل برای پژمان اتفاق ناخوشایندی بوده. او در دو برهه آسیب دیده و این روزها هم از تمرینات به دور است. حضور پژمان در الاهلی برای کرانچار بسیار مهم است. جانشین پژمان در الاهلی بازیکن جوانی است که زیاد اشتباه می کند به همین خاطر کرانچار اصرار دارد پژمان زود برگردد. البته یک بار این اصرار برای پژمان دردسرساز شد و زودتر به میدان رفت که باز هم آسیب دیدگی اش را به همراه داشت.

تیموریان؛ بهتر از قبل
بعد از هفته چهارم لیگ قطر شایعاتی درباره نخواستن آندو توسط سرمربی ام صلال مطرح بود. آندو اما اینقدر جنگید که حالا گویا نظر او عوض شده و کاپیتان تیم ملی را می خواهد. تیموریان البته با رقم بالایی به ام صلال نرفت و این برای او به عنوان کاپیتان تیم ملی یک پوئن منفی بود.

شجاعی؛ هنوز جا نیفتاده
مسعود که دو هفته پیش برای الغرافه گلزنی کرد، هنوز نتوانسته امسال درخشش فصل قبل را با پیراهن الشحانیه داشته باشد. او آخرین بازیکنی بود که به تمرینات تیمش ملحق شد. مسعود برای ماندن در این باشگاه باید تلاشش را دو چندان کند چون الغرافه در کنار گذاشتن خارجی ها، پتانسیل زیادی دارد.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =