۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۴

آیین اختتامیه سیزدهمین دوره جشن‌های خانه تئاتر به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تئاتر، شامگاه سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه با حضور پیشکسوتان عرصه فرهنگ وهنر و با تجلیل از روح‌الله مفیدی بازیگر و گریمور با سابقه تئاتر، به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جشن پایانی هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر  به دبیری ابراهیم اثباتی، با حضور هنرمندان و چهره‌هایی چون محمود دولت‌آبادی، جواد مجابی، عبدالله کوثری، کامبیز درمبخش، جعفر والی، روح لله مفیدی، سیروس الوند، داریوش اسدزاده،بهزاد فراهانی، ایرج راد، اصغر همت، رضا بابک، هرمز هدایت، حسین محب‌اهری، محمد ابراهیمیان، خسرو احمدی، کاظم هژیرآزاد، نسیم ادبی، گیتی قاسمی، مهدی میامی، فرهاد بشارتی و... برگزار شد.

در این مراسم که اجرای آن بر عهده علیرضا غفاری بود، ایرج راد مدیرعامل خانه تئاتر ضمن تشکر از همه کسانی که برای برگزاری این مراسم زحمت کشیده اند گفت: جشن خانه تئاتر از ۷ تا ۱۴ اردیبهشت برگزار شد، ما در خانه تئاتر تلاش می کنیم جایگاه واقعی تئاتر و اعتبار تئاتری ها را حفظ کنیم. در این زمینه تلاش های بسیاری انجام شده البته شاید به اندازه ۱۰ درصد این تلاش ها، بازدهی نداشته است اما کسانی که برای خانه تئاتر زحمت کشیدند، خستگی ناپذیر هستند و از پا نیفتادند و‌از پا نمی افتند تا وقتی که تئاتر به جایگاه واقعی خودش برسد.

راد تصریح کرد: امیدوارم در عرصه ای که قدم‌گذاشتیم و راهی که طی می کنیم ، همگی دست به دست هم بدهیم و افتخار و‌اعتبار و‌آبروی تئاتر را با یکی شدنمان حفظ کنیم.

این هنرمند ادامه داد: تئاتر مجموعه ای از هنرهای مختلف است و ما در خانه تئاتر ۱۴ صنف داریم. آرزو می کنم این همیاری و همدلی بین اهالی تئاتر همیشه وجود داشته باشد .

در این مراسم کیک خانه تئاتر که روی آن توسط درم‌بخش طراحی شده بود، با حضور چهره‌های هنری و فرهنگی بریده شد. سپس با پخش تصاویری از روح‌الله مفیدی، مدالیوم ویژه خانه تئاتر به این هنرمند با سابقه عرصه بازیگری و گریم تئاتر اهدا شد. مفیدی بعد از حضور روی صحنه گفت: ممنونم با وجود اینکه از کارافتاده‌ام، فراموشم نکردید.

در بخش دیگری از این مراسم تصاویری از پری صابری، شهلا ریاحی، داود رشیدی، علی نصیریان، روح‌الله مفیدی، جعفر والی، ولی‌اله شیراندامی، فخری خوروش و عزت‌الله انتظامی پخش شد که درباره روز تئاتر و همچنین هنر تئاتر صحبت می‌کردند.

محمدی رئیس انجمن گریم خانه تئاتر ایرج راد ، کامبیز درم بخش و ‌محسن مرادی مدیر موسسه فرهنگی سپیده دم هنر اندیشه و‌حامی مالی حامی مالی جشن های خانه تئاتر، از این هنرمند تقدیر کردند.

تقدیر از کسانی که در برگزاری این مراسم  سهیم بودند، از جمله کارکنان خانه تئاتر و مدیران و کارکنان بیمارستان محب  بخش دیگری از این مراسم بود.‌

در این بخش از محمدرضا آخوندی نسب، مهدی برزگر، یاسر مباشری، علی گریزان، پریسا انینی، مژده نوروزشاد، هانیه غفاری، جلیله بغیری، ملیحه اصغری، مهتاش میرزایی، محمد فلاح تقدیر شد.

محمد بهرامی ، مریم سیفی، بهمن سلطانی ، فخری سلیمی، اکبر قلندری از کارکنان خانه تیاتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

هم چنین از، ابراهیم اثباتی ، علیرضا غفاری، حسین خطیبی مدیرعامل کانون تبلیغاتی نور، خانم هلیا مدیر مجموعه طلایی نیز تقدیر شد.

در پایان این مراسم نیز از اعضای هیأت مدیره و کادر پزشکی بیمارستان «محب کوثر» و همچنین فعالان خانه تئاتر قدردانی شد.

58241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =