شباهت افشای نامه آیت الله مهدوی کنی به افشاگری های دوره احمدی نژاد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:افشای نامه آیت الله مهدوی کنی یک بد اخلاقی سیاسی است. اما در طی دوران ریاست جمهوری گذشته به شدت شاهد اینگونه رفتار ها بودیم.

محسن غرویان، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرآنلاین مسئله افشای نامه آیت الله مهدوی کنی خطاب به دکتر ولایتی را به شدت محکوم کرد و گفت:عالم سیاسی عالم لحظه ای و ساعتی می باشد. متاسفانه بخواهیم،نخواهیم عالم سیاست ما آلوده به بداخلاقی است.

وی در ادامه  گفت: از اینگونه مسائل بسیار زیاد است، این افشاگری مصداق بداخلاقی است،در کنار بداخلاقی های دیگر.  ما در طول هشت سال گذشته  و ریاست جمهوری قبلی آنقدر  شاهد افشاگری ها و وعده های دروغ بودیم که دیگر اینگونه حرکت ها چیزی به حساب نمی آید

این استاد علمیه قم افزود:البته این کار اصلا درست نبود. ولی می خواهم عرض بکنم که متاسفانه فضای سیاست ما فضای سالمی نمی باشد. از اینگونه بد اخلاقی ها فراوان انجام شده و باید منتظر باشیم که در آینده هم شاهد این رفتار از سوی سیاستمداران باشیم و در قبال این افشاگری ها تنها باید اظهار تاسف کنیم.

غرویان در پایان سخنان خود به خدشه دار شدن نظام و منافع ملی به خاطر این افشاگری ها اشاره کرد و گفت:اصل نظام یعنی چه؟یعنی نظام اسلامی ،اخلاقی و سالم ،که باید در چهت منافع ملی باید باشد. اینکه بیاییم همدیگر را خراب بکنیم و شخصیت های نظام را بکوبیم جای تاسف دارد.

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهرام A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    17 1
    متاسفانه شعور تندروها و افراطیون به این چیزها نمی رسد برای رسیدن به هدف ترور شخصیت هم انجام می دهند.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    7 3
    چرا اینقدر از پخش این نامه ترسیده اید کسی که حرفی را میزند پای حرفش هم بایستد