ایسنا نوشت:نسخه جدیدی از فیلم معروف «پاپیون» محصول سال 1973 میلادی دوباره راهی سینماهای جهان خواهد شد.

«رد گرانیت» تهیه‌کننده فیلم «گرگ وال‌استریت» مشغول آماده‌سازی پروژه ساخت نسخه جدید فیلم «پاپیون» است و «مایکل نوئر» دانمارکی نیز قرار است این فیلم را کارگردانی کند. همچنین «آرون گزیکووسکی» فیلمنامه‌نویس فیلم «زندانی‌ها» مسئولیت نگارش فیلمنامه نسخه جدید فیلم «پاپیون» را برعهده گرفته است.

فیلم «پاپیون» به کارگردانی «فرانکلین شافنر» محصول سال ۱۹۷۳ فرانسه و آمریکاست که براساس رمانی نوشته «آنری شاریر» به همین نام و با بازی «استیو مک‌کوئین» و «داستین هافمن» ساخته شد.

«پاپیون» در زبان فرانسوی به معنی پروانه است و «شاریر» آن را به‌عنوان نام مستعار خود انتخاب کرده بود و عنوان فیلم هم به همین معنی اشاره دارد.

به گزارش ورایتی، «پاپیون» با بازی «استیو مک کوئین» فردی است که به اتهام قتل در دادگاهی در فرانسه به حبس ابد در یکی از زندان‌های آمریکای جنوبی محکوم می‌شود و در آنجا با یک جاعل، با بازی «داستین هافمن» آشنا می‌شود که هزینه مالی فرار «پاپیون» را از زندان در ازای محافظت از او در زندان قبول می‌کند.

هنور تاریخ دقیق اکران نسخه جدید فیلم «پاپیون» اعلام نشده است.

۵۷۲۴۴

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مازنی A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    6 6
    شک نکنید قابل مقایسه با پاپیون اصلی نخواهد بود، کی قراره آهنگ سازی این کار رو انجام بده که آهنگ قابل مقایسه با آهنگ پاپیون اصلی بشه، حالا شاید بشه یکی پیدا کرد به جای استیو مک ک‌کوئین امّا کی قراره جای داستین هافمن بازی کنه ؟
    • رضا A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
      13 0
      در هنر داستین هافمن شکی نیست ولی خیلی بی سلیقگی به خرج دادین که گفتین یکی میتونه جای استیو مک کوئین افسانه ای بازی کنه، خدایش بیامرزاد..
    • مازنی A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
      5 0
      البتّه من گفتم شاید منظورم در مجموع این بود که هر دوی اونها بهتر از هنر پیشه های امروزی بودند ولی داستن هافمن خیلی هنرمندتر بود وبازیش در این فیلم بسیار زیباتر
  • بی نام A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    13 0
    آخ اخ .. عجب موسیقی جری گلد اسمیت براش ساخته .. استثنایی و عاشقانه
  • اکبر A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    13 0
    ساخت نسخه جدید پاپیون کار بسیار اشتباهیست، چون دلایل زیبایی اثر قبلی آهنگ بی نظیر گلدسمیت و بازی های خاطره انگیز مک کویین و هافمن در کنار فیلمنامه ارونبو چیزهایی نیستتد که با تکنیک جدید سینما بشه او نارو بهتر کرد، برای مثال میشه فیلم هایی مثل روزی که زمین از جرکت ایستاد یا مرد نامریی و یا ناشین زمان رو دوباره ساخت
  • بی نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    8 0
    موزیک فیلم پاپیون محشره