باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حجت‌الله ایوبی می‌گوید از نظر من «محمد رسول‌ الله» تندیس اسکار خود را از مخاطبانش و مردم ایران گرفته است.

حجت‌الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور در خصوص نمایندگی فیلم «محمد رسول‌الله» در مراسم اسکار گفت: «محمد رسول‌الله» نماینده شایسته ایران برای مراسم اسکار و حامل پیام ایران برای جهان است.

وی در ادامه بیان کرد: به نظر من همه مردم جهان تشنه شنیدن این پیام هستند. ما هم منتظریم تا ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد. اما به نظر من فیلم «محمد رسول الله» اسکار خود را از مردم گرفته است.

حجت‌الله ایوبی در خصوص نحوه برگزاری جشنواره فیلم فجر در سال 94 با توجه به تغییر دبیری آن، اظهار داشت: امسال از آن سال‌هایی است که خیلی زود به استقبال جشنواره فیلم فجر رفته‌ایم. پوستر تقریباً در حال طراحی و آماده‌سازی است و تیم اجرایی در حال مشخص شدن هستند. مقررات و موازین آن هم در حال نوشته شدن است.

رئیس سازمان سینمایی در خصوص نقش فیلم‌های ویدئویی در بهبود وضعیت سینما گفت: در سال بیش از 200 فیلم ویدئویی ساخته می‌شود. این بخش اهمیت ویژه‌ای دارد و کم نیستند فیلم‌هایی که مجوز اکران سینمایی می‌گیرند. اهمیت این حوزه از جهاتی نه‌تنها کم‌تر از سینما نیست بلکه بیشتر هم هست.

ایوبی با بیان این مطلب عنوان کرد: همه مردم دسترسی به سینما ندارند، ولی می‌توانند در منزل فیلم‌ها را تماشا کنند. این فیلم‌ها رسالت رساندن پیام فرهنگی سینما را به مردم دارند و باید به آن‌ها اهمیت داده شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اثرات رقابت مفید بین رسانه‌های ارتباطی در کشور گفت: آرزو می‌کنم بین تلویزیون، شبکه پخش خانگی و رسانه‌های تصویری کشور رقابت باشد. چون رقابت، سازنده است؛ هم برای تلویزیون و هم بخش خانگی و رسانه‌های تصویری. این رقابت باعث ارتقای سطح هنر و فرهنگ برای کل کشور می‌شود. از نظر من رقابت چیز بدی نیست.

57245

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاور RO ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    22 11
    همینطور که گفتی این فقط نظر خودت است و بس