خیز دو کمپانی برای ساخت فیلم آگاتا کریستی / اما استون یا آلیسیا ویکاندر کدامیک زودتر آگاتا می‌شود؟

کمپانی‌های فیلمسازی پارامونت و سونی به دنبال ساخت فیلمی درباره آگا کریستی نویسنده سرشناس انگلیسی هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیچ‌یک از این دو پروژه قرار نیست اقتباسی از یک کتاب آگاتا کریستی باشد، بلکه این‌بار قرار است فیلمی درباره رویدادهای اوایل دوران کاری این نویسنده ساخته شود. البته ساخت این فیلم‌ها منوط به این است که خانواده کریستی به پارامونت و سونی چراغ سبز نشان دهند. حال پرسش این است کدام کمپانی نخست دست به کار خواهد شد؟  

در حالی که سونی برای بازی در نقش آگاتا کریستی به آلیسیا ویکاندر بازیگر برنده جایزه اسکار چشم دوخته، پارامونت در فهرست نامزدهای خود برای بازی در نقش این نویسنده نام اما استون را در صدر قرار داده است.

با در نظر گرفتن این که کمپانی فاکس برای ساخت فیلمی با اقتباس از کتاب «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» با بازی آنجلینا جولی هفت سال وقت صرف کرد تا رضایت خانواده کریستی را جلب کند، کار سونی و پارامونت برای جلب رضایت آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

سیمون کینبرگ تهیه‌کننده «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» در این باره گفته بود: «برای به دست آوردن حق ساخت فیلم مذاکرات پیچیده‌ای را پشت‌سر گذاشتیم. اما در تمام این مراحل متیو پیچارد نوه آگاتا کریستی همواره پشتیبان ما برای ساخت فیلم بود و به دلیل فیلمنامه خوب مایکل گرین هیجان بسیاری داشت.»

در فیلم سونی آلیسیا ویکاندر کریستی را زنی فمینیست و مخالف نقش سنتی زن در جامعه نشان می‌دهد، و فیلم پارامونت درباره رویدادهای 11 روزی است که آگاتا کریستی در سال 1926 ناپدید بود. آگاتا کریستی سال 1976 در 85 سالگی درگذشت.

منبع: هالیوودریپورتر / 27 ژوئن

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =