در 10 ثانیه می‌توان مسواک کامل زد؟/مسواکی جدید با سه برس

ایسنا نوشت: پاکسازی دندان‌ها بطور معمولا چند دقیقه طول می‌کشد اما محصول جدید "GlareSmile" برای تسریع بخشیدن به این فرآیند طراحی شده است.

این مسواک برقی غیر عادی که اکنون در سایت  کیک‌استارتر براي پيدا كردن منابع مالي لازم قرار گرفته، تنها در 10 ثانیه کل دندان‌ها را تمیز می‌کند.

مسواک کردن یک کار نسبتا کسل‌کننده‌ای است اما اخیرا هدف نوآوری‌هایی قرار گرفته است. برای مثال پوشش مسواک Brushield که از رشد باکتری در دهان جلوگیری می‌کند یا خمیردندان BioMin که به ترمیم دندان آسیب‌دیده کمک می‌کند.

آنچه مسواک GlareSmile را جذاب کرده، استفاده از سه برس به جای یکی است که یک تجربه مسواک زدن خودکار را ارائه می‌کند و کاربر این مسواک را در دهان خود حرکت داده و سه برس آن با یک حرکت چرخشی از برطرف‌کننده پلاک به پاکسازی پایه و سطوح کناری دندان‌ها می‌پردازند.

این مسواک دارای حالت‌های متفاوت از جمله یک تنظیمات دستی برای تنظیم سرعت و فشار، حالت دندان حساس که به پاکسازی آرامتر پرداخته و یک تنظیم خاص برای پاکسازی لثه‌ها است.

این فناوری همچنین دارای یک نمایشگر لمسی 1.77 اینچی است که به کاربر اجازه می‌دهد از بین حالت‌های مختلف به انتخاب بپردازد.

مسواک GlareSmile برای سنین پنج سال به بالا مناسب بوده و بیشتر افراد از کاربران مسواک‌های دستی گرفته تا انواع برقی آن‌ها از این تجربه لذت خواهند برد. همچنین از این مسواک می‌توان برای کودکان، کاربران معلول و افراد مسن استفاده کرد که بدرستی مسواک زدن را بلد نبوده یا از قدرت کافی در دستانشان برخوردار نیستند.

این دستگاه از طریق "یو.اس‌.بی" شارژ می‌شود اما همچنین یک شارژر خورشیدی به عنوان یک گزینه انتخابی اضافی با آن همراه است. سر برس‌ها قابل تعویض هستند بنابراین اعضای خوانده همگی می‌توانند از یک دستگاه با سرهای مسواک خود استفاده کنند.

این فناوری همچنین زمان مسواک زدن به همراه شارژ وارده و موارد دیگر را پیگیری کرده و همه این اطلاعات از طریق یک اپلیکیشن بر روی تلفن همراه یا با اتصال مسواک به رایانه قابل دسترسی هستند.

قیمت این مسواک 99 دلار اعلام شده است.

5454

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =