۰ نفر
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
از سریال ماه رمضان شبکه دو بیشتر بدانید

تسنیم نوشت:

سریال ماه رمضانی شبکه دو سیما «گاهی به پشت سرت نگاه کن» مراحل فنی و ساخت موسیقی را طی می‌کند.

رضا انصاریان تهیه کننده «گاهی به پشت سرت نگاه کن» با اشاره به اینکه آخرین مراحل فنی این سریال در حال انجام است گفت: تا کنون مونتاژ 8 قسمت از کار توسط محمدرضا مویینی به پایان رسیده و سید علیرضا علویان نیز مشغول صدا گذاری اثر است.

وی افزود: بهنود یخچالی ساخت موسیقی را آغاز کرده است و کار نهایتا «در 30 قسمت برای پخش در شبهای ماه مبارک رمضان آماده می‌شود.

وی افزود: تصور بسیاری از مخاطبان ازیک مجموعه نمایشی مرتبط با ماه رمضان استفاده از المان‌هایی چون افطار و سحر و فضاهایی اینگونه است در حالیکه ما در این اثر به مضامین مرتبط با این ماه پرداخته‌ایم چنانکه در سالهای اخیر نیز فضای عمده آثارنمایشی به این سو رفته است که معتقدم تاثیرگذاری این شیوه بیشتر خواهد بود. در سریال» گاهی به پشت سرت نگاه کن «نیز به مباحث مهمی چون خیانت در امانت و حفظ فضائل انسانی پرداخته شده و تلاش شده است این مضامین از طریق داستان‌های و داستانک‌های جذاب به بیننده منتقل شود.

گفتنی است سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و همچنین توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی اسلامی ساخته می‌شود.

نگارش فیلمنامه این سریال را محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی را بر عهده داشتند.

امین تارخ و محمد متوسلانی نقش شخصیت‌های اصلی سریال مازیار می‌ری را بازی می‌کنند. هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، شبنم مقدمی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده از دیگر بازیگران سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» هستند.

از دیگر عوامل این مجموعه می‌توان به مریم هژیروند برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، افشین هاشمی انتخاب بازیگر، ندا قائدی منشی صحنه، فریبرز سیگارودی مدیر تصویربرداری، کوروش سیگارودی تصویربردار، محمدرضا موئینی تدوینگر، رامین آشوری طراح صحنه، اردوان همایون فر مدیر صحنه، مرجان گلزار طراح لباس، مهدیه اعرابی طراح گریم، نوید می‌رالی مجری گریم، مهشاد مظفری مجری گریم، ساسان نخعی صدابردار، منصور غضنفری مدیر تولید و سید جواد لاجوردی مدیر تدارکات اشاره کرد.

«گاهی به پشت سرت نگاه کن» در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =