مهرداد ابراهیمی صبح امروز در نخستین نشست صمیمی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش‌های مرکزی و دهفری فریدونکنار با مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران گفت: ورزش در روستاهای منطقه خیلی جدی گرفته نمی‌شود و باید در این راستا با جدیت وارد شد.

 

به گزارش خبر انلاین وی با تأکید بر اینکه امر به ورزش برای جلوگیری بسیاری از معضلات اجتماعی ضروری است، افزود: ساخت‎وسازهای پروژه‎های ورزشی در مناطق روستایی بخش‎های مرکزی و دهفری باید با نگاه حمایتی در دستور کار باشد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با تأکید بر اینکه باید قدر و منزلت بزرگان روستاها حفظ شود، ادامه داد: پاسداشت فرهنگ روستایی و بومی باید در دستور کار باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه فرهنگ غنی بومی و محلی منطقه باید با برنامه‌ریزی جدی شوراها و دهیاران ترویج شود، اظهار داشت: باید برابر هجمه‌های فرهنگی وارده علیه جمهوری اسلامی با کار فرهنگی در سطوح مختلف مقابله کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: زیباسازی روستاها امری مهم است که انتظار می‌رود با توجه به نزدیک شدن ایام تابستان، در دستور کار شوراهای اسلامی روستا و دهیاری‌ها قرار بگیرد.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد منابع توسعه پایدار در روستاها، بیان کرد: ارزش افزوده در فریدونکنار به حساب شهرداری واریز می‌شد که از شروع سال 94 به حساب دهیاری‌ها واریز می‌شود.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه امسال بیش از 170 میلیون تومان از همین منابع مالی به حساب دهیاری‌های استان واریز شد، گفت: بسیاری از روستاهای منطقه از حیث دفع و دفن زباله‌های منطقه با مشکلات عدیده مواجه هستند که انتظار می‌رود دفتر امور روستایی استانداری مازندران در این راستا با ارائه تجهیزات مربوط و اتخاذ تدابیر لازم، اقدامات عملیاتی خوبی انجام دهد.


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =