معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اجازه نمی‌دهیم از فضای ورزش استفاده سیاسی شود و برخی مجدد به ان دامن بزنند.

به گزارش پایگاه وزارت ورزش و جوانان؛نصرالله سجادی با اشاره به برکناری مهری علی از فدراسیون اتومبیلرانی گفت: نگاه تخصصی و حضور افراد مسئول و آگاه به ورزش دغدغه وزیر و مدیران وزارت ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید است.

وی درباره برکناری رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری خاطرنشان کرد:همان طور که روحانی، رئیس جمهور محترم  تاکید کرد باید سایه سیاست از سر ورزش کوتاه شود. بنای کار گودرزی و مدیران وزارت ورزش و جوانان اجرایی کردن همین تدبیر بوده و اجازه نمی‌دهیم  از فضای ورزش استفاده سیاسی شود و برخی مجدداً به آن دامن بزنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: از نظر ما فدراسیون‌های ورزشی محملی برای کار تخصصی و حرفه‌ای ورزش است نه پایگاهی برای مناسبات اقتصادی، سیاسی و جناجی برخی افراد و جریان‌ها.

سجادی با اشاره به روند خوب و سالم برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون‌ها در این دوره افزود : نشاط و شادابی که در استقبال از نام‌نویسی و شرکت در انتخابات فدراسیون‌های مختلف به چشم می‌خورد گواه کار موثر و به دور از سیاست‌بازی مدیران این دوره ورزش ایران است و خوشحالم که این تدبیر و عمل ما با استقبال مردم و آگاهان و دلسوزان واقعی ورزش مواجه شده است و با قدرت این مسیر سالم و مثبت را برای اعتلای ورزش ایران دنبال می‌کنیم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میثم IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    52 9
    استاد جان، رییس خودت برکنارش کرده. دنبال قاتل بروس لی میگردی؟