۰ نفر
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

شهروندان تهرانی در ششمین روز برگزاری نمایشگاه عطر سیب که به محل این نمایشگاه آمده بودند ، در پی بارش شدید باران شاهد آبگرفتگی شدید معابر این نمایشگاه بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین شدت باران به حدی بود که بازدید کنندگان از این نمایشگاه را مجبور کرد به غرفه های نمایشگاه پناه آورند. بارش شدید باران مشکلاتی در سطح نمایشگاه به وجود آورد. 

مجید استواری مدیرعامل هاتف شهر در این باره توضیح داد: عصر جمعه 17 مهر 94، رگبار ناگهانی و شدید پاییزی در بوستان ولایت، محل برگزاری سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب، غرفه‌های محل برگزاری نمایشگاه را با آبگرفتگی مواجه کرد .
اما با همراهی مردم و نیروهای خدماتی موسسه هاتف شهر و اقدام به موقع آتش‌نشانی منطقه 19 شهرداری تهران مستقر در بوستان ولایت ، رفع آبگرفتگی انجام شد.
مدیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی عطر سیب گفت: بارش شدید باران برای دقایقی روند فعالیت بخش‌های نمایشگاه عطر سیب را متوقف کرد و باعث شد بازدیدکنندگان به زیر سقف چادرهای برپا شده پناه بیاورند، اما با حضور به موقع نیروهای هاتف شهر و همراهی مردم مشکل آبگرفتگی که در بخش‌هایی از غرفه‌ها مشاهده شد، رفع شد.

استواری توضیح داد: بلافاصله پس از شدت گرفتن باران با آتش نشانی منطقه 19 هماهنگی های لازم را انجام دادیم و کار رفع آب گرفتگی خیلی زود توسط نیروهای هاتف شهر و آتش نشانی انجام شد.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد مقیمی IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    انصافا خیلی خوب و به موقع به کمک مردم امدند و خوب مشکل را رفع کردند