خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد. شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
-
کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    4 2
    لطفا مشکلات کارت خوانهای فروشگاهی بانک ملی که مرتبط با شرکت سداد است را پیگیری کنید شده که مردم کارت کشیدند ولی خرید ناموفق بوده با این حال از حساب کارت کم شده و حتی با پیگیری هم پول برنگشته این مورد برای من اتفاق افتاده
  • بی نام IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    4 1
    پس از تعریض پل ستارخان همچنان آسفالت کنارگذر محل کارگاه این پل دارای شیار و چاله می باشد. این امر باعث دشواری در رفت و آمد ماشین ها می شود
  • kalhori A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    2 2
    سلام درمورد بورسيه هاي داخلي كه وزارت علوم بابستن سايت سنباد بلاتكليف شده اند خبر دهيد ممنون
  • ناصر ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    1 2
    لطفا وضعيت نابسامان نيروي هاي شركتي مخابرات و احتمال بر گرداندن مخابرات به دولت را پيگيري فرماييد. با سپاس
  • سعید IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    2 1
    سلام خسته نباشید ما اهل استان گیلان شهرستان سیاهکل هستم در سیاهکل کوچه شهید پورهاشم که قدمت 40ساله دارد ودرمرکز شهر می بادش روبروی بیمارستان سیاهکل این کوچه اوایل ان اسفالت شده است وپولش را نیز ازمردم گرفته اند ولی انتهای ان را به امان خدا گذاشته اند دو دوره شهردار وشورا تعویض شدند ولی کسی پیگیر مشکل این کوچه نشده است درزمان بارندگی که مدت ان هم درگیلان زیاد است انتهای کوچه دریاچه میشود وهمه ساکنین باید با چکمه ازان عبور کنند وهیچ مسئولی جواب گو نیست با یک جوب کشی وزه کشی این مشکل حل میشود ولی متاسفانه بارها گفتیم وکسی پیگیری وجواب این مردم بدبخت رو نداد فقط مسئولین بلدند برای یکدیگر پرده تبریک نصب کنند
  • حسین IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    تکلیف معارضان ملکی کمربندی اسدآباد همدان به کجا کشید ؟ کی پروژه به اتمام میرسه ؟ پروژه ای که شاهراه اصلی ارتباط با غرب کشور و جاده کربلا است چرا اینقدر کم کاری به اتمام نمیرسه ؟ اداره توسعه راه همدان تا کی معارضان ملکی رو می تونه دست به سر کنه؟ ممنون میشم پیگیری کنید.
  • ترس از تاریکی A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    5 0
    لطفا روشنایی ضعیف معابر ومیادین وبزرگراههای تهران راپیگیری کنید
  • هادی IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    1 0
    سلام لطفا در مورد سپرده گذاران موسسه اعتباری راهیان بانک صبا که سال 8283 سپرده 80000 خانواده را در سراسر کشور بالا کشید و دولت نیز هیچ کاری برای مردم بدبخت نکرد فقط سال 86 این موسسه بانکی را ورشکسته اعلام کرد پیگیری کنید از مسولان مردم کی به پولشان میرسند وقتی که از دنیا رفتند؟ اینه عدالت؟
  • جنوبی A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    1 0
    ضمن خسته نباشید خواهشا صدای ما رو به مسولین برسونین نسبت به حقوق کارمندای بهزیستی. دریافتی کارمندا خیلی خیلی پایینه و اصلا کفاف مخارج زندگی رونمیده. من یه مرد متاهل هستم با 31سال سن و حقوق ماهیانه با اضافه کاری و همه چی یک میلیون در ماه ک نمیدونیم چجوری هزینش کنیم. واقعا واقعا واقعا ناچیزه. فک کنم پایینترین حقوق نسبت به تمام ادارات و موسسات رو بهزیتس داره به پرسنلش پرداخت میکنه. واقعا نمیدنیم دلیلش چیه. از لحاظ شغلی هم خودتون حساب کنید ک چقد سرو کار داشتن با افراد بی سرپرست و بدسرپرست و قشر فقیر ومعلول و کم توان و اسیب دیده چقد میتونه سخت باشه وچه فرسایشی رو ایجاد کنه. ک همکاران ما چه در اورژانس خدمات اجتماعی و پایگاههای مربوطه شبانه روز دارن تلاش میکنن.
  • جنوبی A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    1 0
    در ادامه خواستم بگم خبرنگار شما برای روشن شدن موضوع یه پیگیری کوچکی داشته باشن متوجه میشین ک عرض بنده چی هست. و متوجه میشد ک چه کارایی داره انجام میشه و بهزیستی داره چه حقوقی پرداخت میکنه
  • محسن GB ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    2 0
    سلام.وزارت بهداشت با اجرای طرح تحول سلامت گامی موثر برای بیماران و مردم عزیزمان برداشت.اما با اجرایی شدن این طرح که باعث مراجعه چندین برابر بیماران شدند ایا طبق امار نیروی پرستار یا تخت اضافه شد؟از اینها گذشته و مهمتر با حجم زیاد کار بر روی پرسنل ایا پرداختی کارانه یا اضافه کارشان بموقع پرداخت میشود تا با ارامش بیشتری به کار خود بپردازند؟خوب است بدانید از شروع امسال تا کنون هیچ اضافه کار یا کارانه به پرسنل پرداخت نشده است.یعنی حدود 7 ماه.چرا؟چه کسی پاسخگوست؟
  • عدالت IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    3 0
    در مورد حق نظارا ناظرین بنیاد مسکن که متری دو هزار تومان میباشد .متاسفانه هزینه رفت وآمد را هم برآورده نمیکند. واقعا نمیدانیم مسئولین چه فکری دارند که میزان حق نظارت رو در این حد نگهداشتند فقط بدانند مقصر اصلی کیفیت نازل منازل روستایی خود مدیران بنیاد مسکن هستند.
    • بی نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
      3 0
      مهندس عزیز حالا قسمت جالبش اینه که همون پول رفت و آمد رو هم به صد بهونه با کسری بعد از مدتی طولانی بهت میدن از من میشنوید نظارت نکنید دوستان ناظر مسئولیت سنگین را رایگان مفروشید.
  • بی نام RO ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    3 0
    سلام ساعات حرکت قطارهای مترو خط 3 آزادگان قائم خیلی نا مناسب است یعنی با توجه به اینکه مسافر این خط زیاد شده ولی هنوز قطارها هر یک ربع یا حتی 20 دقیقه حرکت می کنند . خواهشمند است به مسئولین بفرمایین تعداد قطارهای این خط را بیشتر کنند.
  • حسن RO ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    1 1
    با عرض سلام و خسته نباشید راستش بنده دانشجوی ترم آخر کارشناسی هستم. از ده سالگی پدر و مادرم رو از دست دادم.تو این چند سال هیچگونه تسهیلاتی از دولت و بهزیستی و.... دریافت نکردم.در سن ۱۹ سالگی هم تنها برادرم تو دریا غرق شد. ۶ تا خواهر دارم که متاهل هستند. دایی بنده هم از شهدای جنگ هشت ساله بودند. در حال حاضر نه تسهیلاتی برای معافیت خدمت سربازی بهم میدن و نه استخدام در ارگانهای نظامی و آموزشی. حرفم اینه که این همه به دلایل مختلف و آبکی معاف میشن اما برای امثال بنده هیچ راه و تسهیلاتی برای معافیت سربازی وجود نداره. با تشکر از زحماتتون
  • حامد بیگ زاده A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    1 0
    لطفا امروز94/7/16 به یکی از شعب اخذ رای جهت انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی استان تهران رفته و مشکلات گسترده آن را از مسئولین پی گیری کنید : 1 عدم همخانی رای های نوشته شده و چاپ شده 2 قطعی سیستم رای گیری تا ساعت 10.15 امروز صبح 3اجازه ندادن سیستم جهت ثبت بیش از 7 رای از 25 رای بدیهی این مشکل در سطح کشور گزارش شده است و شائبه تقلبات گسترده وجود دارد .
  • فاز 3 مارلیکملارد A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    3 0
    آقا ما با این معتادهائی که تو کوچه های خلوت زیر پنجره خونه ها توی ماشین شروع میکنند به مصرف مواد مخدر چکار بایستی بکنیم؟
  • فاز 3 مارلیکملارد A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    2 0
    آقا ما با این معتادهائی که تو کوچه های خلوت زیر پنجره خونه ها توی ماشین شروع میکنند به مصرف مواد مخدر چکار بایستی بکنیم؟
  • بی نام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    3 0
    با سلام چرا بر تاکسی های اصفهان برای استفاده از کارت به جای کرایه نقدی نظارتی نیست چندین مورد سوار تاکسی شده با اینکه دستگاه کارت خوان نصب است ولی می گویند سیتم قطع است وکرایه نقدی می گیرند مگر این دستگاه را برای دکور در تاکسی نصب کرده اند لطفا رسیدگی شود
  • فاز 3 مارلیکملارد DE ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    آقا ما با این معتادهائی که تو کوچه های خلوت زیر پنجره خونه ها توی ماشین شروع میکنند به مصرف مواد مخدر چکار بایستی بکنیم.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    3 0
    آقایان دولتی ها شمارا ...حقوق فرهنگیان باز نشسته را هم افزایش دهید
  • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    2 0
    وزيرمحترم آموزش وپرورش خواهشن رتبه بندي رابه معلمان درحال بازنشستگي مهرماه هم بدهيد گناهشان چيست كه محروم باشند بخدابااين حقوق كم بازنشستگي اونم كهولت سن ومريضيها وچندبرابرشدن خرج زندگي بخاطرعروس ودامادكردن بچه ها وجودنوه هاسخته الان حقوق يك بازنشسته نصف شاغله
  • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    1 0
    دربحث احداث سالن ورزشي واقعا به بسياري ازروستاهاظلم شده بعضي شهرهاي كوچك به اندازه هرپانصدنفر كل جمعيتشان يك سالن ورزشي دارند حال آنكه روستاهايي هستند كه جوانان آن حتي ازداشتن توپ وتورمحرومندوازطرفي چون امكانات درشهرستانها توزيع ميشه بعضي شهرستانها وبخش هاي كوچك به اسم روستاهاامكانات ميگيرند وتوشهر نگه ميدارن نمي دانم اين مشكل بايدچه كسي مرتفع بكنه كه حق رابه صاحب حق بايدداد
  • مجرد A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    2 0
    لطفا در خصوص استخدام دستگاهای اجرایی که در خرداد ماه برگزار شد و قبول شدگان مدارک هم تحویل دادن پیگیری کنید فعلا خبری نیست. استخدام اداره مالیاتی کشور. ما جون ها به این کار نیاز داریم. ممنون خبر آنلاین.
  • مهران A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    2 0
    لطفا در مورد استخدام 1500 نفر اداره مالیات را پیگیری کنید بعد از 2 ماه از تحویل مدارک هنوز هیچ خبری نیست
  • فاز 3 مارلیکملارد A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    آقا ما با این معتادهائی که تو کوچه های خلوت زیر پنجره خونه ها توی ماشین شروع میکنند به مصرف مواد مخدر چکار بایستی بکنیم؟
    • سام A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
      0 0
      زنگ بزن 110 راهنماییت میکنن
  • مهران IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    1 1
    با سلام میخواستم بدونم طرح خرید خدمت سربازی 10 روز تمدید شده یا 2 ماه
  • بی نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    1 0
    چرا دولت باغ شهر های مردم را تخریب میکند ؟ چون طرح دولت قبل بوده ؟
  • توفیق A1 ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    سلام. چرا دولت در مورد تاکسی های فرسوده بین شهری هیچ اقدامی نمیکند.من الان 2 سال یه تاکسی فرسوده بین شهری یا همان پلاک عمومی مدل 71، خریدم.حدود یه سال که پرونده را فرستادم تهران و واسه یه وام 10 میلون تومانی مربوط به همین پرونده تو مرکز استان ضامن کارمند هم گذاشتیم و با همان پرونده فرستادیم تهران.از اون موقع هر ماه زنگ میزنیم میگن سایت بسته است ماه بعد تماس بگیرید.وتا الانم هیچ خبری نشده؟؟چرا دولت برای خودروهای شخصی تسهیلات میده ولی برای تاکسیهای بین شهری هیچ فکری نمیکنه.لطفا پیگیری کنید.18.7.94.
  • شهروند A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    سلام لطفا به مسولین شهرداری بفرمایید مرکز شهر خصوصا خیبان اصلی ولی عصر وحوالی تبدیل به محل دستفروشی و پارک موتور شده وبه وضع فجیعی در آمده و هراز گاهی مامورین میان یکی دوساعتی با دستفروش ها بحث وخوش وبش میکنند و باهم اآشنا میشوند وبعد میروند ؟؟نه برای مردم راه عبوری هست ونه کسبه از این مماشات شهرداری دلخوشی دارند و نه این همون مرکز شهری است که به ادعای شهرداری تعبیر و توصیف میشود. خبرنگاران و روزنامه نگاران هم انقدر سیاست زده شده اند که اسایش مردم را هم نمیدانند نه رپورتاژی نه گزارشی از این وضع ووضع های دیگر نا کارایی شهر داری تهیه میکننند و شهرداری هم به دنبال راه های پول در آوردن است و به این کارها کار ندارد.
  • azam IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    با سلام ما در منطقه شهرک یاس واقع در کرج ساکنيم کنار مدرسه ابتدایی سیدالشهدا یه فضای بازه که پر از سگهای ولگرده بچه های ابتدایی و پیش دبستانی هروز باید از کنار زوزه اینا رد شن لطفا برای جمع اوريشون اقدام کنید تا اتفاق ناگواری برای کسی نیفتاده..