روزنامه وطن امروز نوشت:

یکی‌ـ‌دو سالی است پدیده «ساپورت‌پوشان» در کشور بویژه در کلانشهر‌ها به راه افتاده است. پدیده‌ای که شروع آن با چند برنامه از آکادمی گوگوش در شبکه «من و تو» ماهواره به راه افتاد و کم‌کم به یک اپیدمی ناهنجار اجتماعی تبدیل شد.

در سری اول آکادمی  در ۱۴ سکانس متفاوت، خانم‌ها از شلوار ساپورت استفاده کردند. در سری دوم آکادمی در ۱۷ سکانس و در سری سوم، در ۷۲ سکانس متفاوت، خانم‌ها از شلوار ساپورت استفاده کردند! این تعداد یعنی در ۹۰ درصد سکانس‌های موجود این سری آکادمی از ساپورت استفاده شده است که در جای خود جای تامل زیادی دارد!
اگرچه در یک بررسی رفتاری مشخص شده است ۷۵ درصد کسانی که از پوشاک زننده استفاده می‌کنند، دچار «سندروم خودنمایی» هستند اما این واقعیت اجتماعی را نباید فراموش کرد که شبکه‌های ماهواره‌ای بر تغییر فرهنگ کشور تاثیر گذاشته‌اند و با شیب ملایمی اقدام به تغییر پوشش جوانان کشور کرده‌اند تا بدان جا که قبح پوشیدن این نوع از لباس‌ها دیگر ریخته است. 

... در فصول گرم امسال پیش‌بینی‌ها محقق شد و جمعیت قابل توجهی از خانم‌ها به ساپورت‌های براق و رنگ بدن روی آوردند. پوششی که نه برای کاستن آستانه تحمل جامعه در برابر غرایز، بلکه مستقیما خانواده‌ها و مردهای متاهل را نشانه گرفته است. در بهار و تابستان 92 دیگر خبری از مانتوهای دکمه دار نبود. تمام مغازه‌ها نه از مانتوهایی که به‌صورت استوانه‌ای و سنتی دوخته شده‌اند، بلکه از مانتوهایی که دوخت هلالی و باز دارند، پر شدند تا تهییج غرایز جامعه به حداکثر ممکن برسد.


...در این برنامه مدون از تهاجم فرهنگی و تغییر پوشش، غرب سعی دارد متناسب با برخی ویژگی‌های فرهنگی خانوارهای ایرانی، نوعی انحراف ایجاد کند و در ظاهر نشان دهد حجاب رعایت شده اما هدف اصلی‌‌اش، پوشیدن لباس بدن‌نمایی است که حتی بیش از برهنگی، اثر منفی بر فرهنگ خانوار ایرانی دارد بویژه آنکه با معرفی یک زن محجبه و متاهل با این نوع پوشش در لباس خانم‌ها، تخریب بیشتری را هدف گرفته‌اند. این هشدارها ما را بر آن می‌دارد که بیش از پیش بر الگوی پوشش سال آینده دقیق شویم.
... آنچه امروز در شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره ارائه می‌شود، می‌تواند حائز اهمیت باشد. معرفی پوششی عریان‌تر در شبکه‌های امروز ماهواره‌ای که ترکیبی است از ساق شلواری -که بسیار نازک‌تر و بدن نما‌تر از ساپورت‌های موجود در بازار ایران است- به همراه بلوز یقه‌باز که بیش از همه در همین شبکه من و تو نشان داده می‌شود یک زنگ خطر بزرگ است.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 118
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    464 8
    یعنی همه قسمت ها رو دیده اونم با جزئیات البته از خونه همسایه..خودشون ندارن
  • غضنفر NL ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    از خودتون پرسیدین چرا حریف یه شبکه ماهواره ایی و چندتا مجری کم تجربه و کم سن و سال نمیشید و شما چرا نمیتونید یه تفکر رو مد رو کنید؟
    • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      267 3
      1000000000 تا مثبت به این نظر ، واقعا این بزرگترین سوالیه که میشه از این آقایون پرسید ...
  • بی نام CA ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    جای نگرانی نیست . مهندس ضرغامی فرمودند ۹۵% مردم شبکه‌های ماهواره‌ای را تماشا نمی کنند. پس بذار هر کاری میخوان بکنن .
  • بی نام A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    بخدا خجالت داره آخر شماها چکار به اینکارها دارید . در خصوصی ترین مسائل افراد هم دخالت می کنید.مگر مردم لخت بیرون می آیند؟؟!!! بروید در اروپا بینید آیا مردم به هم نگاه می کنند هر کسی مطابق سلیقه اش لباس می پوشد
    • x IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      شما برو تو همون اروپا آمار تجاوز و... رو نگاه کن بعد صحبت کن
    • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      293 7
      شما که آمار تجاوز تو اروپا رو داری میشه آمار تجاوز و اعتیاد اینجا رو هم بدی؟
    • عليرضا A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      244 7
      فعلا كه تو آمار طلاق از اروپا زديم جلو!
    • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      192 4
      آقای ایکس شما نمیخواد راه دور بری تو همین ایران آمار اعدام های مربوط به تجاوز رو نگاه کن! تازه این درصد کمی از آمار واقعی هستش جون خیلی از قربانی های به خاطر آبرو و نگرانی های دیگه اصلا گزارش نمیکنن که جه اتفاقی افتاده. ساکت باشید با این عملکرد فاچعه آمیزتون
    • سعدى A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      221 6
      آقاى x آمارتجاوز درايران آمارقتل و جنايت وزورگيرى و زناى با. ....... درايران چندصدبرابر اروپا وجاهاى ديگه ست. بس كنيد تاكى سرتونو مثل كبك زيربرف ميكنيد چشماتونوبازكنيد
  • محمد A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    540 9
    تمامی حرفهای شما صحیح . برای مبارزه با این مفاسد و تهاجم فرهنگی چه کار کردید ؟ جز اینکه یکسری سفرهای راحیان نور آن هم با کیفیتی بسیار نازل و اثری زودگذر بر جوانان که گاها" تاثیر معکوس گذاشته برگذار کردید ( البته با بودجه های میلیاردی ) و یا برنامه های تلویزیونی بی کیفیت بدون رقابت و تک صدا . یا فقط انتظار دارید مردم بشینند فرمایشات آقای ازغندی را گوش بدهند . اگر فکر می کنید مقصر اصلی شبکه من و تو می باشد اتفاقا" تغصیر تمامی آنهایی که با فکر متحجرانه و غیر علمی باعث دوری نسل جوان از دین و سنتهای اصیل ایرانی گشته اند بیشتر نباشد کمتر نیست
    • بی نام IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      راحيان!!؟؟ تغصير؟؟!
    • بی نام A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      راحیان؟؟؟ واقعا آموزش پرورش دقیقا چه... داره میکنه تو ایران؟؟ کسی میدونه؟
  • بی نام EU ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    287 8
    خوشم میاد که اکادمی رو با دقت زیاد تماشا کردن!!
  • بی نام GB ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    264 4
    شما این برانمه ها را دیده بودید وایی .من که ندیدم ابرو برداشتن اقایون را کی یاد مردم داده و هزار کار دیگر .
  • بی نام A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    همه برنامه عاکادمی گوگوش رو چه با دقت نگاه کردی ! آفرین بر تو
    • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      عاکادمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    لعنت به آکادمی این خانم و تمام مافیای این شبکه مستهجن
    • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      این خانم!!!!! مردم از خنده....
    • آرمان A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      :)))))))))) ممنون که باعث خنده ما در صبح پنجشنبمون میشی
  • محمد IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    چقدر دقیق آمار برنامه آکادمی رو درآوردند. ماشاالله به این چشمهای دقیق!
  • شهروند A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    167 5
    اگه درخت ريشش محكم باشه با اين بادها نميلرزه ببين ما تواين سالها با نهالهامون چه كرديم كه اينقدر ضعيف شدن!!! گندم نبري به خانه چون جوكاري! وقتي ما به مدل كمربند پسرامون و رنگ مانتوي دخترامون گيراي بيخود ميديم آخرش ميشه اين!!!
  • بی نام A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    397 9
    مگه مردم ما ماهواره نگاه می کنن که از اونا تقلید بکنن؟!!
  • نازنین خانم A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    بابا بذارید مردم خودشون تشخیص بدن چی بپوشن یا چی نپوشن-مردم ما عقده ای شدن خب-اونی که حجابو دوس داره حتی اگه بکشیش باز رعایتش میکنه اونی هم که دوست نداره برعکسه-
  • هادی A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    چه بادقت این برنامه رودنبال می کرده
    • میلان .ع IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      ینی تو این جامعه اینقدر آدم بیکار هست که میشنن 3 سری آکادمی رو سکانسایی که ساپورت داره رو میشمارن ؟؟؟؟؟!!!!
    • بی نام EU ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      فقط بلدین به حاشیه ها بپردازید.اگر مسلمانید ،بدانید پوشش ساپورت منع شدست.
    • آریــــــا A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      اختلاص-فساد- دزدی - موج چند برابر مهاجرت ها و.... را کی مــــــــــد کرد؟؟؟؟؟ باعثو بانیش کیست؟
    • بی نام A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      اون موقعي كه ملت بيشتر جين ميپوشيدن ميگفتين واي واي جين مال آمريكايياس چرا ميپوشين شلوار گشاد پوشيدن گفتين چرا ميپوشين حالا ساپورت ميپوشن ميگين چرا ميپوشين؟؟؟ آقاجون مردمو بذارين به حال خودشون . اگه كسي خوشش نياد نميپوشه.كشتينمون بسكي واسه هر چيز الكي- فقط به خاطر اينكه ستون روزنامتون پر بشه - مقاله نوشتين.
    • محمد A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      بدون جانبداري . حقيقت همينه . هركي منو تو رو از اول دنبال كرده ميتونه با اطمينان بگه پوشش رفته رفته داره به همين سمت ميره. حق مردم ايران نيست كه واسشون تصميم بگيرن . حقشونه خودشون تصميم گيرنده باشن.
    • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      به جاي اين حرفها فكر سيل جمعيتي باشيد كه ميليارد ميليارد سرمايه هاي اين مملكت رو به اميد زندگي بهتر به خارج از كشور انتقال ميدن چرا كه نميتونن با شرايط اينجا كنار بيان اوني كه حجاب رو دوست داره در هر حال رعايت ميكنه ولي با اجبار نميشه مردم رو به راه راست هدايت كرد
    • محمد IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      151 8
      از برادران مسئول پارازیت عاجزانه درخواست میکنیم منزل مسکونی نویسنده ی ارزشی این مقاله را شناسایی و نسبت به نصب دکل و ارسال پارازیت منهدم کننده اقدام فرمایند .
    • بی نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
      48 2
      چرا با این حرفتون فرهنگ و شخصیت خانواده ها بخصوص مردهای متاهل ایرانی را زیر سوال می برید (این نوع پوشش آستانه تحمل غرایز خانواده ها و مردهای متاهل را کم می کند) اگر آستانه غرایز یا بهتر بگم شخصیت درونی این قدر پایین و پست هست که با ساپورت یا از مدل مانتو یا کلا از نوع پوشش خانها وسوسه می شود فکر کنم این گونه اشخاص بیمار هستن وبهتر است از منزل خارج نشون. شما را به خدا بیایید کمی روشن فکر باشید وفرهنگتان را بالا ببرید و از شخصیتی برخوردار باشید که بدونید خانمها و آقایون هر نوع لباسی که می پوشن برای راحتی و دل خودشان می پوشن نه وسوسه دیگران.
    • بی نام IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
      5 14
      اگه با دقت ندیده بود که نمیتونست نقد کنه بستگی داره کی ببینه و با چه دیدی ببینه اگه ندیده نظر میداد که شما صداتون در می اومد که ندیده چرا قضاوت می کنید حالا چرا از حرف راست می رنجیم
  • ایکس A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    خب درست گفته دیگه چرا جلوی تیترتون علامت تعجب گذاشتین؟؟؟؟ مگه غیر از اینه؟
  • بی نام A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    جالبه که نویسنده ارزشی !!!! همه قسمتهای اکادمی رو با دقت و کامل نگاه کرده ! فقط بلدند برای مردم جانماز آب بکشند . آقای محترم وقتی شلوار جین ایرانی حداقل 60-70 هزارتومان و خارجی 100-200 هزارتومان هست ، اگر درامد ماهیانت ماهی 500 هزارتومان باشه ساپورت 15-20 هزارتومانی میخری یا شلوار جین ؟!! هر وقت تورم و وضعیت اقتصادی رو درست کردید اونوقت از این مقاله ها بنویسید
    • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      اونی که ساپورت 10 هزار تومنی میخره پول چکمه 400 هزار تومنیش رو هم داره برادر من!
    • بی نام A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      همه کسانیکه ساپورت میپوشن چکمه 400 هزارتومانی پاشون نیست برادر من ! خیلی هاشون کفش 20 هزار تومانی پاشونه . شما که انقدر با دقت هستی چطور این مساله رو ندیدی ؟!!!!
    • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      آمار طلاق در جامعه را نگاه کن که بسیاری از اون نشات گرفته از ماهواره ها است.
    • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      نگران نباش چکمه ۶۰هزارتومانی هم گیر میاد.
    • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      122 4
      امار طلاق به وضعيت اقتصادي مردم ربط داره اخوي،نميدوني ،بدون به اميد نداشتن براي آينده و نداشتن پس انداز
    • بی نام A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      204 2
      من نمیفهمم چرا شبکه من و تو که از عمرش زمان خیلی کوتاهی میگذره اینقدر تاثیر گذار شده تلویزیون ملی ما با این قدمت و حالا با بیست شبکه و کلی شبکه های استانی نمیتواند باهاش رقابت کنه. حال آنکه شبکه من و تو را چند تا جوان میگردونند و تلویزیون ملی را یک سازمان عریض و طویل با کلی بودجه.!!!!!
  • بی نام A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    این حرفا برای مردم نون شب نمیشه
  • بی نام A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    بايد با اين معضل برخورد شديد بشود تا تمام مشكلات جامعه ما حل شود !
    • بی نام IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      9 0
      به همین خیال باش.
  • علی IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    415 8
    راه حل اصولگرایان و روزنامه وزین وطن امروز: ساپورت های موجود آتش زده شود ، ساپورت پوشان شلاق زده شوند وارد کنندگان، تولید کنندگان و عرضه کنندگان ساپورت به اشد مجازات برسند عملیات برخورد با ماهواره ها به وسیله عملیات کماندویی افزایش یابد گشت ارشاد تشدید شود کلا ماهواره و فبسبوک و تویییتر و هر چی که مردم ایران رو بی واسطه جهان مربوط می کنه بده و برخورد با آن تشدید شود و در نهایت آخرین خبر : "وزرای خارجه،ارشاد، اطلاعات، کشور، بازرگانی، صنعت، معدن ، تجارت برای پاسخ به سوال نمایندگان در مورد افزایش ساپورت پوشان و بدحجابی واحتمال تشدید استفاده زنان از ساق شلواری نازک تر و یقه های باز به مجلس احضار شدند و به علت عدم قانع شدگی نمایندگان جبهه پایداری جملگی کارت زرد گرفتند. "
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    فقر ، فحشا ، دزدی ، اختلاص و .... اینا هم آکادمی گوگوش آورد.
    • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      ناز نفست
    • حسین A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      اختلاس، برادر ،اختلاس
    • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      287 7
      دمت گرم
    • بی نام A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      134 1
      به املای اختلاس گیر نده دوست عزیز. الفبای درست اختلاس رو از مسئولین 8 سال گذشته کشور بخواه تا برات مبسوط توضیح بدن.
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    125 7
    معلوم نیست چند سری نشستن این آکادمی و دیدن که این آمار دقیق و از پوشیدن شلوار ساپورت دارن میدن... اگه بده چرا میشینید میبینید؟
  • ایرانی A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    140 6
    کاش به جای دقت در پلانهای برنامه های ماهواره ای ! یه دقت کوچیک در تاثیر اقتصاد ضعیف خانواده ها و طلاقها و بی بند و باریها و اعتیادهایی که در پی این ضعف اقتصاد پیش میاد انجام بشه ...
  • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    160 8
    مردم باید ازاد باشن و خودشون تصمیم بگیرن چی بپوشن چی نپوشن... نصیحت کردن رو دوست ندارم.
  • خاني بيگ IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    264 8
    با خوندن اين مطلب اولين چيزي كه به ذهنم رسيد اين بود كه اين روزنامه نگاران عزيز اصولگرا خيلي دقيق و موشكافانه برنامه هاي ماهواره هارو دنبال مي كنند. نگران شدم يه موقع به خاطر بهشت فرستادن ما خودشون راهي جهنم نشند؟!
  • رعنا A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    178 4
    سي و چند سالي هست نتوانسته ايم با ازمون خطا براي معظلات اجتمايي راه حل مناسبي پيدا كنيم . بيايم براي يك بار هم شده از الگو هاي رفتاري كشور هاي مسلمان همسايه الگو بر داريم براي نمونه در تركيه امروزي با الگوي رفتاري سنجيده روز بروز بر امار محجبه ها افزوده مي شود.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    البته صدا و سیما و فیلم های سینمایی هم فرهنگ بهتر از اینو اشاعه نمی کنه، حجاب فیلم ها هم کم از ساپورت نداره
  • بی نام EU ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    76 5
    جامعه ای که رشد عقلی و عاطفی ندارد در تلاطم امواج مخرب گرفتار میشود .به سرانه مطالعه در کشور بنگرید ،به میزان مشارکت اجتماعی ،فعالیتهای فرهنگی ،سازمانهای مردم نهاد و.... توجه کنید .ایا ما زمینه رشد فکری -فرهنگی مردم را فراهم کرده ایم یا انان را رمانده و به سمت دشمن فرستاده ایم مشکل از ماهواره هم هست اما مشکل عمده متولیان بی برنامه جامعه اند والبته ما مردم که داریم اخلاق را فراموش می کنیم.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    101 2
    اگربحث فرهنگ سازی را حدی بگیریم ومنحصر به دادن شعار نباشد یک شبکه نوپای ماهواره ای تمام تشکیلات صدا وسیمای ما را به سخره نخواهد گرفت .تاهمین ده سال پیش هیچ کس در ایران کمربند ایمنی خودرو نمی بست ولی همین رسانه ملی آن را به یک فرهنگ تبدیل کرد. باور کنیم که آن ها بهتر وجذاب تر ازما دارند فعالیت می کنند .
  • بی نام IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    lمقاله بسیار خوبی بود.تشکر.
  • محمد جواد A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    398 5
    یکی نیست به اینها بگه پس تلویزیون خودمان با این همه برنامه ی مذهبی و سخنرانی چرا بر روی مردم تاثیری نداره ؟
  • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    بد حجابی و بی غیرتی ربطی به دزدی ها نداره. هردو برای جامعه مضر و محکوم هستن.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    در بيش از 20 شبكه صداوسيما چند درصد مجري ها از چادر استفاده كرده اند ؟ اگر در دهه 70 سه شبكه تلوزيوني داشتيم و اكنون 20 شبكه ، با توجه به اينكه هم تعداد مجري هاي زن افزايش يافته هم مدت حضورشان در تلوزيون ، آمار بانوان چادري در جامعه چند برابر شده است ؟ اميدوارم نگوييد كه مردم جذب چادر نمي شوند بلكه چشمان حريصشان به دنبال پوشش مجري هاي من و تو است ! اين تفكر بسيار زشت و توهين به ملت ايران است اما متاسفانه دقيقا"‌ همينطوري فكر مي كنيد . شما بايد با استفاده از شركت هاي بزرگ دنيا در صنعت پوشاك ، مدل هاي اسلامي زيبا طراحي كنيد تا مزدم جذب شوند . يك مثال ساده ، يادم مي آيد زماني كه سريال شمس العماره پخش مي شد خيلي از خانم ها مدل روسري بستن هانيه توسلي را تقليد مي كردند .
  • پيمان IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    يعني واقعاً مشكل مملكت ما اينه؟ (اين جمله رو حدود 8 سال پيش شنيده بودما. اگر گفتي كي بود؟ ) با كمال احترام براي نويسنده اين مطلب. نظر شخصي من اينه كه اون چيزي كه شما بهش مي گيد "تهييج غريزه" در 2 گروه وجود داره. اول حيوانات و دوم آدم هاي بيمار رواني . وگرنه ي انسان سالم 24 ساعت شبانه روز فكر مسائل جنسي نيست كه با يك ساپورت بخواد تحريك بشه. شما هم كه به فكر سلامت جامعه هستيد بهتره از راه هاي ديگري استفاده كنيد. نقش روان شناسي و سلامت رواني رو در جامعه پررنگ كنيد تا افراد نه چندان سالم هم بتونن از سلامت رواني برخوردار بشن به جاي اينكه برن تعداد سكانس هاي ساپورت دار ي برنامه رو بشمارن. البته اينم بگم كه شكم گرسنه اين مسائل رو متوجه نميشه. اول ي فكري به حال سلامت جسمي و معيشت مردم بكنيد.
    • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      62 4
      آفرین بر شما
  • بی نام A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    آی اونایی که دارین تو این بخش از سایت نظر میدین ، واقعا فکر میکنید خرج شبکه هایی مثل من و تو و فارسی 1 و جم تی وی و ... را کی میده ؟ و هدف از تاسیس این شبکه ها چیه ؟ خیلی ساده اید اگر فکر کنید که ما دشمنی بجز خودمون داریم ، جامعه ما خیلی وقت پیشترها تقسیم بندی شده و برای هر قسمتی از مخاطبین خوراکهای لازم تدارک و توزیع شده است . خوراک بعضی گروه ها از خوراک هضم شده طبقه های دیگه تامین میشه و همینجور
  • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    53 4
    با سلام فکر می کنید چرا مردم این برنامه ها را نگاه می کنند و سریع الگو می گیرند؟ چرا از برنامه های خودمان اینقدر تاثیر نمی پذیرند؟ جواب به این سوالات را باید در رویکرد بسیار نامتناسب رسانه ها جمعی باید جستجو کرد..
  • بی نام A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    77 2
    یعنی دستگاه به این عریض و طویلی صدا و سیما این تاثیر را ندارد که یک برنامه در یک شبکه ماهواره ای؟ پوشش مردم را تحلیل نکنید کار صدا و سیما را بررسی کتید.
  • vahid US ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    19 97
    ایشااله برن تو جهنم
  • بی نام A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    اونایی که الکی مثبت میدین و همیشه به حرفهای نقادانه اعتراض دارین، واقعا ابن شبکه ها شده معضل خیلی از خانواده ها هم میگن، یه عده به بهانه روشن فکری دارن خیلی حرمت ها رو از بین میبرن، دیشب که گوگوش خانم در مورد دغدغه همجنس گراها کلیپ ساخته بود!!! اینم بذاریم پای روشنفکری فردا.... سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی... حالا چند سال بعدو ببینید اونوقت...
    • بی نام A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      22 90
      منم از وقتی اون کلیپی رو که واسه همجنسگراها درست کرد نظرم نسبت بهش تغییر کرد
    • بی نام A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      58 5
      فقر از هر در درآید ایمان از در دیگر میرود ! شما اگه خیلی مردی مساله رو حل کن ولی چون نمیتونی میخواهی صورت مساله را پاک کنی
  • داود A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    63 2
    واسه اینجور کارها چه تجزیه و تحلیلی انجام میشه . اما برای رسیدگی به بدبختی های مردم ... !
  • مهدی IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    این نوع پوشش واقعا خطری جدی برا جامعه ما محسوب میشه و به شدت بنیان خانواده را تحت تاثیر قرار داده به طوری که با عدم مدیریت درست مسئولین فرهنگی به عنوان یک ارزش در جامعه معرفی شده است . ما در جامعه اسلامی زندگی میکنیم و این نوع پوشش چنان تحریک کننده است که ناخوداگاه جلب توجه می کند چه برسد به کسانی که خویشتن دار نیستن و هروز شاهد تجاوز به عنف هستیم
    • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      89 4
      خانواده ای که بنیانش به ساپورت بنده...
    • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      90 4
      هلاک بنیان خانواده ای هستم که با جوراب یک دختر به خطر بیفته!! نخیر امنیت به این چیزا نیست شما کشورهای اروپایی و حتی همین ترکیه رو ببین . امار تجاوز و زنا در ایران بیشتره .شنا خودت خویشتن دار باش با بقیه کاری نداشته باش .
  • aliza EU ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    49 11
    آقا مشکلات جامعه ما اینا نیستن که یه چیزای دیگس
  • حمید A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    46 46
    بی خیال این حرفها سبد کالا چی شد ؟ پس کی نوبت ما میشه ؟
  • شایان US ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    87 3
    آقا مگه حجاب منطبق با فطرت انسانی نیست و بدحجابی خوی حیوانی نیست؟ پس دیگه تاثیری نباید داشته باشه که! مثلا اگه من و تو بگه غذا نخورید فرداش ممکنه ملت غذا نخورن؟
  • بی نام A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    75 2
    بابا شما هم يه چيزي مد كنيد
  • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    93 4
    تو تمام موارد مقصر منو تو هست. نه ما :-))))))))))
  • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    135 3
    خوب كاري ندارد شما هم يك شبكه ماهواره اي تاسيس كنيد و برويد پوشش كشورهاي غربي بخصوص اينگليس را تغيير دهيد . اين به آن در.
    • کومار A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      56 2
      ایوول
  • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    57 0
    یه سوال؟؟؟ فساد اقتصادی و رشوه و تبانی و اختلاس رو کی مد کرد؟
  • وهاب IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    36 1
    لعنت به فقر مادی ومعنوی و فرهنگی
  • علی IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    47 3
    خوبه به خدا همه چیزمون درست شده فقط مشکل ساپورت مونه
  • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    46 1
    يعني متاسفم برا بنيان خانواده اي كه بخواد با ساپورت بر باد بره! دين هر كس، پوشش هر فرد، عادات زندگي، رسانه انتخابي و هزاران چيز ديگر كاملا شخصي است. كشوري كه فقر و فساد و هزاران مشكل ديگر دارد، بهتر است بدنبال حل مشكلات كلان خود باشد، نه دخالت در خصوصي ترين امور مردم
  • بی نام GB ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    58 1
    پس چرا توي اين سي و پنج سال رسانه ملي ما با اينهمه هزينه نتونسته روي جووناي اين مملكت تاثير بزاره و اونوقت من و تو با كلا با بيست نفر پرسنل تونسته قزبونت مشكل رو در خودت جستجو كن
  • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    44 1
    من فکر میکنم اختلاص و مشکل اعتیاد و بیکاری جوونا هم تقصیر این شبکه هست با اون برنامه های...
    • بی نام A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
      4 2
      مجید جان اختلاس! نه اختلاص!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    60 0
    ما که پنج ساله روی من وتو پارازیت داریم این اکادمی هم نمی دونیم چیه حالا این ساپورت پوشیدن از کجایاد بگیریم خدا داند
  • رضا A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    73 2
    کسی نیست تعداد جوونای بیکار رو بشمره؟
  • ایراندخت IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    69 2
    والا تا جایی که من یادمه از بچگی ما ساپورت پوش بودیم!! چون اون موقع ها فقط اسمش جوراب شولواری بود و من تو بچگی همه رنگش رو داشتم .کی گفته جوراب های ضخیم یا همون ساپورت اصلا مد شده این مدل جوراب همیشه بوده و خواهد بود.
  • علی US ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    57 1
    خدای من ایران به چه روزی افتاده........این همه مشکل بعد دنبال چی هستن.وااااااای
  • حافظ IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    7 83
    من نمیفهمم بعضی ها که میگن با چه دقتی برنامه رو نگاه کردی اگر نگاه نکنیم چجوری بفهمیم چیکار میخوان بکنن با جامعه ما بلاخره باید چند تا شاهد باشن مثل این میمونه یکی بگه من شاهد قتل بودم بهش بگن پس توام قاتلی چرا دیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      26 5
      شما شاهد قتل باشی گناهی نکردی و ضمنا بطور اتفاقی شاهد قتل بودی ولی وقتی از روی عمد و با دقت به منکرات نگاه کنی قضیه فرق میکنه !
    • بی نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      51 1
      ماهم به دلیل اینکه بدونیم میخوان چیکار کنن میبینیم ولی پارازیت نمیزاره که بفهمیم، یا به دلیل اینکه بدونیم میخوان چیکار کنن میخوایم بریم تو سایت هاشون ولی فیلترینگ نمیزاره
  • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    37 1
    وقتي خودمان مزون و مد ايراني نداريم اين چيزها هم مي ياد .الان لباس ما به عنوان يک ايراني چيه؟
    • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      9 34
      مزون ایرانی هم داشته باشیم جای لباسی مثل ساپورت رو نمیگیره. وقتی کسی بخواد دنبال نمایش اندامش باشه لباس طرح ایرانی نمیپوشه.
  • فرهاد IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    11 90
    همین شبکه و همین خانوم دارند همجنس بازی رو ترویج میکنند!!! مسئولان خفته بیدار شید؟!
  • حسام + 10 US ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    39 0
    اين گزارش مساوي است با محكوميت صدا و سيما. يعني پخش یک برنامه از یک شبکه ماهواره‌ای این قدر تاثیر گذار بوده که تبدیل به یک اپیدمی شده است. پس چرا رسانه ملی‌ ما با ده‌ها شبکه داخلی‌ و استانی و برون مرزی این تاثیر را ندارد؟
  • نا شناس IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    20 0
    شما که این اسیب شناسی رو انجام دادی بهتره بدونی که تو ازادی و انتخاب ازاد میشه استدلال کرد نه در اجبار - وقتی چیزی اجباری شد و کار فرهنگی هم راجع بهش نشد هر جوانی انتخاب مغایرش را به هر شکلی که بتونه بر می گزینه .هر چه فشار بیشتر فرار هم بیشتر !!!
  • شهاب IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    45 2
    ولي انصافا حق ارميا نبود اول شه !!!!!
  • بی نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    28 3
    کار ،کاره انگلیسه
  • بی طرف A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    33 1
    این یک واقعیت که برای هر چیزی محدودیت زیاد باشه انسان نسبت به اون چیز حریص تر میشه ، تو کشورهایی که مردم در انتخاب لباس آزادن اگر یک نفر حتی با بازترین نوع پوشش هم در جامعه ظاهر شه هیچکس توجهی به اون شخص نمیکنه .
  • ازاده A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    40 2
    از وقتی که من یادمه ما خانوم ها هر چی پوشیدیم تبلیغ غرب و غرب زدگی یا باعث انحراف مردان بودیم چرا یک بار هم که شده به این نمیپردازین که کمی هم که شده سعی کنیم امنیت اجتماعی زنان و اعتماد اجوماعی زنان بالا ببریم!!!؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    36 0
    دوست عزیز ،شما بنیان خانواده خودت را خوب بساز کافیه. نمیتونی بنیان خانواده 75 میلیون نفر دیگه رو هم بسازی که ! هرکاری هم که بکنی هر کس بر اساس دانش ، مذهب و سلیقه هر طور میپسندد زندگی میکند و اجبار فقط مردم را حریص تر میکند و اثر مخربتری دارد . هیچ از خودت پرسیدی چرا در کشورهای اسلامی دیگه مثل ترکیه ، لبنان ، دبی و ... که بی حجابی هم آزاد هست بازم اکثریت مردم حجاب دارن ؟! چون آزادن و برخی هم دیدن که بی حجابی چیزی براشون نداره و ولعی بهش ندارن ، برخی هم که به هر دلیل مایل نیستن دارن زندگی خودشون رو میکنن
  • بی نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    27 0
    شمامدل جدید بیارید تا ملت اونو بپوشند
  • مرتضی IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    13 46
    خیلی جالبه منم خودم با این مقاله مخالفم ولی مردم ما تحمل نظر مخالفو ندارن.بیاید یه کم به نظرات هم احترام بذاریم.منم قبول دارم که معضلات مهمتری هم در جامعه وجود داره که بهش رسیدگی نشده.اما واقعا مردهای متاهلی رو میشناسم که به خاطر همین مسئله زندگیشون متزلزل شده.دیگه مجردها که جای خود دارن.به نظرم این نوع پوشش ها خیلی تحریک کننده تر از حتی بی حجاب بودنه.بدون هرگونه تعصب حزبی و جناحی و غیره یه کم باید به فکر سلامت جامعه هم بود.
  • علی A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    19 5
    کی میشه خدایا وقتی یه موضوعی مطرح میشه به جون هم نیوفتیم و هم فکری داشته باشیم ؟! بابا یکی نظرش مخالف توست ... خوب سعی کن با نظر خودت که فک میکنی درسته قانع کنی !! آخر این به جون هم افتادن ها به جایی نمیرسهههه !!!
  • بی نام A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    23 0
    فکر نان کن کن که خربزه آبست!
  • مهدي A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    7 107
    چرا دولت جلوي توزيع اينگونه لباسها را نميگيرد؟
  • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    32 3
    شما که انقدر آکادمی نگاه کردی به ما بگو آیا حق ارمیا بود که اول بشه یا نه؟!
  • hossein A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    10 24
    من که فقط شلوار کتان اونم رنگ آبی کم رنگ یا کرم دوست دارم. ساپورت دیگه چیه اخه؟ ولی در کل صدا و سیما هم باید برنامه هایی رو بسازه که با هاش مقابله کنه نه فقط شعار...شعار دادن راحته.. من و تو مگه چی داره؟فقط خلاقیت و یکم ارداه و انرژی میخواد!
  • سعید A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    30 0
    اینقدر جوونا رو ساپورت نکردین تا خودشون ساپورتی شدن. این یعنی خود اکتفایی و خود ...
  • بی نام A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    8 0
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    7 13
    "در سری اول آکادمی در ۱۴ سکانس متفاوت، خانم‌ها از شلوار ساپورت استفاده کردند. در سری دوم آکادمی در ۱۷ سکانس و در سری سوم، در ۷۲ سکانس متفاوت، خانم‌ها از شلوار ساپورت استفاده کردند! این تعداد یعنی در ۹۰ درصد سکانس‌های موجود این سری آکادمی از ساپورت استفاده شده است که در جای خود جای تامل زیادی دارد!" ازمتن مطلب فوق (در حلقه مغانم دوش آن سنم په خوش گفت با کافران چه کارت گر بت نم پرستی "حافظ" )
  • مری 37 IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    7 0
    آقای وطن امروز میشه بگی این ساپورت ها در زمان کی و توسط چه کسی به ایران وارد شد؟