مدیران فوتبال ستیز شبکه سوم سیما چهارشنبه ای که گذشت ، باری دیگر علاقمندان به فوتبال را در حسرت تماشای یک بازی مهم لیگ قهرمانان اروپا گذاشتند.

 

داریوش سعیدی- خبرگزاری خبرآنلاین:چهارشنبه شبی که گذشت باید به سبک همیشه بازی های لیگ قهرمانان اروپا روی آنتن می رفت. مسابقه منچستر و وولفسبورگ اما شبکه 3 که مدیرانش به رغم اینکه حاضر نیستند تسلط شان روی پخش بازی های ورزشی را از دست بدهند ، در رویکرد جدیدشان ، ویژه برنامه ترکیبی مولای مهر را روی آنتن بردند. برنامه ای از گروه اجتماعی که اتفاقا اجرایش را مرتضی حسینی ، یکی از مجری های روی اعصاب این روزهای علاقمندان ورزش به عهده داشت. در ساعاتی که علاقمندان به فوتبال برای تماشای بازی جذاب منچستر و وولفسبورگ چاره ای غیر از تماشای شبکه های ماهواره ای نداشتند ، مدیران شبکه 3 دلشان خوش بود در برنامه مشارکتی شان با یکی از اپراتورهای پیامکی نه فقط هزینه ای برای شان ندارد که احتمالا درآمدزا هم هست که سیاست جدید تلویزیون بر پایه همین اس ام اس گیری هاست. از خندوانه تا فوتبال و بسکتبال و سریال تنهایی لیلا. مولای مهر هم کاملا مشخص بود از این برنامه هایی است که برای مسئولانش ، مشارکت ایجاد می کند و اینگونه برای پیامک های ارسالی ، مدیران شبکه آنتن را به چنین برنامه ای داده اند. برنامه ای که یک شب بعد از گرفتن آنتن از فوتبال ، صحنه ای شد برای حرف های شوک برانگیز اکبر عبدی. هنجارشنکنانه ترین توهین های نقل شده کلامی در تاریخ صدا و سیما. وقتی نگاه ابزاری برای تغییر ساختار ماهیتی یک شبکه وجود دارد ،چنین رفتارهای هیجانی هم رخ می دهند.

میرحسینی که در مصاحبه های گذشته اش از این جنگ های ترکیبی به نیکی یاد کرده بود و هیجانی چون فوتبال را کاذب می داند ، حالا احتمالا پاسخی برای این تغییر رویکرد در شبکه اش  دارد و شاید حالا بتواند خیلی صریح به علاقمندان به ورزش بگوید که دیگر می توانند از کانال های دیگر فوتبال ببینند!

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    اون وقت بگید چرا مردم ماهواره میبینند
  • بی نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    دم اكبر عبدي خيلي هم گرم...
  • حسن IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    61 25
    خیلی متاسفم برای ایشان. ادب خودشان را نشان دادند. و برخی هم جوگیر می شوند.
  • علی A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    28 44
    دمش گرم... تماشای جرات یه هنرمند واسه ما جذاب تر از دیدن گل کوچیک دو تا تیم خارجی بود, اتفاقا ب قول شما برای اولین بار تو تاریخ سیمای ایران شاهد مانور جرات و غیرت بودیم
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    ما مسلمان هستیم و مذهب تشیع داریم . مذهبی کاملا معتدل و انسان دوست. مذهبی که سیاه بودن و زشت بودن برایش مهم نیست انسان بودن برایش مهم است. جناب آقای عبدی اگر به حق مسلمان و شیعی هستی به این موضوع بیاندیش که عرب بودن یا ترک بودن یا هندی بودن یا ایرانی بودن به خودی خود ارزش نیست . بی ارزش هم نیست. ارزش و بی ارزشی در انسانیت است . در عقلانیتی است که انسان دارد. تو در یک شبکه رسمی توهین بودن را به کودکان،نوجوانان و جوانان ما آموختی . اگر مسلمانی در اسلام به هیچ نژادی توهین نشده است چون انسانها مخلوق پروردگارند و اگر زرتشتی به من بگو که آیا توهین از آموزه های زردشت است که بدانم از کدام مکتب و دین چنین الگو گرفته ای.اما به تمام کسانی که در اینجا برای عبدی دست می زنند حرفی برای گفتن ندارم چون اگر