درخشش شیر بچه های والیبال/آمریکا در تهران زانو زد

بازی بزرگ والیبال ایران و آمریکا در تهران برگزار شد. یک سالن پر از هوادار و یک بازی پر هیجان.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایران مقابل آمریکا، دیداری سخت و نفس گیر با تیم صدرنشین گروه. ایران اما در مصاف با تیمی که در دور رفت، همه بازی هایش را در خانه بازی کرده بود، برای پیروزی قدم به میدان گذاشته بود. سالن 12 هزار نفری جای سوزن انداختن نداشت، آن هم ساعت ها قبل از آغاز بازی. بازیکنان آمریکایی باورشان نمی شد که برخورد مردم این قدر با آنها مهمان نوازانه باشد. آنها با گل هایی که از ملی پوشان گرفتند، وارد میدان شدند و بعد یک جدال مردانه.

ست اول:

بازی را آمریکایی ها شروع کردند. در میان سر و صدای کر کننده هواداران نخستین امتیاز را شهرام محمودی برای ایران گرفت. جو ورزشگاه کاملا روی بازی تاثیر داشت. عادل غلامی که پشت سرویس ایستاد ضربه اش با سردرگمی بازیکنان آمریکا به امتیاز دوم برای ایران تبدیل شد. امتیاز سوم را هم بازیکن آنها به تور زد تا نشان دهد که قهرمان دوره قبل استرس زیادی برای این بازی دارد.

4 بر دو به نفع ایران. بردن آمریکا کار سختی است. اما بچه های ایران نشان داده اند که می توانند از سخت ترین بازی ها امتیازهای لازم را بگیرند. دو اشتباه از بچه های ایران کار را به تساوی کشاند اما سرویسی که آمریکایی ها به بیرون زدند دوباره شاگردان کواچ را پیش انداخت.

پس از آن محمد موسوی پشت سرویس ایستاد. ضربه خوب او با دفع ناقص آمریکایی ها همراه بود و امتیازی دیگر را برای ایران به همراه داشت. یک بار دیگر موسوی و باز هم سرویسی زیبا. این بار هم مدافعان آمریکا این توپ را ناقص دفع کردند تا ایران به عدد 7 برسد.

محمد موسوی که این بار خوب سرویس می زد باز هم از سرویس های پرشی موجی استفاده کرد. توپ به دست مدافعان آمریکا برخورد کرد و پس از چهار بار رفت و برگشت سرانجام ضربه آمریکایی ها به اوت رفت تا ایران به امتیاز 8 برسد. بازی خوب تیم ملی در این ست ادامه پیدا کرد و ملی پوشان دو امتیاز متوالی گرفتند. ایران 10 شد و آمریکایی ها 7. سرویس راسل هم به اوت رفت و ملی پوشان صاحب امتیاز 11 شدند اما بلافاصله امتیاز 8 آمریکایی ها هم بدست آمد. فشار جمعیت سبب شد تا آمریکایی ها سرویس بعدی شان را از دست بدهند و سرویس عالی عادل غلامی روی دست متیو اندرسون، ایران را به امتیاز 13 رساند تا آمریکایی ها وقت استراحت بگیرند.

بازی همچنان با میدان داری ایران پیش می رفت و تا امتیاز 16، ایران 4 امتیاز از رقیب پیش بود. امتیاز 17 ایران را سعید معروف عالی گرفت و البته آمریکایی ها هم به امتیاز 13 رسیدند، یک بازی هیجان انگیز در سالن 12 هزار نفری، سوت هایی که قطع نمی شدند و اصلا آمریکایی ها نمی توانستند سرویس بزنند. امتیاز 18 ایران هم روی همین فشار بدست آمد. دریافت بد آمریکایی ها روی سرویس خوب میلاد عبادی پور ما را صاحب امتیاز 19 کرد. بچه ها داشتند از جان و دل بازی می کردند و برای اینکه امتیاز 14 را به آمریکایی ها ندهند تا تقریبا بیرون ورزشگاه رفتند!

امتیاز 15 برای آمریکایی ها هم بلافاصله بدست آمد. ولی باز آنها سرویس از دست دادند. حالا ایران 20 بود. تیم ملی با میرزاجانپور و شهرام توانست 22 امتیاز داشته باشد. درحالی که آمریکایی ها تازه 16 بودند. باز آمریکایی ها در خط سرویس بودند و باز سرویس از دست دادند. ایران 23 شد و مهدوی به زمین آمد برای دفاع روی تور. 23-17 امتیاز بازی بود. آمریکایی ها امتیاز 18 را هم بدست آوردند اما کواچ درخواست ویدئو چک داد. اینجا در ایران به عکس لهستان، داوران خط عدالت را اجرا می کردند و ویدئو چک هم به نمایش در می آمد تا حرف و حدیثی نباشد.

دفاع عالی موسوی امتیاز 24 را به ایران رساند و حالا ما برای بردن ست اول فقط یک امتیاز می خواستیم. قائمی در خط سرویس، امتیاز از دست داد و ما با یک دفاع می توانستیم برنده شویم. آمریکایی ها امتیاز 25 را هم با از دست دادن سرویس، به ما دادند. ایران ست اول را عالی برد؛25 بر 18.

ست دوم: شروع ست دوم با بازی برتر آمریکایی ها همراه شد. چند تغییر در ترکیب این تیم، شرایط را به سودشان عوض کرد. دریافت های شان بهتر شد و توپ های شان از روی تور ایران رد شد. انها با همین بازی بهتر توانستند اولین تایم استراحت را 8 بر 5 به سود خود تمام کنند. ملی پوشان ما اما خیلی سریع به امتیاز 7 رسیدند و عبادی پور در خط سرویس ایستاد. سرویس عالی و بعد آبشار تماشایی شهرام محمودی بازی را مساوی کرد. 

برتری آمریکایی ها در ست دوم تا جایی پیش رفت که آنها تا به امتیاز 19 رسیدند. درحالی که ایران 3 امتیاز کمتر داشت اما یک وقت استراحت از کواچ ، بازی را برگرداند و ایران توانست به امتیاز 18 برسد.

در ادامه بازی باز پوئن ها تنیسی شد و آمریکایی ها 23 بر 21 از ما پیش بودند. امتیاز 22 ما را شهرام گرفت و حالا نیاز به یک سرویس پوئن داشتیم. دفاع عالی عادل غلامی بازی را مساوی کرد، همان چیزی که می خواستیم. میلاد دوباره سرویس زد. این بار به تور کوبید و حالا باید بچه ها خوب امتیاز می گرفتند تا ست را از دست ندهیم. شهرام این امتیاز را گرفت.

آمریکایی ها خیلی اتفاقی به امتیاز 25 رسیدند اما موسوی هم ما را به امتیاز برابر رساند. باز امتیاز 26 برای امریکایی ها شد و رقابت ادامه داشت . این بار میلاد عبادی پور امتیاز گرفت. یک امتیاز عالی . قائمی سرویس زد و موسوی امتیاز گرفت. سالن به مرز انفحار رسید. حالا ایران پیش بود. فرهاد باید یک سرویس عالی دیگر می زد. تمرکز، ضربه، ولی امتیاز به آنها رسید. رالی ادامه داشت. 

شهرام امتیاز 28 را هم برای ایران گرفت اما این بار سرمربی آمریکایی ها اعتراض کرد. اعتراضی که بی دلیل بود. امتیاز 29 ایران را سعید معروف با دلاوری بدست آورد و ما دومین ست را هم بردیم.

ست سوم:

شروع ست سوم و در امتیازات ابتدایی، دو تیم شانه به شانه هم پیش می رفتند. امتیاز 3 مساوی نشان از همین بازی برابر داشت. ایران اما باید این ست را می برد و بازی را تمام می کرد. امتیازها یک به یک پیش می رفتند. امتیاز 7 برای ایران 6 برای آمریکایی ها نشان از بازی برابر دو تیم داشت. اما در امتیاز 8 و با دفاع عالی موسوی، این ایران بود که اختلاف را به دو رساند و برنده وقت استراحت شد. امتیاز نهم برای ایران را هم شهرام محمودی گرفت اما بعد از این آمریکایی ها به امتیاز 7 رسیدند. امتیاز دهم ایران را سرویس زن امریکایی هدیه داد. همان بازیکنی که در لس آنجلس 7 امتیاز متوالی از ما گرفت. آمریکایی ها در این ست هم مدام سرویس از دست می دادند. ما 11 بودیم و آنها 8. ایران نیاز داشت تا در بازی برگشت قهرمانی رو کند که در سرویس های متوالی جبران کند امتیازهایی را که اندرسون در امریکا گرفته بود. این بار این سعید معروف بود که با سرویس های عالی ستاره تیم شد. او ایران را با 7 امتیاز پیش انداخت و این رفتارشان را هم تلافی کرد. ایران 17 بود و آنها 10 تا سرمربی امریکا چاره ای غیر از گرفتن وقت استراحت نداشته باشد. ایران بازی را خیلی مقتدر داشت می برد و بازی رفت را تلافی می کرد.

بچه ها قدرت برتر ایران را با نمایش انواع تاکتیک های حمله برابر آمریکایی ها به رخ کشیدند. حالا دیگر منتقدان دلواپس تیم ملی هم نمی توانستند از آنها برای بازی شان در لس آنجلس ایراد بگیرند، چون ملی پوشان دقیقا همان کاری را با حریف کردند که خستگی در لس آنجلس به سرشان آورده بود. ایران داشت در جدول 10 امتیازی می شد. بچه ها 21 بر 16 پیش بودند و فقط باید این ست را مدیریت می کردند. آمریکایی ها اما از شل گرفته شدن بازی توسط ملی پوشان استفاده کردند و دو امتیاز متوالی گرفتند تا کواچ تایم استراحت بگیرد. آمریکایی ها تا امتیاز 18 هم رسیدند اما معروف توانست امتیاز 23 را برای ایران بگیرد. صنوبر در خط سرویس موفق نبود اما سرویس زن آمریکایی ها در سرویس بعدی شان موفق نبود و ما 24 شدیم. سرویس عالی عبادی پور هم منجر به امتیاز 25 برای ما شد. 3 امتیاز شیرین به ایران رسید.

4141

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 121
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    ست بعدی رو من گزارش کنم؟؟
    • بی نام A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      324 7
      این مهدوی فرشته نجاته. هر وقت عقب میفتیم میاد تو . امتیاز تیم برمیگردونه و میره بیرون
    • بی نام A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      254 8
      دمشون گرم تماشاگرا. بازیکنای امریکا کلا پوکیده بودن
    • بی نام IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      1 0
      صداوسیما فقط صدای سرود ملی سانسور نکرده بود که دیگه میتونه اینم از لیست کارهایی که تجربه نکرده خط بزنه
    • بی نام A1 ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      43 4
      بلیط بازی چه قیمتی داشت؟
    • بی نام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      کیفیت تصویربرداری افتضاح بود.
    • بی نام RO ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      به نظر من آقایون با غیرت باید بخاطر اجازه ندادن به خانم ها برای ورود به استادیوم تماشای بازی رو تحریم میکردن و به ورزشگاه نمیرفتن
    • م IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 1
      اشتباها مثبت دادم به این نظر بی نام شنبه 30 خرداد 1394 00:26:59
    • بی نام IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      2 1
      بی نهایت لایک بی نام 00:26:59مونده تا مردم ما به این بلوغ برسند.
  • بی نام US ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    205 8
    میکروبیولوژی ژنتیکی مولکولی
    • بی نام GB ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      ميشه خواهشا بازي هاي بعدي رو هم آقاي كرده گزارش كنه؟ آقاي محتشميان عزيز خيلي بي هيجان گزارش ميكنه، در واقع آموزش واليبال ميده نه گزارش
  • بی نام US ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    از مهمان نوازی‌مونه که میرزاجان پور راضی نمیشه توپ هاشون اوت شه .... فکر بد نکنید
  • بی نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    والیبال هم شد ورزش؟ هر تیمی که دو امتیاز جلو بیفته ست رو برده یعنی هیجان مساوی است با صفر
    • بی نام US ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      آخه درست نگاه نمیکنی منم اول همینطور فکر میکردم یه وقت دیدم تو یه بازی 5 امتیاز عقب بودیم، رسیدیم""" اوج هیجان بود ، همین که غیرقابل پیشبینیه قشنگه، ممکنه حریف 2 تا سرویس خراب کنه، یه اشتباه کنه اون یکی بهتر بشه و اشتباه نکنه بی افته جلو اصلا اینطور نیست که شما میگید
    • بی نام A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      تو خوبی
    • حمید A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      شما ست دوم رو دیدی ؟
  • آریا IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    ایران جاویدان
    • بی نام A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      متوجه منفی ها به این نظر نمیشم.
    • سینا IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 0
      این منفی ها معنی و مفهوم خاصی داره متاسفانه ...............
  • بی نام IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    457 9
    فیلم برداری بازی خیل ضعیفه دوربین اصلی وسط زمین نیست
  • نیما A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    کاش کیفیت صدا و تصویر برداری بهتر بود...
  • و A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    امیوارم تا اخر ایجوری بازی کنن دمشون گرم
  • مهدی جنجال RO ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    خدایی ایوووووووووووووووووووووووول دارن دمشون گرمممممم خدا پشت و پناهشون
  • بی نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    حیف نیست آدم پایتخت 4 رو ول کنه بشینه مسابقات کذایی والیبال رو نگاه کنه
    • بی نام A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      خب آخه عقده ای برای چی کلیک کردی روی این خبر؟
    • سليماني IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      شما برو تيم تيم خودت . دلواپسها
    • بی نام IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      جفتشون خوبن.ولی این رو میتونی مستقیم ببینی پایتخت رو تکرارش.
  • هاتف IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    خدایا خودت کمکشون کن سربلند بیان بیرون کاش تو ورزشگاه بودم
  • بی نام GB ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    آرزوی ما پیروزی تیم ایرانه،مخصوصا بخاطر این ۱۲ هزار هواداری که به نمایندگی از طرف همه ملت ایران ورزشگاه رو تسخیر کردن.
    • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 9
      به نمیاندگی از طرف 50 درصد ایران، نه همه ایران
  • ناشناس A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    باور کنید کیفیت پخش تصویر و صدا در حدی پایین است که از نمی توان پای تلویزیون نشست ونگاه کرد
  • ندا A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    این چهطرز پخشه؟اینجا که خانم نیست با تاخیر پخش میکنن.صدای کرده چرا همچینه؟خدایا پخش که داغونه حداقل برنده شیم یه خورده شاد شیم
  • بی نام US ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    شهرام محمودی 5 دقیقه رو زمین نشسته داره دست تکون میده ، اینقدر همه رو جو گرفته اینایی که زمین رو پاک می کنن هم بی خیال کارشون شدن..... کجایی عامووووووو؟؟؟؟؟ بیا زمین رو پاک کن
  • بی نام A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    اخراج کواچ کافی نیست.این آقا باید محاکمه بشه
    • طولابي IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      سلام دلواپس
    • گبی A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 0
      شما هم خجالت بکش
    • بی نام IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      109 3
      الان یعنی میخواستی بگی توام هستی؟جمع کن بابا برو کارتونتو نگاه کن
    • بی نام BE ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      4 0
      کاش یه جوری می شد محدودیت سنی واسه سایتتون بذارید
    • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      0 0
      جیگرم جیگرم جیگرم
  • بی نام US ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    ""ســعـــیـــــــد مــعــــــــــروف""" هـــســـــت امــــــــــــا کـــــــــــم اســـــــت
    • بدون نام ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      5 2
      معروف اين رفتن رو اعصاب داور رو بذاره كنار بازيكن خيلي خوبيه
  • محدثه A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    89 21
    عالی عالی ....خدارو شکر خدارو شکر به این میگن بازی ...این بازی به دل ادم میچسبه خیلی با انگیزه بازی میکنن....
  • سمیرا A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    صدا و سیما با خودشم درگیره اول که سرود آمریکا نذاشت بعدش هم که تصاویرو زوم داده بود بابا دیگه چتونه الان که ما میزبانیم
  • بی نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    98 39
    عجب تعویضایی می کنیم . دمش گرم
  • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    کواچ حیا کن.ایرانو رها کن.
    • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      4 0
      خجالت بکش
    • ناشناس A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      125 3
      بی مزه
    • بی نام A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      4 0
      حالت خوبه؟
    • بدون نام ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      51 1
      شما حالتون خوبه؟
  • بی نام A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    58 11
    خبرآنلاین تو که گفته بودی صدا وس یما میخواد از شبکه ورزش بازی رو خش کنه حالا باید از مردم عذر خواهی کنی به خاطر اطلاع رسانی اشتباه
  • بی نام A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    به فرض که توو همه ی رشته های ورزشی قهرمان دنیا بشیم. وقتی شان و حقوق نیمی از شهروندان به رسمیت شناخته نمیشه، شادی کردن و غصه خوردن واسه برد و باختهای ورزشی احمقانه به نظر میاد.
  • بی نام GB ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    75 5
    اگه اون آهنگ هم عوض کنن خیلی ممنون میشیم. خیلی بیربطه و ریتم قشنگی نداره
  • بی نام IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    121 5
    کیفیت صدا تصویر و فیلم برداری در حد کشور گوام هم نیست، حیف از این بازی، حیف از نام ایران، همش ادعـا. . . اگه کشورهای دیگه همین طور پخش میکردن همین گزارشگرها چیا که نمیگفتن
  • بی نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    53 18
    خواهش میکنم با 1 برد"""جو گیر نشیم""" هنوز کلی امتیاز مونده که باید جمع کنیم تا از گروه بریم بالا .... وگرنه همین آمریکا و لهستان صعود میکنن..... 5 بازی و 15 امتیاز دیگه مونده .....و ما الان تیم سوم گروه هستیم
    • بی نام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 0
      از گروه بالا نریم هم همین که قهرمان جهان رو اینطوری تحقیر کردیم لذت بخشه
  • بی نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    41 62
    فقط هوچی گری
    • دانشجو IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      44 6
      شما اصلا از طرفداری ورزشی چیزی سر در نمی آری، فقط گفتی یه چیزی گفته باشم. در خارج هم این "هوچی گری" ها اصلا یک حرفه است که بهش می گن "چیر لیدر" یعنی همون "سردسته هوچی گر ها" که البته درستش "راهنمای تشویق کننده ها" است.
    • بی نام IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      35 3
      شما هم فقط عقده ای بازی
  • بی نام A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    25 81
    خوب امدیم بردیم به کجا می رویم .هیچ جا
  • بی نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    51 8
    باید بقیه بازی هامون هم ببریم تا صعود کنیم، تیم ما حقش کمتر از فینال نیست، انشالله شادی هامون ادامه دار باشه، بچه ها مچکریم
  • خلیج فارس A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    آمریکا لـــــــه شد.زنده باد ایران
    • بی نام A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      8 0
      بی ادب اونا هم مارو 2.3 ساله همش مارو بردن اینطوری گفتن؟؟؟؟؟؟؟؟
    • محمدرضا US ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      95 19
      کلمه ای بهتر از له کردن پیدا نکردی ؟؟؟؟؟
  • ناشناس A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    134 5
    صداوسیما حتی از نزدیک تماشاگران مرد هم نشون نمی داد.دلیلش این بود که ورزشگاه تماما مرد بود
  • بی نام IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    کــروش و کـــروشـــی پـــورهــا بدونن واسه بــهـــترین تیم دنــیـــا شدن »» هزیــنـــه میلیاردی نمیخـــواد اردو با هــزیـنــه های سنگیــن نمیخـواد ، ســـرباز فــراری نمیــخــواد، بازیکن پــرادعـــــــا و همیشه طلبکار نمیــخـــواد»» غیرت و خود باوری از غیرممکن ها ممکن میسازه
    • mohsen A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 0
      حرفت خیلی مسخره بود.... ینی مثلن آلمانی ها غیرت ندارن که تو کشتی هیچی نمیشن ولی غیرت دارن که فوتبال فهرمان جهان میشن؟
    • بی نام RO ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      0 0
      هم مخالف هم موافق.
  • شهروندی از بوشهر A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    68 78
    زنده باد ایران و ایرانی، دنیا در برابر شیران پارسی سر فرود آورد
  • بی نام GB ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    61 5
    بازی خیلی خوب بود با یکی از حرفه ای ترین تیمهای جهان بازی کردیم،شکر خدا به کوری چشم بدخواهان هم بردیم دم همه بچه ها و تماشاگرا گرم،دست مریزاد،خدا صدا و سبما و اینایی که همیشه مخالفن هم به راه راست هدایت کنه.
  • ناشناس A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    30 70
    اگر در بازی با لهستان و روسیه هم میزبان باشیم قطعا صعود خواهیم کرد که احتمال میزبانی کم است
    • بی نام A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      5 0
      شما حالت خوبه؟؟
  • اسماعیل شاکری A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    98 1
    کیفیت صدا و تصویر بسیار بد بود و اصلا بازی را نمیشد دید ، توپ اصلا مشخص نبود
    • بی نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      15 51
      مشخص نبودن توپ بخاطر سرعت بالای توپه دلبندم . تو بازی هایی که سرعت بالایی دارن همینجوریه ،، توپ معلوم نمیشه .
  • گبی A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    56 17
    فکر گنم دیگه دهن منتقدین بسته شده باشه...
    • بی نام IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      8 13
      از چه نظر
  • رامین A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    اونایی که ميگفتن صدا و سیما سانسور میکنه کجان، ما که سانسور ندیدیم و از صدا و سیما بابت پخش مستقیم این دیدار کمال تشکر را داریم
    • بی نام IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 0
      خدا شفات بده به حق همين ماه عزيز
    • بی نام A1 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 0
      الان خدایی اینو جدی گفتی یا میخاستی بخندونیمون روحیمون شاد شه؟
    • بی نام A1 ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 0
      مثلا چیو باید سانسور میکردند؟ ریش ِ تماشاچی ها رو؟
    • بی نام A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      22 2
      سرود ملی امریکا رو که سانسور کرد
    • بی نام A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      0 0
      واای داداش من تو ایران بود که پسر و مردای ایرانم سانسور داره ؟؟
  • امیر A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    چه کردند بچه ها ما این بردها را خبلی دوست داریم
  • بی نام A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    سلام آقای اینانلو....خخخخخ
    • بی نام A1 ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 0
      آخ اشتباهی دستم خورد روی منفی.
  • مح مد RO ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    عمدآ موقع پخش سرود ملي آمريكا مثل عقده اي ها صدا رو قطع كردن بعد ميگن ما صلح دوستيم
  • موسوی A1 ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    امریکا مذاکرت رو رها کن بیا تیمتو جمع کن
  • سپهر IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    رسم مهمان نوازی اینکه سرود ملی کشور امریکا رو ما سانسور کنیم سانسور چی یعنی چی
  • بی نام A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    خیلی عالی بازی کردیم، تبریک میگم.
  • بی نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    شاهکارهای صدای و سیما تمومی نداره زاویه وفاصله دوربین تا زمین بسیار نامناسب بود اصلا از دید دوربین اصلی توپ دیده نمی شد
  • دلواپسم IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    45 9
    دلواپس بازی آینده هستم دلواپس
  • بی نام IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    81 4
    اقای اینانلو منتظر تحلیل شما هستیم برادر
  • میلاد A1 ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    76 3
    موندم چرا کله مربی آمریکارو سانسور نکردن :
    • علی A1 ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 0
      خخخخخخ لایک داری دادا...
  • بی نام A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    51 35
    فوتبالیست های ملی و مربی پرفسورشان کیروش یاد بگیرند .
  • بی نام A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    73 8
    عبادی پور نشون داد بهترین و کاملترین بازیکن پست خودش تو ایرانه. البته همشون خوب بودن امروز. تنها تو چند تا صحنه میرزاجانپور تو دریافتای اول اشتباه کرد. معروف واقعا عالیه. انگار از یه سیاره ی دیگه اومده این بشر
    • آتنا;عشق والیبال A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      0 0
      اون که صد در صد ... درست گفتی برادر یا خواهر... نظرتون عالی بود ... کشکی همه مث شما فک می کردن...
  • سجاد A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    57 4
    فیلمبرداری افتضاح بود...
  • ن.د.ر.ایران RO ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    مرگ بر آمریکا......این نظر من وملت عزیز ویکپارچه ایران است.
    • بی نام EU ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      10 0
      شما خواهشا از طرف خودت حرف مفت بزن.
    • شادی A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 0
      این نظر خودتونه فقط.پس پای ملتو وسط نکشید.
  • بی نام A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    56 3
    شیر بچه چیه رفیق؟؟؟ بگو شیرمرد
  • بي نام A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    81 2
    بي دليل نيست رزنده مربي برزيل گفت سعيد معروف مسي واليباله واقعا همه عالي بودن اميدوارم اين روند خوب فقط براي بازي هاي داخل ايران نباشه
  • بی نام US ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    37 4
    دست همشون ندرده
  • محسن A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    صدای ورزشگاه از تلوزیون اعصاب خوردکن بود
  • محمد A1 ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    درود بر شیرمردان والیبال . درود بر کواچ .
  • ناشناس A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    کد خدا در مقابل جوانان ایرانی زانو زد میگن علت برد ایران نبودن ظریف تو بازی بوده
  • بی نام IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    سرود تیم ملی خیلی خوب پخش شد
  • نگار RO ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    18 2
    عالی بود
  • سارا IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    45 6
    کامنت من چه اشکالی داشت که تایید نشده
  • پ A1 ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    5 0
    کواچ خوب نیست نه ؟؟؟ عبادی پور هم خوب نیست نه ؟
  • بی نام A1 ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    شبکه اچ دی با کیفیت داشت پخش میکرد شما چی رو میدیدین؟
  • بی نام A1 ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    کاش بچه ها بازی های دو سال پیش مقابل آلمان رو تو لیگ جهانی یادشون باشه. بازی اول رو خیلی راحت سه صفر بردیم، مغرور شدیم و حریفو دست کم گرفتیم، بازی دوم رو به راحتی سه صفر باختیم حتماً باید بچه ها حواسشونو حسابی جمع کنن...
  • رضا A1 ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    4 0
    نسبت به میرزاچان پور بی انصافی میشه، ست اول رو عالی کار کرد و چند تا صحنه حسابی تیم رو بالا کشید
  • بی نام A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    من واقعا متاسفم كه در كشور خودمان هم مجبوريم سانسور كنيم و يا به عبارتي توهين صدا و سيما ميلي ايران وقتي سرود ملي كشور ميهمان پخش مي شد صدايش را قطع كردن و ما هنوز احترام به طرف مقابل را بلد نيستيم و تازه مي فهمم كه رييس جمهور و ظرفيت چه كار سختي در مقابله با داخلي در همه قضايا دارند
  • آتنا;عشق والیبال A1 ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    تیممون عالـــــــــــــــــــی بود ... همه خوب که نه فوق العاده محشر بودن ...کاپیتان , موسوی , محمودی , عبادی پور , مرندی ,قائمی , همه عالی بودن . دمتون دما هسته خورشیـــــــــــــــتد ... بچه ها , مچکریـــــــــــــــــــــــــــــــم ...
  • بی نام A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    3 0
    کسی از اینانلو خبری نداره؟ نگرانشم
  • بی نام IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    بله با تیم دومش. اگه با تیم اصلی بازی می کرد سه هیچ می باختیم
  • اهوازی IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    8 2
    این برد دل همه ما را شاد کرد دست بازیکنان و مربی و تماشاگران درد نکنه سنگ تمام گذاشتند ولی از خبر آنلاین خواهش می کنم ایجور تیتر نزنید زیرا که همین تیم در آمریکا به آمریکا باخت
  • بی نام IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    11 18
    خوب فک کنم اینجور ک شما ها شادید به خاطر این برد همه جوان های بیکار و علافمان از امروز صاحب شغل و مقام میشوند درسته؟
  • پرواز650 A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    فوق العاده بود به همه تبریک میگم.....امدوارم بازی های بعدی رو هم ببریم...ایشاالله
  • niloo IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    عاااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییی بوووووووووووووووووووووود