پولاد کیمیایی بازیگر می‌گوید به دلیل مشکلاتی که با تهیه‌کننده نخستین فیلمش داشته، به کلی از ساختن «معکوس» منصرف شده و فیلم تازه‌ای را شروع خواهد کرد.

پولاد کیمیایی در گفتگو با خبرآنلاین می‌گوید: برای ساخت فیلم قبلی ام «معکوس» دچار مشکل کمبود سرمایه شدیم. سرمایه گذار این  پروژه هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ روحی لطمه های فراوانی به من و فیلم  زد،چکهای های او در مرحله پیش تولید برگشت خورد و به این دلیل در نهایت تصمیم گرفتم پروژه را متوقف کنم تا از طریق قانونی پیگیر کارهایش شوم.

این بازیگر سینما در ادامه توضیح داد:   نام فیلم دومم احتمالا "شب رو" خواهد بود. فیلمی در ژانر وحشت که داستان متفاوتی دارد.  البته  منظورم از وحشت، به  آن معنای همیشگی نیست که خون و خونریزی داشته باشد یا جانوران ترسناک در آن حضور داشته باشند.  این فیلم تم فلسفی دارد و از فضایی کاملا متافیزیکی برخوردار است.»

کیمیایی افزود:  نقش اصلی فیلم را دختری بازی می‌کند که مخاطب را درگیر فضای وهم و ترس غیرعادی خواهد کرد. در این فیلم شاهد صحنه های دلخراش نخواهید بود و فقط نگاه ترس آلود را در فیلم مشاهده خواهید کرد.

بازیگر فیلم «حکم »بیان کرد: فیلمنامه "شب رو" هنوز به اتمام نرسیده است و اگر شرایط با من یاری کند در زمستان امسال فیلم کلید خواهد خورد.

 پولاد کیمیایی در پاسخ به این سوال که چه کسانی در شب رو بازی خواهند کرد گفت : من بازیگرهایم را انتخاب کرده ام اما به این دلیل که هنوز قراردادی بین طرفین امضا شده است نمی توانم اسامی بازیگران را اعلام کنم.

او با بیان اینکه برای انتخاب نقش اصلی فیلمش به ترانه علیدوستی فکر می‌کند افزود: در زندگی با چشمان بسته همکاری خوبی با هم داشتیم. خانم علیدوستی هم در کارش حرفه ایست و هم اخلاق خوبی دارد و به نظرم می‌تواند به درستی این نقش را ایفا کند.

245

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    5 0
    بابا بیخیال پولاد خان مردم ما همینطوریشم خرافاتی و وهم آلوده هستند حالا میخای از این فیلمها هم درست کنی... این همه ژانر: هندی فارسی عشقولانه دالام دیمبوو...