پروین نتیجه‌ی هشتادمین دربی پایتخت را با تساوی بدون گل برای دو تیم پیش‌بینی کرد.

ایسنا نوشت:علی پروین با بیان این که عموم بازی‌های پر‌سپولیس و استقلال با تساوی به پایان می‌رسد، اظها‌ر کرد: علت این تساوی‌ها تبانی نیست. باید بگویم که اصلا تبانی در فو‌تبا‌ل معنا ندارد. نه این که این موضوع در ایران وجود نداشته باشد،‌ بلکه موضوعی کلی است که به نوعی در دنیا وجود ندارد و غیر ممکن است.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: این که یک مربی به مهاجمش بگوید که توپ را به گل تبدیل نکند، وجود ندارد. علت این تساوی‌ها این است که تماشاگران بسیار زیادی به ورزشگاه می‌آیند و همه آنها تقاضای اول‌شان این است که تیم مورد علاقه‌شان به حریف نبازد. حتی اگر قهرمان هم نشدند، نشدند.

کاپیتان اسبق تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران و باشگاه پر‌سپولیس در گفت‌وگویی که چندی پیش با ایسنا انجام داد، با اشاره به این که ترس از شکست تنها به استقلال یا پر‌سپولیس مربوط نمی‌شود،‌ بلکه به هر دو تیم باز می‌گردد، گفت: همین موضوع باعث می‌شود که دو تیم با احتیاط در مقابل یکدیگر قرار بگیرند. تا زمانی که یک گل رد و بدل شود. پس از آن تیمی که به عقب افتاده است شروع به حمله می‌کند و توپ‌های بلند را به روی دروازه حریف می‌فرستد تا بتوانند گل تساوی را به ثمر برسانند.

وی در پاسخ به این سوال که شاید در اصل تبانی صورت نگیرد اما حرف و حدیث‌های بسیاری درباره تساوی‌های بیش از حد هر دو تیم مطرح است، تصریح کرد: تا زمانی که من در فو‌تبا‌ل ایران بودم و به خاطر دارم نه چنین چیزی مطرح شده و نه چنین چیزی بوده است. واقعا می‌شود یک مربی به مهاجمش بگوید که در محوطه جریمه توپ را به گل تبدیل نکند؟ مگر چنین چیزی می‌شود اصلا؟ فقط می‌گویند از بالا گفته‌اند که گل نزنند! یعنی چه این حرف‌ها؟ این دو تیم دوست ندارند به یکدیگر ببازند و علت آن هم هو‌اد‌ا‌ران هستند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =