۰ نفر
۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳

خیلی دلم می خواهد بین این دو واقعه تاسف بارنسبتی وجود نداشته باشد اما یک حس عجیب به من می گوید این که به فاصله کوتاهی پس از انتشار حرف های آقای منصورارضی در مراسم دعای عرفه، حرف های نامناسبی به خانم اشراقی نسبت داده می شود، کمی که نه، خیلی مشکوک است. شاید هم فکرمی کنم اگر ماجرا را این طوری ببینم بهتر است. هرچه هست تاسف بار است و تکان دهنده.

نمی خواهم به ماجرا سیاسی نگاه کنم اما فکر می کنم آن ها که این یکی دو روزه خواهان رسیدگی قوه قضائیه به اظهارات منتسب به خانم اشراقی هستند بیش از آن که به فکر حفظ آبروی انقلاب و نظام باشند به دنبال تسویه حساب های سیاسی اند. بدون شک شان و مرتبه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام قابل مقایسه نیست اما توهین و تخریب و اتهام درحق هرکسی امر ناپسندیست و وقتی در مقابل یک توهین سکوت می کنیم و در مقابل توهینی دیگر برمی آشوبیم مردم خیلی باور نخواهند کرد که ما نگران اخلاق و ادب و ارزش های انقلابی هستیم. من که باورنمی کنم خانم اشراقی ناقل آن حرف های سخیف باشد- یعنی دلم نمی خواهد باورکنم- اما اگر آن حرف ها به معنای توهین به امام راحل و خانواده معظم شهداست، برهم زدن سخنرانی سیدحسن خمینی آن هم درسالروز درگذشت امام راحل، توهین به امام و خاندان او محسوب نمی شود؟ این برخوردهای گزینشی سال هاست که بسیاری از مدعیان دفاع از ارزش ها را بی اعتبار ساخته و آن ها را در معرض اتهام های بی شماری قرار داده است. تازه این را هم در نظر بگیریم که خانم اشراقی بلافاصله انتساب آن سخنان به خودشان را تکذیب کرده اند. من نمی گویم حرف ایشان را در دم بپذیریم اما این تکذیبیه معنایش کاملا روشن است. یا این که حقیقتا توطئه ای درکار بوده که درآن صورت مدعیان دفاع از امام و انقلاب باید به همان شدتی که این روزها پی گیر ماجرا هستند به دنبال این توطئه شوم باشند و عاملان آن را هرکه بودند و به هرجایی منتسب بودند به سزای اعمالشان برسانند، و یا این که خانم اشراقی تحت تاثیر یک فضای وهمی مجازی از زشتی این کار غافل بودند و حالا با شدت واکنش های خانواده محترم شهدا به خودآمده اند و با تکذیب می خواهند جبران مافات کنند. هرچه هست تاسف بار است اما تاسف بارتر از آن، استفاده ابزاری  بعضی ها از مفاهیمی است که خیلی ها درراه دفاع از آن مفاهیم جان خود را فدا کردند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 318110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 86
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    برخورد با نعیمه اشراقی و منصور ارضی باید یکسان و تنبیه کننده باشد.
    • بی نام IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      برهم زدن سخنان سيد حسن خميني كجا و تعريف جوك از طرف امام و توهين به شهدا كجا؟ سريعا توهين كنندگان به امام و شهدا بايد محاكمه بشن.
    • سجاد IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      87 59
      من هم موافقم . در ضمن لطفا واقع نگر باشید آقای موسوی «دلم نمی خواهد باور کنم» که نشد!!! توهین نعیمه اشراقی زننده بود یعنی به من برخورد ! یعنی وقتی سربازان میهن داشتن خون خود را به امام و انقلاب هدیه می کردن امام در باره ی خانواده ی شهدا جک تعریف می کردن؟؟ این خاطره ی جعلی توهین به تمام ملت ایران بود . منصور ارضی هم کار بسیار زشتی کرد . من قبلا مناجات های او را دوست داشتم اما حالا از او بدم می آید. با خودم تعارف هم ندارم ! نه مثل آقای موسوی که دلشان نمی خواهد باور کنند و ...
    • بی نام IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      به امام بزرگوارمان دروغ بسته اند و به وی بدبین کرده اند با این جوک مستهجن و با ارضی یکی شده اند . خدا هدایت کند کسانی که قبله امالشان گوگوش و هایده و مهستی بوده و فیلم های ماهواره و هالیوود را برای نشاط می بینند . البته از این افراد بیشتر از این انتظاری نیست همانطور که فرزندان هاشمی هر چه خواستند در فتنه و با حمایت هاشمی انجام دادند .
    • آرمین A1 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      38 65
      با هردو باید جدی برخورد شود والسلام.
    • بی نام A1 ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      41 13
      اون جوک کار نعیمه اشراقی نبوده. یه پروژه کاملا برنامه ریزی شده بوده. اصلا با عقل جور در میاد همچین کاری؟؟ پسورد فیسبوکش رو دزدیدن و هک کردن. این بنده خدا هم اطلاعات کامپیوتری ش در حدی نبوده که بتونه پیشگیری کنه یا حداقل زود متوجه بشه جلوشو بگیره.
    • majid A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      17 56
      آقای موسوی این همه توهین به آقای احمدی نژاد از طرف هم طیفی های شما شد کجا بودی چرا ساکت بودی نکنه تو هم ...
    • حمید IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      15 11
      نعیمه یک خاطره از بابابزرگش گفته میفهمی!
    • دختر ایران A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      4 23
      نعیمع اشراقی با گفتن این جوک توهین آمیز دل خیلی ها را به درد آورد. همسران شهیدانی که با عزت و نجابت زندگی کردند. نظراتشان در سایت وبگردی 20:30 هست بخوانید تا حس پسر شهید همت وهمسر شهید باکری را درک کنید
    • عبدالرضا A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
      6 0
      نمیدونم چرا یه عده خودشون رو از پاپ کاتولیک تر میدونن!!!
    • امیر IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
      3 0
      مجید تو هم چی؟ شما نمیخواین به این دوران بگم بگم پایان بدید؟ بس نیست؟
  • بی نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    مراجع اطلاعاتی و قوه قضاییه باید با تحقیق مفصل و برخورد قاطع و سریع با منصور ارضی و نعیمه اشراقی برخورد نماید.
    • حقیقت گو IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      البته از اونجایی که آقای ارضی در حضور جمع حرفهایی زده اند مطمعنا نمی تونن حرف هاشون رو منکر بشن. ولی در مورد خانم اشراقی چون در فضای مجازی حرف های ایشون منتشر شده، اول باید منشاء اونها معلوم بشه که آیا خودشون بوده اند یا افراد دیگری بوده اند. یادتون نرفته که یک نفر رو به جرم اینکه برای برخی مقامات در فیسبوک صفحه باز کرده بوده گرفته اند؟!!! البته خانم اشراقی خودشون صفحه داشته اند ولی این امکان وجود داره که هک شده باشند و...
    • فرهاد A1 ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      35 3
      اینکه پدربزرگ این خانم امام بودن رو فراموش کن حتی، چطور باورتون میشه یه نفر همچین توهینی به پدربزرگش بکنه اصلا؟ گروهی که فیسبوک نعیمه اشراقی رو هک کردن سناریویی رو طرح ریزی کردن تا تکذیب خود نعیمه اشراقی رو هم شما باور نکنید. به شیوه معمول صفحه رو "های جک" نکردن بلکه بعد از بدست آوردن پسورد، تغییرش ندادن و گذاشتن همچنان خود اشراقی هم دسترسی داشته به حساب و اون جوک رو هم در استاتوس نگذاشتن بلکه در نظرات زیر استاتوس گذاشتن تا خود کاربر فکر کنه که این فقط یه کامنت از یه حساب جعلیه. در صورتی که کامنت از آی دی خودش گذاشته شده بوده. حالا الان هرچی بگه من نمیدونستم پسوردم هک شده شما باور نمیکنید. بنابراین کار کاملا از پیش طرح ریزی شده بوده.
  • هاویانی نسب A1 ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    متاسفانه جناب منصور ارضی این اولین بارشون نیست که از تریبونهای مذهبی شخصیتهای مختلف رو مورد توهین و تهمت قرار میدهند
    • بی نام A1 ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      64 4
      خیلی جالبه واقعا!!کار نعیمه اشراقی در صفحات مجازی بوده یعنی کسی نمیتونه بگه 100 درصد کار خوده نعیمه اشراقی بوده(شاید بوده کارش ولی شایدم نبوده چون انکارش کرده و اثبات کردنش کار هرکسی نیست)ولی منصور ارضی علنا بالای منبر این حرفو زد و نمیشه انکارش کرد...
  • ب.م A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    سالهاست برخورد دوگانه با این موضوعات مردم را رنج میدهد!
    • بی نام A1 ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      79 2
      موافقم
  • بی نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    آقای موسوی چرا همه چیز سیاسی می بینی می خواهی خانم اشراقی تبرئه کنی؟؟؟؟؟؟.....من کاری به امام خمینی و خانواده شهدا ندارم...خانم اشراقی به جامعه زن ها توهین کرده ...سیاست زدگی هم حدی داره
    • فرهاد A1 ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      83 22
      جالبه! همه حرف نویسنده اینه که به این موضوعات نباید سیاسی نگاه کرد اون وقت جناب بی نام خطاب به نویسنده می فرمایند چرا همه چیزو سیاسی می بینی. جالبه.
  • مهدی A1 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    منصور ارضی وایسته به امام نیست گرچه همین شما وقتی علیه احمدی نژآد حرف زد هیچی نگفتین استاد برخود دوگانه شمایید هر کی باشما خوب بود خداست و هر کی باشما بد بود شیطان است انشاالله روزی برسد که کشور بدون خاندان هاشمی و همفکرانش روزگار خوشی را بگذراند
    • بی نام IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      33 77
      انشاا...
    • حقیقت گو IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      74 9
      مگه هر کی به هر کی حرف زد آقای موسوی باید بیاد موضع خودش رو روشن بکنه؟!! آقای ارضی با بی ادبی نسبت به احمدی نژاد هم مطمئنا از نظر ما که مخالف سر سخت احمدی نژاد هستیم کار بسیار بدی کرده اما دلیلی ندارد برای دفاع از احمدی نژاد در برابر اهانت های آقای ارضی یقه چاک بدیم چون اینها خودشون زبون هم رو بهتر می فهمند و بهتر جواب هم رو می دن!!!! مگه کسی از حرکت های این آقایون ارضی و حدادیان دفاع کرده؟ بد اخلاقی و هتاکی از طرف هر طرفی که باشه مذموم و ناپسنده.
  • بی نام IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    اگر همین کار نزدیکان احمدی نژاد کرده بود همین آقای موسوی فریاد یا سیدا گوش فلک پر کرده بود..که اینها به امام خانواده شهدا توهین کردن اما الان میگه قضیه مشکوکه میخوان خانم اشراقی بدنام کنن!!!
    • سید عبدالجواد موسوی A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      66 13
      حتما همین طور است که شما می فرمایید. علتش هم کاملا روشن است. بنده عملکرد نزدیکان آقای احمدی نژاد را کاملا در تضاد با آراء و اندیشه های امام می دانم اما چنین تصوری درباره خانواده امام ندارم.
    • بی نام IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      34 14
      بهتره یه سری به فیسبوک نزدیکان امام بزنی و مصاحبه هایشان را بخونی بعد بیا بگو که کدامیک به اندیشه های امام نزدیکترن
  • بی نام A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    110 2
    منصور ارضی هم مثل حدادی 50 تومن جریمه میکنن و کیهان با افتخار بزرگ تیتر میزنه که 50 تومن جزای نقدی برای ارضی...........
  • بی نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    37 69
    منصور ارضی به یک نفر توهین کرده است نعیمه اشراقی به خیل عظیم خانواده شهدا این دو هر دو بد هستند و باید هردو مجازات شوند
    • بی نام A1 ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      68 13
      سابقه این هر دو نفر نشون می ده کی اهل فحاشی و عربده کشیه، خیلی نیاز به تحقیق نیست.
    • حقیقت گو IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      55 5
      منصور ارضی در پشت تریبون حرف زده ولی حرف هایی که می گویند نعیمه اشراقی زده توی فضای مجازی بوده و هم شما و هم من می دونیم که توی فضای مجازی خیلی اتفاقات غیر واقع می تونه بیفته. پس اولا زود قضاوت نکنید. ثانیا در شرایطی که انتخابات نشون داده که مردم به اون به قول شما "یک نفر" اقبال بیشتری نشون می دن تا به جریان های هتاک ضد ایشون، توهین به ایشون توهین به اکثریت پیروز در انتخاباته!!!!
  • من IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    20 40
    متن شما اصلا سیاسی و جانبدارانه نبوداااااااااا اصلا. متاسفم برای تمام کسانی که سعی می کنن با غبار آلود کردن فضا روی اشتباها رو بپوشونن.چه منصور ارضی چه عبدالجواد موسوی... قطع سخنرانی سید حسن در 4 سال پیش چه ارتباطی به صحبت های این خانم داره؟!!!!!!!!!!! یکم انصافم بد نیست آقای موسوی.فقط یکم....
  • محمد IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    32 25
    شهدا چه مظلومانه از زن وفرزندان كوچكشان گذشتند واقعا چرا پدر من چنين گذشتي كرد كاش زمان به سي سال پيش برمي گشت وما هم مثل خيليها نسبت به سرنوشت جنگ بي تفاوت ميشديم وحالاپدر داشتيم واين همه إحساس ندامت نمي كرديم البته خدارو شكر كه همون كسي كه شاهده خودش هم روز قيامت قضاوت ميكنه وسرنوشت همه أدمها يكجا مشترك مي شه اون هم لحظه مرگه.وقت تصفيه حساب هم ميرسه
    • 23 A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      13 0
      شما ناراحت نباشید. شما و خانواده گرامی تان تاج سر این مملکت هستید.
    • بنده خدا IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      14 0
      محمدجان شهدا روی چشم ما جا دارند عشق به میهن و فداکاری در جنگی ناخواسته راه بزرگانی بود که رفتند و چه خوش رفتند وقتی پایان همه ما مرگ است خوش آن مرگی که در میدان کارزار باشد. اما نکته مهم اینجاست که یک نفر توی فضای مجازی فیلتر شده مطلبی رو نقل کرده و خودش تکذیب می کنه اونطرف پشت تریبون حرفی زده شده هر چی قانون میگه همون باید اجرا بشه بدون حب و بغض اکانت فیسبوک رو میشه هک کرد اما قیافه یک آدم رو هرگز. در ضمن این کارها از آقای ارضی سابقه داشته اما انصافا از خانم اشراقی همچین حرفی اون هم در مورد عزیزی که بیش از ما برای ایشون عزیز بوده و هست دور از انتظار است.
  • بی نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    24 6
    جریان چیه توروخدا یکی به منم بگه اشراقی چی گفته مگه؟؟!!
    • امید FR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      4 6
      سلام هموطن، همون ندونی بهتره من که شنیدم، کلی حالم بد شد و سردرد شدم. این دفعه عزت امام و شهدا رو نشانه گرفته بودند، حرفی از نقد و یک نقل قول ساده نبود.
  • بی نام IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    15 25
    ما خواهان برخورد با هر دو فرد مورد اشاره هستیم
  • تبريزي A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    11 46
    شما مطمئن هستيد كه مزدتان را بموقع پرداخت مي كنند؟!
    • مشهدی A1 ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      65 10
      این هم منطق طرفداران منصور ارضی!
  • بی نام IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    10 43
    سلام. من خیلی اهل گذاشتن مطلب در سایتها نیستم. نظر این دوستمون (آقای موسوی) قابل احترامه ولی یه چیزی یادم اومد که همون موقع که سخنرانی آقای حسن خمینی ناتمام موند رفتاری از ایشون در پشت سن سر زد که من با خودم گفتم منویات امام نه تنها در جامعه بلکه در بین خانواده ایشون هم کمرنگ شده. ای کاش قضاوت ها و تحلیل ها با قصد و غرض نبود. ممنون
    • بی نام FR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      15 1
      بي انصاف جي يادت اومد؟ سيد حسن اون روز غير از نجابت و صلابت بود؟ سر سفره بابا بزركش نمي زاشتن ازش حرف بزنه! انصافم خوبه والا.
  • محمد EU ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    23 80
    منصور ارضی ثابت کرده با هیچ کس نه هاشمی و نه احمدی نژاد عقد اخوت نبسته این یعنی اعتدال نه خانم اشراقی که به میلیون ها نفر اهانت می کنه
    • بی نام IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      23 7
      پس باید هرچی دلش خواست به هرکسی بگه/.
    • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
      2 0
      ببخشيد آقاي ارضي چكاره هستند ؟
  • عدالت پور IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    48 5
    دوستان توجه بفرمایند که نحوه برخورد با حاج منصور ارضی باخانم اشراقی یکی نیست !!!!! حج منصور میان دها نفر وبصورت شخص حقیقی توهین کرده!ول خانم اشراقی در فضائی که مجازی و قابل هک ودستکاری ! بخصوص که خود ایشان نیز موارد مطروحه را تکذیب کرده واقرار بر هک سایتشون کرده اند !توجه فرمودید؟حکم این دو تفر یکی نیست بخصوص که این سخنان از ساحت خانواده امام راحل بدور و بعید به نظر می رسد شاید کسانی هستند که می خواهند بنام نزدیکان امام نام امام را مورد تعرض قرار دهند.
  • بی نام A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    45 0
    چرا فقط کسی که به زبان توهین میکنه مهم میشه؟؟!! اونایی که با عمل توهین کردن از طریق غارت و حیف و میل بیت المال و نابودی آمال و آرزوهای مردم بسیاری که در همین سرزمین بودن یا از خانواده ی شهدا یا رزمنده و یا درد کشیده ی جنگ چرا این افراد محاکمه نمیشن؟؟!!
  • علی IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    15 37
    سخنان ارضی زشت بود و قابل دفاع نیست اما کاری که نعیمه اشراقی کرد با این یادداشت که سهل است با هزار ماله هم قابل توجیه نیست. ما هنوز داریم برای امنیت این مملکت شهید می دهیم. به راستی اگر یک وبلاگ نویس گمنام و بدبخت چنین حرفی زده بود، با او چه می کردند؟! چون ایشان نوه امام است پس باید هر حرفی دلش می خواهد بزند و بعد هم عذر بدتر از گناه بیاورد که من نبودم و هکرها بودند؟!! خانم اشراقی چند روز قبل هم یک گاف بزرگ داده بود: با ایجاد حجاب فتوشاپی برای دختر گرامش که مهمان کاناداست. بنده خدا فکر کرده فیس بوک هم مثل مملکت ما بی در و پیکر است که در پناه رانت قدرت هر حرفی بزنی و هرکاری بکنی و بعد هم ماستمالی اش کنی و کسی نفهمد... خانم اشراقی! شبکه های اجتماعی اتاق شیشه ای اند.
  • آرش EU ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    14 51
    حاج منصور از خدا برای یک نفر آرزوی مرگ کرده ، این که حرف بدی نیست شاید مردن یه مومن شروع اسایش و راحتی اون باشه و بتونه تو اون دنیا خدماتی رو ارئه بده --اینکه توهین نیستش ولی خانم اشراقی باید بدونن که تو این دنیا به خیل عظیم شهدا و خانواده هاشون بی احترامی شده و جای تنبیه داره
    • بی نام IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      20 4
      دوست عزیز فکر کنم شما نیاز به دکتر داری! حتما یه سر برو
    • بی نام A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      15 3
      بی سواد
    • بی نام A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      15 3
      شما خودت رو مومن ميدوني؟ اين حرف شما از انسانيت به دوره. متاسفم
    • مهدی A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      11 4
      پس ایشالا بمیری و بیام سر قبرت فاتحه بخونم مومن
  • فرید A1 ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    46 6
    بدبختی مملکت ما اینه که هیچکس جای خودش نیست.یه مداح نسخه سیاست می پیچد ،یه مداح دیگه که ترانه های هایده را بصورت مرثیه می خونه میخواد به رییس جمهور تذکر بده،تمام مخالفین شبکه های اجتماعی،اخبار این سایت ها را منتشر می کنند.منسبین به امام حتی در حریم خصوصی خود باید اجازه بگیرند.بدیهی است پرداختن و بزرگ نمایی کردن این مسایل فقط با هدف آشوب و بلوا در مملکت رو به آرامش بحران زده و مصیبت زده ماست .
  • بی نام FI ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    93 37
    مردم نعيمه اشراقي را دوست دارند اما منصور ارضي را خير
    • امید A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      4 11
      خیلی !!!
  • بی نام IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    40 3
    شک نکن! مسئله کاملا سیاسی- جناحی است و برای ما روشن است چه گروهی این اقدامات برنامه ریزی شده را هدایت می کند.
  • پیمان IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    12 67
    کاری ندارم به اینکه منصور ارضی عملش توهین محسوب میشه یا نه ولی کاش عادلانه نگاه میکردی و اینکه هاشمی چه کاری کرده که مستحق لعن مداح اهل بیت شده؟ واینکه آیا هاشمی معصوم هست که نباید مورد لعن قرار بگیره؟لابد از فردا علی مطهری یا خاتمی هم اگر مورد لعن قرار بگیرند باید در دادگاه مورد محاکمه قرار بگیرند؟دیگه خواهشا مسخرشو درنیاریم که همه چی لوس بشه و از اهمیت بیافته
    • ehsan A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      16 1
      ببینم آیا میشود دوستداران شما رو هم مورد لعن قرار داد؟همین منصور ارضی؟احمدی نژاد ؟ جلیلی؟شریعتمداری؟ ...
    • پیمان IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      2 4
      ضمن احترام به عقیده کسانی که به نظرم منفی داده اند اینجانب طرفداری هیچ فرد یا گروهی را نکردم صرفا جنبه حقوقی قضیه مد نظرم بود و اینکه لعن کسی را نمیتوان توهین یا فحاشی و ناسزاگویی تلقی کرد پس به تبع آن نمی توانیم تعقیب لعن کننده را از مراجع قضایی خواستار شویم
  • مونا IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    12 45
    خدا رحمت کنه امام را که در همه جای دنیا علاقمند دارد ولی اندیشه اش از طرف خانواده خودش منکوب شده
  • حامد A1 ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    61 5
    چه طور سعید حدادیان وقتی نوار منتسب به او که اهانت به همه مقدسات است و همین الان در فضای مجازی قابل دسترسی است منتشر شد، گفت این صدای من نیست و صدای مرا تقلید کرده اند دوستان ارزشی راحت حرف او را پذیرفتند اما حالا که خانم اشراقی می گوید این حرف ها را نزده و صفحه فیسبوکش را هک کرده اند کسی از این دوستان قبول نمی کند؟
    • بی نام IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      5 7
      نباید می رفت فیس بوک عضو می شد. هک فیس بوک مثل آب خوردنه. مشکل خودشه.
    • بی نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      5 0
      چون برای پذیرش این حرف منافه ای ندارند و دیگر علتی جهت هجمه و توهین پیدا نمی کنند
  • دختر ایران EU ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    7 12
    جناب موسوی و همه خوانندگان این مطلب بدونند که این جوک توهین آمیز رو خانم اشراقی روی فیس بوکشون گذاشتن و عکسش هم موجوده، پس لازم نیست درموردش فکر کنیم که نبوده. البته بی ادبی و توهینی که جناب ارضی کردند هم که چند وقتی هست باب شده و ما فکر می کردیم با رفتن منشأش تمام شده باشد. بماند که خانم اشراقی با این کار احترام و عزت خود و البته امام راحل رو خدشه دار کرده
  • بی نام A1 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    11 1
    اقا سید جواد شک نکن این طیف حتاک و بی حیا از انتساب هر حرفی به هر کسی که با منافع اینان سازگار نباشد هیچ ابایی ندارند وقتی در عکسها دست خاتمی مشروب دادند وقتی دخترکی را برای تخریب خاتمی در کنارش میکس کردند وقتی برای تخریب هاشمی فیلم برای فرزندانش در کانادا ساختند وووووووواینها به تنها چیزی که فکر نمیکنند ابعاد دینی ان است گمان میکنم گاهی اوقات خود اسرائیلیها هم پیش این اقایان لنگ بندازند از دروغ پردازیها و صحنه سازیهای جاعلانه
  • بی نام A1 ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 5
    اینم یه جور التماسه نه online
  • یلیایاا IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    8 2
    هدف فقط جلوگیری از رفع فیلتر فیس بوک و گسترش فیلترینگ می باشد
  • بی نام A1 ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    9 0
    اقای موسوی من هم احساس شما رو دارم و باید بگم چیزی گه منو به این قضیه بدگمان کرده مصادف بودن ان با حملات شدید افراطیون در برابر. نادرست بودن خاطرات اقای هاشمی از امام است که باعث شده با تکیه به این نظر منسوب به خانم اشراقی به مظلوم نمایی بیشتر دست بزنن و بگن جناح مقابل دروغگوست،ثانیا اگر نگاه کنیم هر فردی با اولین بار خوندن سخن منسوب به خانم اشراقی متوجه توهین امیز بودن اون میشه و این کاملا از یک فرد بزرگ شده در یک خانواده سیاسی مذهبی بعیده که خودش متوجه ابعاد چنین حرفی نباشه،ثالثا به قول شرلوک هلمز اولین پرسش رو نباید فراموش کرد که میگه چه کسی از این موضوع بیشترین نفع. رو میبره...!؟در ضمن فراموش نکنیم که هک کردن سیاسیون مکررا اتفاق اوفتاده که اخریش اعضای دولت جدید بودن پس غیر ممکن نیست.
  • بی نام A1 ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    10 2
    سید جان بوی تند پاپوش به مشامم میرسه ولی کاش اگر واقعا پاپوشه بیت امام پیگیر شه چون اگه تونستن افرادی که صفحات دروغین به نام اشخاص سیاسی ساختن رو هفته پیش شناسایى کنن این مورد هم میشه.
  • بی نام DE ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    9 2
    سید عزیرم ، بعضی ها نیمفهمند قضیه چی بوده .باید حتما یک اشاره ای به ال موضوع میشد که خواننده ی از همه جا بی خبر قضیه را بگیرد قربان جدت بشم!!!
  • دوستی IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 0
    حیف از این انرژی های فکری که در راه منفی و احتمالا ساخت تقلبی مشابه فبسیوک اصلی استفاده مبشود و دل خانواده های محترم شهدا و دلسوزان مملکت را به درد می اورند.
  • ناشناس A1 ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 3
    آقای موسوی بهتره متملق افراد خاص نباشی از نظر عقل و انصاف کار همه اینها اشتباهه بوده و باید مجازات بشند تو خودت میدونی و خیلی ها میدونند این حرف را نعیمه اشراقی زده پس ماست مالی نکن اون مداحه هم باید شدیدا مجازات بشه تا از تریبونش هر سواستفاده ای نکنه این اشراقی هم بابت این ساخت هزلیات علیه خانواده شهدا باید مجازات بشه خدارا شکر میکنم جز این خانواده ها نیستم وگر نه سکته میکردم با این هزلی که این ادم ساخته امیدوارم نظرم تایید بشه هر چند باتوجه به اینکه نمیتونید حرف حق را بشنوید نظرم منتشر نمیشه
  • اىرانى IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 0
    به خدا خسته شديم از اين حرفا با با مردم گرفتارند فکر مردم باشيد
  • بی نام IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 0
    واقعا این حرفها در مقابل مصائب مادی و معنوی که ملت ایران درگیر با انست چقدر اهمیت دارد؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    17 1
    نمي دونم چه جوريه كه اين آقاي منصور ارضي هرچي دلش مي خواد مي گه و اينقدر مصونيت دارد؟؟؟
  • raour IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 2
    مداح اهل بیت توهین نمیکند...مردم میدانند شما چکاره اید ...ادب و اخلاق نیک نشانه پیروان اهل بیت است./.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 2
    مردم باید از منصور ارضی ها تبری جویند .
  • سلام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 1
    اینقدر جوک ساختن و گفتن هیج اتفاقی نیفتاده اگه مسئله ارزشهاست که خیلی وقت زیر سئوال رفته چون این جوکها زشت ترینش هم ساخته شده و گفته شده اما چرا حالا بفکر برخورد افتادن مگر جوکهای توهین آمیز به قومیت ها و دیگر اقشار جامعه ارزشهای فرهنگی و ارزشی نیست
  • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 2
    این جملتو باید با آب طلا نوشت: این برخوردهای گزینشی سال هاست که بسیاری از مدعیان دفاع از ارزش ها را بی اعتبار ساخته..
  • بی نام IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    5 7
    گناه نظام دولت ما قوه قضائیه مااست که با جدیت جلوی این مسائل را نمی گیرد وبر خورد ندارد چون خودش هم مشکل دارد اگر باجدیت با فرزندان هاشمی وغیر بر خورد می شد کس جرات نداشت حتی نوه امام به خانواده شهدا توهین کند
  • سامیان A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 18
    سیدحسن دردام رفسنجانی وخاتمی وفتنه گران بوده وهست.نوه بظاهرسببی امام که گوگوش و...ان فاسده های زمان شاه الگومیباشدبدرداین ملت نمیخورند.امااین نوه های معنوی امام درسرتاسرجهان مظلومانه راه امام وشهیدان رابه کوری چشم منافقین وفتنه گران واربابان انها (امریکا واسرائیل جنایتکار)ادامه خواهندداد.راستی اقای تحلیلگر(سیدعبدالعزیزموسوی)ایاوجه اشتراکی بین بانیان حذف شعارهای اصلی انقلاب(مرگ برامریکاو...)باتراوشات فکری نوه هاوافرادبیت امام وجودندارد؟البته باهتاکان هرکی که باشه بایدبرخوردبشه.خواه ارضی باشه خواه سماوی.
  • مرتضی IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    3 9
    خیلی جالبه مطلبی در سایتی منتشر می شود و بعد از اینکه روزنامه های زنجیره ای کلی روی آن مانور می دهند در یک تیتر دو سه خطی کل مطلب تکذیب مشود و می گویند کی بود کی بود من نبودم !!!! در جایی دیگر با زبان لطیفه ( والبته اهانت ) هرچه دلشان خواست به امام بزگوار منتسب می کنند و بعد که فریادها بلند می شود می گویند کی بود کی بود من نبودم !!! این دوستان تکلیف خود را روشن کنند که دروغگو دشمن خدا هست یا نه ؟؟؟!!! انشالله سایت خبر بر اعتقاد خود به عنوان اطلاع رسانی آزاد استوار باشد .
  • بی نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 0
    انها که از امام جدا شدند غریبه نیستند خود ماییم . حتی شما دوست عزیز
  • ناشناس IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 8
    اگرسیدحسن خمینی تو فتنه 88 عده ای که عکس امام رو پاره کردن محکوم میکرد حساب کار دست بقیه میامد.
  • بی نام A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    12 3
    يك موضوع از ديد نويسنده دور مانده و اونم نامه پسر شهيد همت به اشراقيه، ببين چي كار كرده كه پسر شهيد همت كه طرفدار موسوي بود اينجوري رگ غيرتش بالا اومده، اين اولين بي دقتي اين دو خواهر نبوده...اگرم كسي جاش اومده اين حرفا رو زده همون بهتر كه صفحه اشو ببنده.اتقوا من مواضع التهم
  • بی نام EU ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    0 7
    حاج منصور به یک ضد انقلاب فحش داده و خانم اشراقی به امام امت.اصلا قابل قیاس نیست